fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA підтримує реформування ринку послуг таксі в Україні

27/ 09/ 2019
  Європейська Бізнес Асоціація звернулась до голови профільного комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури з листом підтримки законопроекту, який пропонує нове законодавче регулювання ринку таксі. Експерти Асоціації звернулися з проханням сприяти розгляду Комітетом даного законопроекту після його реєстрації та наголосити на його прийнятті за основу і в цілому. Ігор Гоцик. . Прийняття нової моделі регулювання ринку таксі – великий крок щодо впровадження європейських стандартів у життя українців. Ми сподіваємося, що новий закон про таксі дозволить вивести ринок перевезень з тіні, позбутися від застарілих норм регулювання та запровадити натомість зрозумілі та рівні «правила гри» для учасників рику. Мабуть, в Україні вперше до реформування ринку послуг таксі підійшли так комплексно та фахово, що є, безперечно, позитивним сигналом. Законопроект пропонує такі нововведення: Скасування необхідності отримання ліцензій для проведення діяльності з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі, внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. Натомість запроваджується обов’язок подання до Державної служби України з безпеки на транспорті повідомлення про початок надання послуг внутрішніх перевезень. (Наразі ліцензії є досить бюрократичними в отриманні та їх вартість дорівнює розміру одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії, проте, без її наявності на бізнес накладаються суттєві штрафи в сотні тисяч гривень); Введення категорії «автомобільний індивідуальний перевізник», який діє на підставі дозволу, що надає право здійснювати внутрішні перевезення пасажирів без реєстрації фізичної-особи підприємця; Надання можливості укладення договору перевезення автомобілем в електронній формі; Надання Державній службі України з безпеки на транспорті повноважень щодо здійснення перевірок дотримання законодавства шляхом здійснення контрольного придбання послуг; Також Державній службі України з безпеки на транспорті буде надано функцію Державного реєстру автомобільних перевізників. Враховуючи ґрунтовність наведених положень та важливість їх прийняття для збільшення прозорості ведення діяльності автомобільними пасажирськими перевізниками, очікуємо на плідну співпрацю і сподіваємось, вже цієї осені законопроект буде прийнято.    

Європейська Бізнес Асоціація звернулась до голови профільного комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури з листом підтримки законопроекту, який пропонує нове законодавче регулювання ринку таксі. Експерти Асоціації звернулися з проханням сприяти розгляду Комітетом даного законопроекту після його реєстрації та наголосити на його прийнятті за основу і в цілому.

Ігор Гоцик
Прийняття нової моделі регулювання ринку таксі – великий крок щодо впровадження європейських стандартів у життя українців. Ми сподіваємося, що новий закон про таксі дозволить вивести ринок перевезень з тіні, позбутися від застарілих норм регулювання та запровадити натомість зрозумілі та рівні «правила гри» для учасників рику. Мабуть, в Україні вперше до реформування ринку послуг таксі підійшли так комплексно та фахово, що є, безперечно, позитивним сигналом.

Законопроект пропонує такі нововведення:

  • Скасування необхідності отримання ліцензій для проведення діяльності з внутрішніх перевезень пасажирів на таксі, внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення. Натомість запроваджується обов’язок подання до Державної служби України з безпеки на транспорті повідомлення про початок надання послуг внутрішніх перевезень. (Наразі ліцензії є досить бюрократичними в отриманні та їх вартість дорівнює розміру одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії, проте, без її наявності на бізнес накладаються суттєві штрафи в сотні тисяч гривень);
  • Введення категорії «автомобільний індивідуальний перевізник», який діє на підставі дозволу, що надає право здійснювати внутрішні перевезення пасажирів без реєстрації фізичної-особи підприємця;
  • Надання можливості укладення договору перевезення автомобілем в електронній формі;
  • Надання Державній службі України з безпеки на транспорті повноважень щодо здійснення перевірок дотримання законодавства шляхом здійснення контрольного придбання послуг;
  • Також Державній службі України з безпеки на транспорті буде надано функцію Державного реєстру автомобільних перевізників.

Враховуючи ґрунтовність наведених положень та важливість їх прийняття для збільшення прозорості ведення діяльності автомобільними пасажирськими перевізниками, очікуємо на плідну співпрацю і сподіваємось, вже цієї осені законопроект буде прийнято.

 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: