fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: Антикризові комунікації

  • Date: 01/10/2020 (THU)
  • Language: Ukrainian/Russian
  • Time: 16:00 - 17:30
Place:

Online via Zoom (Room Stefes)

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: Антикризові комунікації. Date: 01 October2020. Time: 16:00 17:30. Language: Ukrainian/Russian. Place: Online via Zoom (Room Stefes). Друзі, вітаємо! Часто можна зустріти думку, що робота PR-відділу помітна тільки у випадку голосного успіху або провалу. Дійсно, повсякденна робота піарника кропітка і не завжди помітна, хоча від того не менш важлива. А от в часи кризи PR опиняється в центрі уваги та бізнес-процесів компанії. Заздалегідь підготуватися до кризи завжди важко, а от реагувати треба швидко, тому рекомендуємо час від часу оновлювати свій арсенал навичок з антикризової комунікації. Саме тому ми вирішили присвятити наступну зустріч Комітету з комунікацій цій важливій темі.  Отже, в рамках нашого наступного заходу ми поговоримо про великі та маленькі кейси антикризових комунікацій та на конкретних прикладах обговоримо такі аспекти: Життєвий цикл кризи Фокус на головному в антикризових комунікаціях Люди, емоції, внутрішні комунікації Ресурси, інструменти та формати антикризових комунікацій Кризи та нові горизонти Поділитися своїм досвідом в антикризових комунікаціях ми запросили Антона Глівинського, який має більше 15 років досвіду в комунікаціях, зокрема антикризових, та протягом останніх двох років реалізував більше 20 антикризових проєктів різного масштабу. Спікер: Антон Глівинський, керуючий партнер агенції з управління репутацією «Практики», екс-директор з PR та комунікацій ESTA Holding. Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас!  Партнери: StefesYou can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. +38 093 6553922.

Друзі, вітаємо!

Часто можна зустріти думку, що робота PR-відділу помітна тільки у випадку голосного успіху або провалу. Дійсно, повсякденна робота піарника кропітка і не завжди помітна, хоча від того не менш важлива. А от в часи кризи PR опиняється в центрі уваги та бізнес-процесів компанії. Заздалегідь підготуватися до кризи завжди важко, а от реагувати треба швидко, тому рекомендуємо час від часу оновлювати свій арсенал навичок з антикризової комунікації.

Саме тому ми вирішили присвятити наступну зустріч Комітету з комунікацій цій важливій темі.  Отже, в рамках нашого наступного заходу ми поговоримо про великі та маленькі кейси антикризових комунікацій та на конкретних прикладах обговоримо такі аспекти:

  • Життєвий цикл кризи
  • Фокус на головному в антикризових комунікаціях
  • Люди, емоції, внутрішні комунікації
  • Ресурси, інструменти та формати антикризових комунікацій
  • Кризи та нові горизонти

Поділитися своїм досвідом в антикризових комунікаціях ми запросили Антона Глівинського, який має більше 15 років досвіду в комунікаціях, зокрема антикризових, та протягом останніх двох років реалізував більше 20 антикризових проєктів різного масштабу.

Спікер: Антон Глівинський, керуючий партнер агенції з управління репутацією «Практики», екс-директор з PR та комунікацій ESTA Holding.

Попередня реєстрація на захід обов’язкова. Чекаємо на вас! 

Партнери: Stefes

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
+38 093 6553922
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: