fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Експертна дискусія: Співпраця HR&Маркетингу заради впізнаваності бренду

25/ 09/ 2019
    Сучасним компаніям доводиться активно боротися за таланти. Цікавих вакансій багато, а кандидатів вже не так легко привабити звичними “гарні умови праці”, “дружній колектив” тощо. У зв’язку з такою сильною конкуренцією на ринку праці, HRи та рекрутери більш детально пропрацьовувати ціннісну пропозицію для майбутніх працівників і активно взаємодіють з командою компанії, залучаючи їх до формування бренду роботодавця. При цьому їм як ніколи стають в нагоді інструменти маркетингу та допомога колег-маркетологів. 25 вересня на HR комітеті учасники мали нагоду від експертів зустрічі почути які інструменти застосовують передові компанії для створення позитивного та привабливого іміджу роботодавця. Експертами зустрічі стали: Олена Скиба (HR Директор в Kredobank), Христина Макулович (керівник відділу інформації та маркетингу Українського Католицького Університету) та Зеновій Павлюк (менеджер з побудови бренду роботодавця SoftServe). Ключові меседжі від експертів: 1) “В маркетингу та HR спільні цілі лише різні клієнти: створення додаткової цінності продукту, компанії, бренду та збільшення прибутку; залучення нових клієнтів шляхом надання їм більшої споживацької цінності; збереження існуючих клієнтів за рахунок постійного задоволення їхніх потреб, що змінюються в часі”, - підмітила Олена Скиба. 2) “Дбати про бренд - це дбати про кожного з команди. Говоріть з командою, будьте сенсорами, фантазуйте, поєднуйте непоєднуване”, - радить Христина Макулович. 3) “Не можна просто так взяти і викласти цінності компанії, розвісити на стінки і очікувати, що всі в них повірять. Коли ми говоримо про використання будь-яких маркетингових інструментів чи проектів, задайте запитання - A #ШОБШО&”, - запозичено у Зеновія Павлюка. Щиро дякуємо ініціатору зустрічі Олені Скибі за привід зустрітися, Остапу Романику за технічну та фізичну підтримку, Кредобанку за гостинність, всім учасникам за гарний настрій, запитання та повну включеність!
01/

 

Сучасним компаніям доводиться активно боротися за таланти. Цікавих вакансій багато, а кандидатів вже не так легко привабити звичними “гарні умови праці”, “дружній колектив” тощо. У зв’язку з такою сильною конкуренцією на ринку праці, HRи та рекрутери більш детально пропрацьовувати ціннісну пропозицію для майбутніх працівників і активно взаємодіють з командою компанії, залучаючи їх до формування бренду роботодавця. При цьому їм як ніколи стають в нагоді інструменти маркетингу та допомога колег-маркетологів.

25 вересня на HR комітеті учасники мали нагоду від експертів зустрічі почути які інструменти застосовують передові компанії для створення позитивного та привабливого іміджу роботодавця.

Експертами зустрічі стали: Олена Скиба (HR Директор в Kredobank), Христина Макулович (керівник відділу інформації та маркетингу Українського Католицького Університету) та Зеновій Павлюк (менеджер з побудови бренду роботодавця SoftServe).

Ключові меседжі від експертів:

1) “В маркетингу та HR спільні цілі лише різні “клієнти”:

  • створення додаткової цінності продукту, компанії, бренду та збільшення прибутку;
  • залучення нових клієнтів шляхом надання їм більшої споживацької цінності;
  • збереження існуючих клієнтів за рахунок постійного задоволення їхніх потреб, що змінюються в часі”, – підмітила Олена Скиба.

2) “Дбати про бренд – це дбати про кожного з команди. Говоріть з командою, будьте сенсорами, фантазуйте, поєднуйте непоєднуване”, – радить Христина Макулович.

3) “Не можна просто так взяти і викласти цінності компанії, розвісити на стінки і очікувати, що всі в них повірять. Коли ми говоримо про використання будь-яких маркетингових інструментів чи проектів, задайте запитання – A #ШОБШО&”, – запозичено у Зеновія Павлюка.

Щиро дякуємо ініціатору зустрічі Олені Скибі за привід зустрітися, Остапу Романику за технічну та фізичну підтримку, Кредобанку за гостинність, всім учасникам за гарний настрій, запитання та повну включеність!

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: