fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA How It Works: 10 причин, чому у вашого бренду на YouTube все (не) вийде

  • Date: 28/10/2020 (WED)
  • Language: Ukrainian/Russian
  • Time: 16:00 - 18:00
Place:

Online via Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA How It Works: 10 причин, чому у вашого бренду на YouTube все (не) вийде. Date: 28 October2020. Time: 16:00 18:00. Language: Ukrainian/Russian. Place: Online via Zoom. Аудиторія YouTube в Україні налічує більше ніж 20 мільйонів, а щодня українці проводять у середньому дві години за переглядом контенту на платформі. Через це все більше брендів замислюються про запуск власного каналу на YouTube або вже активно використовують цей майданчик для спілкування зі своєю аудиторією. Однак без розуміння основ роботи платформи та вміння правильно використовувати усі її можливості, сама лише присутність компанії у YouTube не дасть очікуваних результатів. Тому на наступній зустрічі Комітету з комунікацій ми поговоримо про те, як бізнесу інвестувати в відеомаркетинг та вибудувати ефективну присутність в YouTube. Про міфи, тренди та підводні камені у просуванні контенту нам розкаже Микола Рогинець, CEO Агенції beTrue Media та сертифікований YouTube фахівець. Ця онлайн зустріч запланована на 28 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на події!Speakers. Микола Рогинець. CEO Агенції beTrue Media, експерт з контент-маркетингу та нових медіа, сертифікований YouTube фахівець. Має 13-річний досвід управління маркетингом та продажами в сфері інформаційних технологій і нових медіа.. You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. 093 655 39 22.

Аудиторія YouTube в Україні налічує більше ніж 20 мільйонів, а щодня українці проводять у середньому дві години за переглядом контенту на платформі. Через це все більше брендів замислюються про запуск власного каналу на YouTube або вже активно використовують цей майданчик для спілкування зі своєю аудиторією. Однак без розуміння основ роботи платформи та вміння правильно використовувати усі її можливості, сама лише присутність компанії у YouTube не дасть очікуваних результатів.

Тому на наступній зустрічі Комітету з комунікацій ми поговоримо про те, як бізнесу інвестувати в відеомаркетинг та вибудувати ефективну присутність в YouTube. Про міфи, тренди та підводні камені у просуванні контенту нам розкаже Микола Рогинець, CEO Агенції beTrue Media та сертифікований YouTube фахівець.

Ця онлайн зустріч запланована на 28 жовтня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на події!

Speakers

1 / 1
Микола Рогинець
CEO Агенції beTrue Media, експерт з контент-маркетингу та нових медіа, сертифікований YouTube фахівець. Має 13-річний досвід управління маркетингом та продажами в сфері інформаційних технологій і нових медіа.
Микола Рогинець

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
093 655 39 22
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: