fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу (2022)

  • Статус:новий сезон стартує 31 березня 2022 року
  • Тривалість:31 березня - 12 вересня
  • Мова: Англійська
  • Внесок для компаній Асоціації:£1,420 - спеціальна ціна для членів Асоціації за промо-кодом, який буде висланий після реєстрації; окремо сплачується членський внесок ICA (£75). Розмір внеску встановлюється ICA, оплата здійснюється через онлайн платформу ICA.
  • Місце проведення: Інтерактивна навчальна онлайн-платформа ICA, Zoom, BARCO
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу (2022). Дата: 31 березня2022. Час: 00:00 23:59. Мова: Англійська. Місце проведення: Інтерактивна навчальна онлайн-платформа ICA, Zoom, BARCO. Команда Контрольно-правового департаменту, Центр професійного розвитку Асоціації спільно з Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ICA) та у партнерстві з Василь Кісіль і Партнери продовжують співпрацю в частині запуску Міжнародної сертифікації ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Ця унікальна програма надасть вам можливість отримати безцінний досвід навчання у найкращих іноземних тренерів, а також засвідчити свої знання та компетентність як фахівця у сфері бізнес комплаєнсу. Про ICA International Compliance Association є провідною установою у сфері регуляторного та фінансового комплаєнсу, визнаною міжнародною професійною спільнотою. Починаючи з 2001 року, ICA поглибила знання, навички та практику понад 160 000 професіоналів у 152 країнах або через їх міжнародно визнаний портфель професійних кваліфікацій (присуджується спільно з бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера) або через акредитовані корпоративні тренінги. Про програму Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу була розроблена з метою забезпечення спеціалістів у сфері комплаєнсу необхідними навичками та інструментами для більш впевненого виконання своєї роботи. Ця програма допоможе вам: отримати необхідні у роботі знання та навички у будь-якій сфері бізнесу для більш впевненого виконання своїх функцій; зрозуміти важливість комплаєнсу як рушійної сили бізнесу; дослідити важливі фактори у даній сфері, про які необхідно знати, та як ці фактори впливають на регуляторну діяльність; проаналізувати основні ролі, які передбачає комплаєнс-функція в компанії, та необхідні навички для підвищення ефективності; дізнатися як імплементувати ефективні системи оповіщення та реагування для мінімізації ризиків у компанії; отримати чітке розуміння регуляторного середовища; дізнатися, як застосовувати кращі практики; отримати актуальні знання та практичні навички управління ризиками та комплаєнсу в бізнесі; користуватися передовим міжнародним досвідом тренерів ICA, а також обмінятися ідеями з колегами; отримати міжнародно визнаний сертифікат, що присуджується спільно з престижною бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера. Цільова аудиторія: керівники юридичних та комплаєнс відділів, комплаєнс-офіцери; співробітники, які мають обовязки у сфері комплаєнсу; співробітники, відповідальні за комплаєнс; усі, хто прагне розширити та поглибити свої знання та навички у сфері комплаєнсу Формат програми: курс стартує 31 березня 2022 року; рівень навчання – середній; навчання протягом 6 місяців з підготовкою 2-х письмових завдань (2000 – 2500 слів); мова навчання – англійська; відеоматеріали, які висвітлюватимуть найсвіжіші досягнення і тренди в галузі комплаєнсу, а також практичні кейси знайомство з курсом (онлайн) – 31 березня 2022 року (09:30 - 12:30 за Лондонським часом, платформа Zoom); онлайн сесія  – 4 травня 2022 року (09:30 - 12:30 за Лондонським часом, платформа Zoom); підготовка до 1-го письмового завдання (онлайн) – 19 травня 2022 року (09:30 - 11:00 за Лондонським часом, платформа Zoom); 1-е письмове завдання – 20 червня 2022 року (результати – 12 серпня 2022 року); онлайн-практикум – 6 липня 2022 року (13:30 - 16:30 за Лондонським часом, платформа BARCO) - практичне заняття, що допоможе розібратись як застосувати отримані знання на практиці через участь у змодельованих ситуаціях та колективне обговорення поставлених задач і шляхів вирішення реальних ситуацій;  групове заняття (онлайн) – 13 липня 2022 року (9:30 - 11:00 за Лондонським часом, Zoom) підготовка до 2-го письмового завдання (онлайн) – 15 серпня 2022 року (09:30 - 10:30 за Лондонським часом, платформа Zoom); 2-е письмове завдання – 12 вересня 2022 року (результати - 25 листопада 2022 року); доступ до порталу членів ІСА, який містить додаткові матеріали та ресурси; проактивна підтримка викладачів протягом усього курсу, щоб допомогти залишатися на правильному шляху; рекомендований час для навчання на тиждень: 6 годин.  Програма: Тема 1: Комплаєнс в бізнесі Вступ та визначення деяких понять Історичне підґрунтя Міжнародні аспекти / вплив / конвенції / передумови Закони, регламенти та рекомендації Кращі практики Тема 2: Комплаєнс на практиці Історія функції комплаєнс Управління, ризики та комплаєнс – що це? Ефективний комплаєнс та належні процедури Кращі практики управління Управління відносинами із стейкхолдерами Побудова комплаєнс структури Роль комплаєнс-функції Історія комплаєнс-функції Передумови для ефективної комплаєнс-функції Тема 3: Роль та завдання комплаєнс-офіцера Функції, обов’язки та моделі поведінки комплаєнс-офіцера Складання комплаєнс-звітів Комунікації та навчання Аутсорсинг комплаєнс-системи Тема 4: Управління ризиками Огляд та режими Категорії ризику Ефективні системи оповіщення Механізми реагування Тема 5: Сфери комплаєнсу, вдосконалення та можливості комплаєнсу Хабарництво та корупція Інтелектуальна власність Конкуренція та антимонопольний комплаєнс Захист даних та інформаційна безпека Трудове законодавство Конфлікт інтересів Протидія відмиванню коштів, одержаних злочинним шляхом / шахрайство / санкції Нові тенденції та міжнародні перспективи Перегляд, виклики та вдосконалення Конкурентна перевага Спікери. Пітер Троманс. Пітер – досвідчений фахівець та сертифікований викладач у сфері фінансових послуг. Він працював у різних географічних регіонах і широкому спектрі тем з регулювання, аудиту та ризиків у світі фінансів, включаючи Лондон, Мехіко та Гонконг. Також Пітер має досвід роботи з великим міжнародним банком та у фінансовому регуляторі Великобританії – Управлінні фінансових послуг (FSA) /Управлінні фінансового нагляду (FCA). Дисципліни, які він викладає, включають: протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом (AML); комплаєнс у сфері запобігання фінансовим злочинам; регулювання, управління та комплаєнс – включно до рівня диплому ІСА.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Лілія Ямборак, Ангеліна Коршун. E-mail Liliya.Yamborak@eba.com.ua, Anhelina.Korshun@eba.com.ua. Контактний телефон. +380 (44) 496 06 01.

Про програму

Команда Контрольно-правового департаменту, Центр професійного розвитку Асоціації спільно з Міжнародною асоціацією з комплаєнсу (ICA) та у партнерстві з Василь Кісіль і Партнери продовжують співпрацю в частині запуску Міжнародної сертифікації ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу. Ця унікальна програма надасть вам можливість отримати безцінний досвід навчання у найкращих іноземних тренерів, а також засвідчити свої знання та компетентність як фахівця у сфері бізнес комплаєнсу.

Про ICA

International Compliance Association є провідною установою у сфері регуляторного та фінансового комплаєнсу, визнаною міжнародною професійною спільнотою. Починаючи з 2001 року, ICA поглибила знання, навички та практику понад 160 000 професіоналів у 152 країнах або через їх міжнародно визнаний портфель професійних кваліфікацій (присуджується спільно з бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера) або через акредитовані корпоративні тренінги.

Про програму

Міжнародна сертифікація ICA в сфері Бізнес Комплаєнсу була розроблена з метою забезпечення спеціалістів у сфері комплаєнсу необхідними навичками та інструментами для більш впевненого виконання своєї роботи.

Ця програма допоможе вам:

  • отримати необхідні у роботі знання та навички у будь-якій сфері бізнесу для більш впевненого виконання своїх функцій;
  • зрозуміти важливість комплаєнсу як рушійної сили бізнесу;
  • дослідити важливі фактори у даній сфері, про які необхідно знати, та як ці фактори впливають на регуляторну діяльність;
  • проаналізувати основні ролі, які передбачає комплаєнс-функція в компанії, та необхідні навички для підвищення ефективності;
  • дізнатися як імплементувати ефективні системи оповіщення та реагування для мінімізації ризиків у компанії;
  • отримати чітке розуміння регуляторного середовища;
  • дізнатися, як застосовувати кращі практики;
  • отримати актуальні знання та практичні навички управління ризиками та комплаєнсу в бізнесі;
  • користуватися передовим міжнародним досвідом тренерів ICA, а також обмінятися ідеями з колегами;
  • отримати міжнародно визнаний сертифікат, що присуджується спільно з престижною бізнес-школою Alliance Manchester університету Манчестера.

Цільова аудиторія:

  • керівники юридичних та комплаєнс відділів, комплаєнс-офіцери;
  • співробітники, які мають обов’язки у сфері комплаєнсу;
  • співробітники, відповідальні за комплаєнс;
  • усі, хто прагне розширити та поглибити свої знання та навички у сфері комплаєнсу

Формат програми:

  • курс стартує 31 березня 2022 року;
  • рівень навчання – середній;
  • навчання протягом 6 місяців з підготовкою 2-х письмових завдань (2000 – 2500 слів);
  • мова навчання – англійська;
  • відеоматеріали, які висвітлюватимуть найсвіжіші досягнення і тренди в галузі комплаєнсу, а також практичні кейси
  • знайомство з курсом (онлайн) – 31 березня 2022 року (09:30 – 12:30 за Лондонським часом, платформа Zoom);
  • онлайн сесія  – 4 травня 2022 року (09:30 – 12:30 за Лондонським часом, платформа Zoom);
  • підготовка до 1-го письмового завдання (онлайн) – 19 травня 2022 року (09:30 – 11:00 за Лондонським часом, платформа Zoom);
  • 1-е письмове завдання – 20 червня 2022 року (результати – 12 серпня 2022 року);
  • онлайн-практикум – 6 липня 2022 року (13:30 – 16:30 за Лондонським часом, платформа BARCO) – практичне заняття, що допоможе розібратись як застосувати отримані знання на практиці через участь у змодельованих ситуаціях та колективне обговорення поставлених задач і шляхів вирішення реальних ситуацій; 
  • групове заняття (онлайн) – 13 липня 2022 року (9:30 – 11:00 за Лондонським часом, Zoom)
  • підготовка до 2-го письмового завдання (онлайн) – 15 серпня 2022 року (09:30 – 10:30 за Лондонським часом, платформа Zoom);
  • 2-е письмове завдання – 12 вересня 2022 року (результати – 25 листопада 2022 року);
  • доступ до порталу членів ІСА, який містить додаткові матеріали та ресурси;
  • проактивна підтримка викладачів протягом усього курсу, щоб допомогти залишатися на правильному шляху;
  • рекомендований час для навчання на тиждень: 6 годин.

 Програма:

Тема 1: Комплаєнс в бізнесі

  1. Вступ та визначення деяких понять
  2. Історичне підґрунтя
  3. Міжнародні аспекти / вплив / конвенції / передумови
  4. Закони, регламенти та рекомендації
  5. Кращі практики

Тема 2: Комплаєнс на практиці

  1. Історія функції комплаєнс
  2. Управління, ризики та комплаєнс – що це?
  3. Ефективний комплаєнс та належні процедури
  4. Кращі практики управління
  5. Управління відносинами із стейкхолдерами
  6. Побудова комплаєнс структури
  7. Роль комплаєнс-функції
  8. Історія комплаєнс-функції
  9. Передумови для ефективної комплаєнс-функції

Тема 3: Роль та завдання комплаєнс-офіцера

  1. Функції, обов’язки та моделі поведінки комплаєнс-офіцера
  2. Складання комплаєнс-звітів
  3. Комунікації та навчання
  4. Аутсорсинг комплаєнс-системи

Тема 4: Управління ризиками

  1. Огляд та режими
  2. Категорії ризику
  3. Ефективні системи оповіщення
  4. Механізми реагування

Тема 5: Сфери комплаєнсу, вдосконалення та можливості комплаєнсу

  1. Хабарництво та корупція
  2. Інтелектуальна власність
  3. Конкуренція та антимонопольний комплаєнс
  4. Захист даних та інформаційна безпека
  5. Трудове законодавство
  6. Конфлікт інтересів
  7. Протидія відмиванню коштів, одержаних злочинним шляхом / шахрайство / санкції
  8. Нові тенденції та міжнародні перспективи
  9. Перегляд, виклики та вдосконалення
  10. Конкурентна перевага

Тренери

1 / 1
Пітер Троманс
Пітер – досвідчений фахівець та сертифікований викладач у сфері фінансових послуг. Він працював у різних географічних регіонах і широкому спектрі тем з регулювання, аудиту та ризиків у світі фінансів, включаючи Лондон, Мехіко та Гонконг. Також Пітер має досвід роботи з великим міжнародним банком та у фінансовому регуляторі Великобританії – Управлінні фінансових послуг (FSA) /Управлінні фінансового нагляду (FCA). Дисципліни, які він викладає, включають: протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом (AML); комплаєнс у сфері запобігання фінансовим злочинам; регулювання, управління та комплаєнс – включно до рівня диплому ІСА.
Пітер Троманс

Партнери

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Лілія Ямборак, Ангеліна Коршун

Зв'язатись

Звіти і фотогалереї програми

Реєстрація
Ім'я
E-mail
Ваші очікування від програми
Вкажіть, будь ласка, мобільний номер телефону
Зареєструватися Якщо ваша компанія вже є членом ЕВА, і ви маєте персональний кабінет / або хочете створити його - перейдіть, будь ласка, за посиланням.
Закрити - 2
Зареєструватися
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: