fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA How It Works: 10 причин, чому у вашого бренду на YouTube все (не) вийде

  • Дата: 28/10/2020 (СР)
  • Мова: Українська/Російська
  • Час: 16:00 - 18:00
Місце проведення:

Онлайн на ресурсі Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: 10 причин, чому у вашого бренду на YouTube все (не) вийде. Дата: 28 жовтня2020. Час: 16:00 18:00. Мова: Українська/Російська. Місце проведення: Онлайн на ресурсі Zoom. Аудиторія YouTube в Україні налічує більше ніж 20 мільйонів, а щодня українці проводять у середньому дві години за переглядом контенту на платформі. Через це все більше брендів замислюються про запуск власного каналу на YouTube або вже активно використовують цей майданчик для спілкування зі своєю аудиторією. Однак без розуміння основ роботи платформи та вміння правильно використовувати усі її можливості, сама лише присутність компанії у YouTube не дасть очікуваних результатів. Тому на наступній зустрічі Комітету з комунікацій ми поговоримо про те, як бізнесу інвестувати в відеомаркетинг та вибудувати ефективну присутність в YouTube. Про міфи, тренди та підводні камені у просуванні контенту нам розкаже Микола Рогинець, CEO Агенції beTrue Media та сертифікований YouTube фахівець. Ця онлайн зустріч запланована на 28 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на події!Спікери. Микола Рогинець. CEO Агенції beTrue Media, експерт з контент-маркетингу та нових медіа, сертифікований YouTube фахівець. Має 13-річний досвід управління маркетингом та продажами в сфері інформаційних технологій і нових медіа.. Ви можете поставити питання:. Контактна особа:. Ірина Чуйко. E-mail [email protected]. Контактний телефон. 093 655 39 22.

Аудиторія YouTube в Україні налічує більше ніж 20 мільйонів, а щодня українці проводять у середньому дві години за переглядом контенту на платформі. Через це все більше брендів замислюються про запуск власного каналу на YouTube або вже активно використовують цей майданчик для спілкування зі своєю аудиторією. Однак без розуміння основ роботи платформи та вміння правильно використовувати усі її можливості, сама лише присутність компанії у YouTube не дасть очікуваних результатів.

Тому на наступній зустрічі Комітету з комунікацій ми поговоримо про те, як бізнесу інвестувати в відеомаркетинг та вибудувати ефективну присутність в YouTube. Про міфи, тренди та підводні камені у просуванні контенту нам розкаже Микола Рогинець, CEO Агенції beTrue Media та сертифікований YouTube фахівець.

Ця онлайн зустріч запланована на 28 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на події!

Спікери

1 / 1
Микола Рогинець
CEO Агенції beTrue Media, експерт з контент-маркетингу та нових медіа, сертифікований YouTube фахівець. Має 13-річний досвід управління маркетингом та продажами в сфері інформаційних технологій і нових медіа.
Микола Рогинець

Ви можете поставити питання:

Контактна особа:

Ірина Чуйко

Зв'язатись
093 655 39 22
Зареєструватися
Ім'я (укр)
Прізвище (укр)
Посада (укр)
Ім'я (англ)
Прізвище (англ)
Посада (англ)
Контактний телефон
Зареєструватися
Закрити - 0
Зареєструватися
Закрити

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: