fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експрес – курс Асоціації у Львові: Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація

07/ 06/ 2019
    Маркетологом бути корисно кожному! Декілька цікавих фактів з експрес-курсу “Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація”: Бренд компанії напряму залежить від бренду його власника, директора, працівників. Тому почніть з себе! 96% вартості компанії - це не активи, а гудвіл, тобто ділова репутація, тому приділяйте їй достатню ресурсів та уваги. Памятайте про правило 4 і 7. За 4 перші секунди знайомства ваш співбесідник формує враження про вас, наступні 7 секунд ідуть на підтвердження першого враження. Для зміни першого враження потрібно щонайменше 4-7 додаткових зустрічей. Коли комунікуєте якусь новину до своєї цільової аудиторії не упускайте правило 5 W: Who?,What?Where? When?Why? (Хто?Що?Де?Коли?Навіщо?) Повернення клієнта втричі дорожче для компанії ніж утримання існуючого, тому будьте уважні до клієнтів і не зникайте на довго з різних платформ комунікації. Комунікуйте постійно! Дякуємо Victoria Yesaulenko за проведений Експрес - курс та нові знання! Premier Hotel Dnister раді завжди бути у вас у гостях і відчувати вашу гостинність!
01/

 

“Маркетологом бути корисно кожному!”

Декілька цікавих фактів з експрес-курсу “Стратегія лідерства. Імідж → Бренд → Репутація”:

  1. Бренд компанії напряму залежить від бренду його власника, директора, працівників. Тому почніть з себе!
  2. 96% вартості компанії – це не активи, а гудвіл, тобто ділова репутація, тому приділяйте їй достатню ресурсів та уваги.
  3. Пам’ятайте про правило 4 і 7. За 4 перші секунди знайомства ваш співбесідник формує враження про вас, наступні 7 секунд ідуть на підтвердження першого враження. Для зміни першого враження потрібно щонайменше 4-7 додаткових зустрічей.
  4. Коли комунікуєте якусь новину до своєї цільової аудиторії не упускайте правило 5 W: Who?,What?Where? When?Why? (Хто?Що?Де?Коли?Навіщо?)
  5. Повернення клієнта втричі дорожче для компанії ніж утримання існуючого, тому будьте уважні до клієнтів і не зникайте на довго з різних платформ комунікації. Комунікуйте постійно!

Дякуємо Victoria Yesaulenko за проведений Експрес – курс та нові знання!

Premier Hotel Dnister раді завжди бути у вас у гостях і відчувати вашу гостинність!

Спікери

1 / 1
Вікторія Єсауленко
Директор з маркетингу юридичної фірми "Астерс", досвід в PR і маркетингу - 16 років, Chartered Institute of Marketing, курс Post Graduate Diploma in Marketing, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, колумніст Forbes Women Ukraine, "Новое время", MMR, автор книги "Жіночі секрети в PR технологіях", кращий маркетолог юридичного ринку 2017 року по версії видавництва "Юридична практика", спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, EBA, Академія консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій
Вікторія Єсауленко

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: