fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЕВА Львів: Нейромаркетинг: що міф, а що правда про мозок?

23/ 02/ 2018
    Офіс Асоціації у Львові та Міжнародний факультет Шеффілдського університету спільно провели воркшоп Ніколаоса Дмитріадіса, щоб розвіяти міфи і дізнатися правду про мозок. Що обговорили під час воркшопу: Руйнування міфів щодо нашого мозку Який він брейн – підхід до маркетингу та продажів Як брендинг впливає на мозок Вплив маркетингових досліджень, PR, продажів та переговорів Якою є комплексна модель застосування брейн- маркетингу Використання брейн-маркетингу у власних цілях. Ніколаос Димітріадіс є визнаним професіоналом у галузі комунікацій, викладачем та консультантом, автором книги “Нейронаука для для лідерів: адаптивний підхід до лідерства мозку” (Коган Пейдж, Лондон), спікером у TEDx, сертифікованим нейромаркетологом; працював з міжнародними брендами, такими як “IKEA”, “IBM”, “JTI”, “Nestle”, “Johnson & Johnson”, “Pierre Fabre”, “Coca-Cola”, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID та інші. Окрім того – генеральним директором компанії “ Trizma Neuro”, а також регіональним директором Міжнародного факультету університету Шеффілда для Західних Балкан.
01/

 

Офіс Асоціації у Львові та Міжнародний факультет Шеффілдського університету спільно провели воркшоп Ніколаоса Дмитріадіса, щоб розвіяти міфи і дізнатися правду про мозок.

Що обговорили під час воркшопу:

  • Руйнування міфів щодо нашого мозку
  • Який він брейн – підхід до маркетингу та продажів
  • Як брендинг впливає на мозок
  • Вплив маркетингових досліджень, PR, продажів та переговорів
  • Якою є комплексна модель застосування брейн- маркетингу
  • Використання брейн-маркетингу у власних цілях.

Ніколаос Димітріадіс є визнаним професіоналом у галузі комунікацій, викладачем та консультантом, автором книги “Нейронаука для для лідерів: адаптивний підхід до лідерства мозку” (Коган Пейдж, Лондон), спікером у TEDx, сертифікованим нейромаркетологом; працював з міжнародними брендами, такими як “IKEA”, “IBM”, “JTI”, “Nestle”, “Johnson & Johnson”, “Pierre Fabre”, “Coca-Cola”, Banca Intesa Sanpaolo, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne, USAID та інші. Окрім того – генеральним директором компанії “ Trizma Neuro”, а також регіональним директором Міжнародного факультету університету Шеффілда для Західних Балкан.

Спікери

1 / 1
Nikolaos Dimitriadis
Dr, Director of Development, The University of Sheffield International Faculty (UK)
Nikolaos Dimitriadis

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: