fbpx

EBA HR Hub Kharkiv: Створення бренду роботодавця. Мистецтво і наука

28/ 01/ 2020

Про репутацію і сприйняття бренду роботодавця говорили 28 січня на зустрічі HR Hub з Андрієм Данилюком, директором з розвитку бізнесу ANCOR.

Едуард Рубін, Голова Ради директорів Telesens IT, відкрив зустріч прикладом бренду своєї компанії – IT роботодавця.

Згідно з результатами дослідження компанії ANCOR в Україні, організації, що мають сильний HR-бренд, залучають вдвічі більше кандидатів і витрачають на рекрутинг на 10 % менше. 50 % кандидатів не стали би працювати у компанії з плохою репутацією навіть за умови вищої зарплатні. 62 % кандидатів шукають інформацію  про компанію у соціальних мережах перед відправкою резюме.

Учасники отримали поради та дорожню карту розвитку HR-бренду. Особливу увагу Андрій Данилюк приділив ціннісній пропозиції роботодавця (EVP), адже погляди сторін щодо умов праці не співпадають. Обираючи роботу, 79% кандидатів ставлять на перше місце розмір зарплати, а роботодавці  –  лише на шосте. В результаті – 60 %  працівників змінили роботу в минулому році, а 23 % планують зробити це ще раз.

Приємним сюрпризом для присутніх став розіграш подарунків від ANCOR.

Дякуємо спікеру за цікаву зустріч, а учасникам бажаємо успіхів у розвитку HR-бренду своїх  компаній!

Спікери

1 / 2
Андрій Данилюк
Директор з розвитку бізнесу компанії ANCOR Ukraine
Едуард Рубін
Голова Ради директорів Telesens IT
Андрій Данилюк
Едуард Рубін

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: