fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Онлайн-Програма розвитку з HR Brand: для тих, хто будує бренд роботодавця

HR та підбір персоналу Комунікація Лідерство Маркетинг та PR Особиста ефективність Особистісний розвиток Підприємництво Тренди та інновації Управління людьми
  • Статус:новий сезон стартує 21 жовтня 2025 року; 8 онлайн занять по 2 години: 21, 23, 28, 30 жовтня, 4, 6, 11, 13 листопада
  • Тривалість:21 жовтня - 13 листопада
  • Мова: українська
  • Час:17:00 - 19:00
  • Внесок для компаній Асоціації:12650 грн
  • Рання реєстрація для компаній Асоціації:11000 грн до 21 вересня для членів Асоціації
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Онлайн-Програма розвитку з HR Brand: для тих, хто будує бренд роботодавця. Дата: 21 жовтня2025. Час: 17:00 19:00. Мова: українська. Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації пропонує вам долучитися до Online-Програми розвитку з HR Brand: для тих, хто будує бренд роботодавця. Бренд роботодавця – це не лише про гарні слова на карʼєрній сторінці. Це стратегічний інструмент, який залучає своїх людей, формує лояльність команди та підсилює бізнес-цілі.  ЦЮ ПРОГРАМУ ВАРТО ОБРАТИ, БО У РЕЗУЛЬТАТІ ВИ ОТРИМАЄТЕ Розуміння складових EB-стратегії для вашої компанії  Бачення як працювати з командою та як системно підійти до реалізації напрямку  Як оцінити роботу спеціаліста напрямку бренду роботодавця  Фідбек від лекторки та обговорення кейсів учасників  ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ      HR-фахівці, які хочуть транслювати комунікацію про свою компанію системно  Рекрутери, які формують tone of voice для залучення нових талантів  PR-менеджери, які працюють з зовнішніми проявами і внутрішньою культурою  Бізнеси, які хочуть не просто наймати, а будувати лояльність і залучення  ФОРМАТ     Онлайн-програма.    8 україномовних модулів.    16 годин навчання.  17:00 – 19:00.   ПРОГРАМА     Модуль 1. Вступ: Інтро в employer branding — 21 жовтня  Employer branding як бізнес-функція.   Бренд роботодавця VS бренд компанії.   Типові помилки при запуску напряму.  Аналіз: де ми зараз і що про нас думають?  Модуль 2. EVP: як знайти й сформувати обіцянку роботодавця — 23 жовтня  Розбір EVP: value, culture, benefits, tasks.   Формула для створення пропозиції.  Перевірка EVP на реальність і привабливість.  Модуль 3. Побудова стратегії комунікацій: ЦА, tone of voice та канали — 28 жовтня      Меседжі для різних сегментів.   Власні vs зовнішні платформи.   Соціальні мережі, карʼєрна сторінка, джоб-платформи.  Модуль 4. Зовнішні активності: події, партнерства, інтеграції — 30 жовтня  Івенти для кандидатів та співробітників.   Як транслювати цінності через досвід.   Інтеграції у вже існуючі івенти та організація своїх: принципи та правила.   Модуль 5. Робота з медіа — 4 листопада  Робота з медіа: як працює цей інструмент, чому він потрібен, чи можливо “запітчити” на безкоштовну участь.  Висвітлення проєктів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).  Модуль 6. Внутрішні комунікації: від рекрутменту до досвіду співробітника — 6 листопада  Як адаптувати EVP у рекрутмент.   Як комунікувати із співробітниками, щоб вони рекомендували компанію своїм друзям.  Модуль 7. Метрики: що і як вимірювати — 11 листопада  Вимірювання впізнаваності та ставлення до бренду.   Як зрозуміти, що ви ростете.  Які показники показати бізнесу.   Як “пролобіювати” активності ключовим стейкхолдерам.  Модуль 8. Практика: ваша стратегія + зворотний зв’язок — 13 листопада    Розбір планів учасників.   Обговорення кейсів з практики.  Індивідуальний фідбек.  Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.   Спікери. Анна Леськів. Консультантка з employer брендингу з 10+ роками у стратегічних комунікаціях. Працює з IT, геймдевом, fintech та іншими нішами. Запускає EB з нуля, проводить чесні аудити й втілює креативні стратегії для залучення талантів. Пояснює складне людською мовою. Авторка telegram-каналу Employer Brand Insights.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Юлія Гришко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 067 406 65 40.

Про програму

Команда Центру Професійного Розвитку Європейської Бізнес Асоціації пропонує вам долучитися до Online-Програми розвитку з HR Brand: для тих, хто будує бренд роботодавця. Бренд роботодавця – це не лише про гарні слова на карʼєрній сторінці. Це стратегічний інструмент, який залучає “своїх” людей, формує лояльність команди та підсилює бізнес-цілі. 

ЦЮ ПРОГРАМУ ВАРТО ОБРАТИ, БО У РЕЗУЛЬТАТІ ВИ ОТРИМАЄТЕ

  • Розуміння складових EB-стратегії для вашої компанії 
  • Бачення як працювати з командою та як системно підійти до реалізації напрямку 
  • Як оцінити роботу спеціаліста напрямку бренду роботодавця 
  • Фідбек від лекторки та обговорення кейсів учасників 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ     

  • HR-фахівці, які хочуть транслювати комунікацію про свою компанію системно 
  • Рекрутери, які формують tone of voice для залучення нових талантів 
  • PR-менеджери, які працюють з зовнішніми проявами і внутрішньою культурою 
  • Бізнеси, які хочуть не просто наймати, а будувати лояльність і залучення 

ФОРМАТ    

  • Онлайн-програма.   
  • 8 україномовних модулів.   
  • 16 годин навчання. 
  • 17:00 – 19:00.  

ПРОГРАМА    

Модуль 1. Вступ: Інтро в employer branding — 21 жовтня 

  • Employer branding як бізнес-функція.  
  • Бренд роботодавця VS бренд компанії.  
  • Типові помилки при запуску напряму. 
  • Аналіз: де ми зараз і що про нас думають? 

Модуль 2. EVP: як знайти й сформувати обіцянку роботодавця — 23 жовтня 

  • Розбір EVP: value, culture, benefits, tasks.  
  • Формула для створення пропозиції. 
  • Перевірка EVP на реальність і привабливість. 

Модуль 3. Побудова стратегії комунікацій: ЦА, tone of voice та канали — 28 жовтня     

  • Меседжі для різних сегментів.  
  • Власні vs зовнішні платформи.  
  • Соціальні мережі, карʼєрна сторінка, джоб-платформи. 

Модуль 4. Зовнішні активності: події, партнерства, інтеграції — 30 жовтня 

  • Івенти для кандидатів та співробітників.  
  • Як транслювати цінності через досвід.  
  • Інтеграції у вже існуючі івенти та організація своїх: принципи та правила.  

Модуль 5. Робота з медіа — 4 листопада 

  • Робота з медіа: як працює цей інструмент, чому він потрібен, чи можливо “запітчити” на безкоштовну участь. 
  • Висвітлення проєктів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). 

Модуль 6. Внутрішні комунікації: від рекрутменту до досвіду співробітника — 6 листопада 

  • Як адаптувати EVP у рекрутмент.  
  • Як комунікувати із співробітниками, щоб вони рекомендували компанію своїм друзям. 

Модуль 7. Метрики: що і як вимірювати — 11 листопада 

  • Вимірювання впізнаваності та ставлення до бренду.  
  • Як зрозуміти, що ви ростете. 
  • Які показники показати бізнесу.  
  • Як “пролобіювати” активності ключовим стейкхолдерам. 

Модуль 8. Практика: ваша стратегія + зворотний зв’язок — 13 листопада 

  • Розбір планів учасників.  
  • Обговорення кейсів з практики. 
  • Індивідуальний фідбек. 

Після успішного проходження курсу учасники отримають сертифікат про завершення Online-Програми розвитку.   

Тренери

1 / 1
Анна Леськів
Консультантка з employer брендингу з 10+ роками у стратегічних комунікаціях. Працює з IT, геймдевом, fintech та іншими нішами. Запускає EB з нуля, проводить чесні аудити й втілює креативні стратегії для залучення талантів. Пояснює складне людською мовою. Авторка telegram-каналу Employer Brand Insights.
Анна Леськів

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Юлія Гришко

Зв'язатись
067 406 65 40
Реєстрація
Ім'я
E-mail
Підтвердьте, будь ласка, ваш мобільний номер телефону.
Ваші очікування щодо Online-програми
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 3
Online-програму буде оплачувати
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: