fbpx

EBA Kharkiv HR HUB із ILF

13/ 04/ 2021
  Побудувати свій бізнес та налагодити систему корпоративної культури – це тривала і клопітка робота. Тому, коли на підприємстві з’являється «порушник спокою», «валіза без ручки», або «вигорівший» колега, знижується ефективність роботи всього колективу. Як експертка з побудови HR-систем, Катерина Заславська, директорка Київського офісу ЮФ ILF, надала авторську класифікацію категорій проблемних працівників і розібрала ефективні методи взаємодії із ними. Всі приклади та кейси було змодельовано відповідно до актуальних потреб бізнесу й ринку праці. У ході онлайн-зустрічі пані Катерина підкреслила, що проблемний працівник своїми діями може знизити ефективність роботи компанії на 30-40%. Для мінімізації або нейтралізації шкоди від проблемних категорій співробітників Олексій Головін, юрист ILF, радить роботодавцеві відповідально ставитись до укладання трудового договору та написання посадових інструкцій на підприємстві. Якщо працівник «токсичний», або своїми діями несе загрозу репутації компанії, варто фіксувати факти порушення, маючи при цьому за фундамент відповідний юридичний документ (трудовий договір, наказ, тощо).  Зі свого боку Катерина Заславська зазначила, що людина повинна бути найвищою цінністю у будь-якій HR-системі. Існують випадки, коли колега завжди давав гарний результат, а потім просто «вигорів» та наразі потребує «ремонту». Більш того, деякі люди, які є «токсичними», все ж несуть у собі «ген» бізнесу, тобто є менеджерами, які піднімають продажі до вагомих показників, або, наприклад, працівники є амбасадорами бренду (ефект Тайгера Вудса). Отже, слід бути гнучкими і реорганізувати трудове середовище так, щоб співробітник не впливав на роботу інших колег. Для ефективної роботи з категорією проблемних працівників експерти порадили: налагодити зворотній зв’язок зі співробітником; встановити систему оцінки роботи KPI; ставити чіткі задачі та дедлайни; налагодити систему преміювання і мотивації за ефективність та відповідальність за порушення; контролювати роботу та заздалегідь попереджувати працівників про методи контролю на підприємстві. Висловлюємо щиру подяку спікерам та слухачам. З нетерпінням очікуємо наступних зустрічей! Партнер 

Побудувати свій бізнес та налагодити систему корпоративної культури – це тривала і клопітка робота. Тому, коли на підприємстві з’являється «порушник спокою», «валіза без ручки», або «вигорівший» колега, знижується ефективність роботи всього колективу. Як експертка з побудови HR-систем, Катерина Заславська, директорка Київського офісу ЮФ ILF, надала авторську класифікацію категорій проблемних працівників і розібрала ефективні методи взаємодії із ними. Всі приклади та кейси було змодельовано відповідно до актуальних потреб бізнесу й ринку праці.

У ході онлайн-зустрічі пані Катерина підкреслила, що проблемний працівник своїми діями може знизити ефективність роботи компанії на 30-40%. Для мінімізації або нейтралізації шкоди від проблемних категорій співробітників Олексій Головін, юрист ILF, радить роботодавцеві відповідально ставитись до укладання трудового договору та написання посадових інструкцій на підприємстві. Якщо працівник «токсичний», або своїми діями несе загрозу репутації компанії, варто фіксувати факти порушення, маючи при цьому за фундамент відповідний юридичний документ (трудовий договір, наказ, тощо). 

Зі свого боку Катерина Заславська зазначила, що людина повинна бути найвищою цінністю у будь-якій HR-системі. Існують випадки, коли колега завжди давав гарний результат, а потім просто «вигорів» та наразі потребує «ремонту». Більш того, деякі люди, які є «токсичними», все ж несуть у собі «ген» бізнесу, тобто є менеджерами, які піднімають продажі до вагомих показників, або, наприклад, працівники є амбасадорами бренду (ефект Тайгера Вудса). Отже, слід бути гнучкими і реорганізувати трудове середовище так, щоб співробітник не впливав на роботу інших колег.

Для ефективної роботи з категорією проблемних працівників експерти порадили:

  • налагодити зворотній зв’язок зі співробітником;
  • встановити систему оцінки роботи KPI;
  • ставити чіткі задачі та дедлайни;
  • налагодити систему преміювання і мотивації за ефективність та відповідальність за порушення;
  • контролювати роботу та заздалегідь попереджувати працівників про методи контролю на підприємстві.

Висловлюємо щиру подяку спікерам та слухачам. З нетерпінням очікуємо наступних зустрічей!

Партнер 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: