fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: Антикризові комунікації

  • Дата: 01/10/2020 (ЧТ)
  • Мова: Ukrainian/Russian
  • Час: 16:00 - 17:30
Місце проведення:

Онлайн на платформі Zoom (кімната Stefes)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Антикризові комунікації. Дата: 01 жовтня2020. Час: 16:00 17:30. Мова: Ukrainian/Russian. Місце проведення: Онлайн на платформі Zoom (кімната Stefes). Друзі, вітаємо! Часто можна зустріти думку, що робота PR-відділу помітна тільки у випадку голосного успіху або провалу. Дійсно, повсякденна робота піарника кропітка і не завжди помітна, хоча від того не менш важлива. А от в часи кризи PR опиняється в центрі уваги та бізнес-процесів компанії. Заздалегідь підготуватися до кризи завжди важко, а от реагувати треба швидко, тому рекомендуємо час від часу оновлювати свій арсенал навичок з антикризової комунікації. Саме тому ми вирішили присвятити наступну зустріч Комітету з комунікацій цій важливій темі.  Отже, в рамках нашого наступного заходу ми поговоримо про великі та маленькі кейси антикризових комунікацій та на конкретних прикладах обговоримо такі аспекти: Життєвий цикл кризи Фокус на головному в антикризових комунікаціях Люди, емоції, внутрішні комунікації Ресурси, інструменти та формати антикризових комунікацій Кризи та нові горизонти Поділитися своїм досвідом в антикризових комунікаціях ми запросили Антона Глівинського, який має більше 15 років досвіду в комунікаціях, зокрема антикризових, та протягом останніх двох років реалізував більше 20 антикризових проєктів різного масштабу. Спікер: Антон Глівинський, керуючий партнер агенції з управління репутацією «Практики», екс-директор з PR та комунікацій ESTA Holding. Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  Партнери: StefesВи можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. +38 093 6553922.

Друзі, вітаємо!

Часто можна зустріти думку, що робота PR-відділу помітна тільки у випадку голосного успіху або провалу. Дійсно, повсякденна робота піарника кропітка і не завжди помітна, хоча від того не менш важлива. А от в часи кризи PR опиняється в центрі уваги та бізнес-процесів компанії. Заздалегідь підготуватися до кризи завжди важко, а от реагувати треба швидко, тому рекомендуємо час від часу оновлювати свій арсенал навичок з антикризової комунікації.

Саме тому ми вирішили присвятити наступну зустріч Комітету з комунікацій цій важливій темі.  Отже, в рамках нашого наступного заходу ми поговоримо про великі та маленькі кейси антикризових комунікацій та на конкретних прикладах обговоримо такі аспекти:

  • Життєвий цикл кризи
  • Фокус на головному в антикризових комунікаціях
  • Люди, емоції, внутрішні комунікації
  • Ресурси, інструменти та формати антикризових комунікацій
  • Кризи та нові горизонти

Поділитися своїм досвідом в антикризових комунікаціях ми запросили Антона Глівинського, який має більше 15 років досвіду в комунікаціях, зокрема антикризових, та протягом останніх двох років реалізував більше 20 антикризових проєктів різного масштабу.

Спікер: Антон Глівинський, керуючий партнер агенції з управління репутацією «Практики», екс-директор з PR та комунікацій ESTA Holding.

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! 

Партнери: Stefes

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
+38 093 6553922
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: