fbpx

EBA Doing Business Review: Продажі з Off-line в On-line

13/ 04/ 2020

EBA Doing Business Review: Продажі з Off-line в On-line

Про тенденції ринку онлайн платежів та чому міленіали зробили його привабливим ще до карантину говорили 13 квітня під час онлайн-дискусії ЕВА, яка проходила за підтримки FONDY – Универсальная Платежная Платформа. Також піднімали питання, чим аудиторія біля екрану відрізняється від класичного «покупця». Спікери ділились рекомендаціями щодо ТОП-5 кроків, які має пройти бізнес у налаштуванні он-лайн платежів та інструментами як МСБ може отримувати кошти із-за кордону, навіть не маючи окремого сайту, а лише сторінку у соціальній мережі. Крім того, скільки необхідно мати підрядників по кожному напрямку (до прикладу маркетинг, СММ, тощо), як краще координувати роботу відділу маркетингу та продажів та яким чином взагалі комбінувати емоційну та діджитал складові в продажах. ЕВА щиро вдячна спікерам Максим Скирда (Maksym Skyrda), Вика Задорожная, Тетяні Фіщук, Аліса Гришаєва (Alice Grishajeva) за класні лайфхаки, а Katya Dermenzhi – за модерацію! Більше – у відео.

Gepostet von European Business Association am Montag, 13. April 2020

 

Малі та середні підприємства є найбільш вразливими до економічних криз через відсутність достатніх ресурсів для усунення негативних наслідків. Однак діяльність таких підприємств є необхідною умовою для подальшого відновлення національної економіки. Малий та середній бізнес створюють робочі місця, відкривають нові ринки та сприяють регіональному розвитку. Тому зараз важливо допомогти малому та середньому бізнесу у вирішенні актуальних проблем та зорієнтувати їх в цих безпрецедентних умовах.

Щоб зберегти свою продуктивність під час карантину, малі підприємства продовжують свою діяльність в онлайн-режимі. В рамках проєкту EBA Doing Business Review, спрямованого на підтримку малого та середнього бізнесу, ми поговоримо про перехід на віддалену роботу як спосіб для бізнесу зменшити збитки та збільшити продажі. Так, наші спікери поділяться своїми практичними знаннями щодо:

  • П’ять етапів, які має пройти бізнес на шляху до налагоджених онлайн продажів
  • Головні перепони переходу в онлайн. Що може уповільнити процес переходу до онлайн продажів
  • Досвід компаній, які успішно завершили перехід

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: