fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Внутрішні комунікації

  • Дата: 20/10/2021
  • Мова: Українська
  • Час: 16:00 - 18:00
  • Вартість:безкоштовно
Місце проведення:

Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Внутрішні комунікації. Дата: 20 жовтня2021. Час: 16:00 18:00. Мова: Українська. Вартість: безкоштовно. Місце проведення: Zoom. Новий гібридний формат роботи став суттєвим викликом для більшості компаній при розбудові внутрішніх комунікацій. Звичні формати та канали комунікації вже можуть здаватися не такими ефективними, а підтримка залученості співробітників на віддаленій роботі – завданням з зірочкою. Тож що нового у царині внутрішніх комунікацій, як не втрачати командний дух та гармонійно впроваджувати необхідні зміни – подискутуємо на наступній зустрічі PR&Marketing комітету Європейської Бізнес Асоціації. На зустрічі ми обговоримо наступні питання: Як трансформується роль внутрішніх комунікацій PR + HR – як налагодити крос-функціональну взаємодію. Чи повинен внутрішній PR бути задіяний у проєктах HR? Як підтримувати залученість та інтерес співробітників, якщо ви працюєте віддалено? Комунікація змін, скорочень, реструктуризації та непопулярних заходів: як правильно донести інформацію Нові канали та інструменти віддаленої комунікації: чи втомились співробітники від онлайн? Бренд-амбасадори вашої компанії: хто вони та як їх знайти Неочевидні кейси ефективної внутрішньої комунікації Ця онлайн зустріч запланована на 20 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail iryna.chuiko@eba.com.ua. Контактний телефон. +38093 655 39 22.

Новий гібридний формат роботи став суттєвим викликом для більшості компаній при розбудові внутрішніх комунікацій. Звичні формати та канали комунікації вже можуть здаватися не такими ефективними, а підтримка залученості співробітників на віддаленій роботі – завданням з зірочкою. Тож що нового у царині внутрішніх комунікацій, як не втрачати командний дух та гармонійно впроваджувати необхідні зміни – подискутуємо на наступній зустрічі PR&Marketing комітету Європейської Бізнес Асоціації.

На зустрічі ми обговоримо наступні питання:

  • Як трансформується роль внутрішніх комунікацій
  • PR + HR – як налагодити крос-функціональну взаємодію. Чи повинен внутрішній PR бути задіяний у проєктах HR?
  • Як підтримувати залученість та інтерес співробітників, якщо ви працюєте віддалено?
  • Комунікація змін, скорочень, реструктуризації та непопулярних заходів: як правильно донести інформацію
  • Нові канали та інструменти віддаленої комунікації: чи втомились співробітники від онлайн?
  • Бренд-амбасадори вашої компанії: хто вони та як їх знайти
  • Неочевидні кейси ефективної внутрішньої комунікації

Ця онлайн зустріч запланована на 20 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

Чекаємо зустрічі з вами на нашій онлайн-дискусії!

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38093 655 39 22
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: