fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Презентація дослідження RandStad Employer Brand Research

27/ 02/ 2019
    Компаніям з поганою репутацією пошук та підбір персоналу в середньому коштує на 10% дорожче, ніж компаніям з гарною репутацією. Близько 50% респондентів не хотіли б працювати в компаніях з поганою репутацією, навіть якщо там будуть високі заробітні плати. Про це говорять дані глобального звіту міжнародного дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2018 року. Саме про це дослідження, його методологію та результати в деяких країнах-сусідах України 27 лютого говорили на зустрічі Асоціації у Дніпрі, яка проводилася спільно з компанією ANCOR Ukraine. Експерти компанії ANCOR Ukraine, які є офіційним партнером дослідження в Україні, надали вичерпну інформацію про дослідження, яке проводиться в світі вже 18 років поспіль, і цьогоріч вперше до нього долучилася й Україна! Сутність дослідження полягає у допомозі компаніям в їх боротьбі за таланти. Кожного року репутація роботодавця стає все більш важливою, працівникам необхідно бачити сенс та мету своєї роботи, вірити компанії, в якій працює, зростати професійно, залучатися таким чином, аби будувати довгострокові плани на майбутнє. Результати дослідження в Україні оголосять вже в квітні цього року, а після ми знову чекаємо на представників компанії ANCOR Ukraine, які поділяться результатами і з представниками бізнес-спільноти Асоціації. Тож слідкуйте за нашими новинами та анонсами й долучайтеся! Щиро дякуємо команді ANCOR Ukraine й особисто керівнику відділу регіонального рекрутменту Юлії Шилкевич, директору з розвитку бізнесу Андрію Данілюку та  територіальному директору Юрію Перч за вичерпну інформацію, відповіді на запитання та продуктивний ранок!
01/

 

Компаніям з поганою репутацією пошук та підбір персоналу в середньому коштує на 10% дорожче, ніж компаніям з гарною репутацією. Близько 50% респондентів не хотіли б працювати в компаніях з поганою репутацією, навіть якщо там будуть високі заробітні плати. Про це говорять дані глобального звіту міжнародного дослідження бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research 2018 року.

Саме про це дослідження, його методологію та результати в деяких країнах-сусідах України 27 лютого говорили на зустрічі Асоціації у Дніпрі, яка проводилася спільно з компанією ANCOR Ukraine.

Експерти компанії ANCOR Ukraine, які є офіційним партнером дослідження в Україні, надали вичерпну інформацію про дослідження, яке проводиться в світі вже 18 років поспіль, і цьогоріч вперше до нього долучилася й Україна! Сутність дослідження полягає у допомозі компаніям в їх боротьбі за таланти. Кожного року репутація роботодавця стає все більш важливою, працівникам необхідно бачити сенс та мету своєї роботи, вірити компанії, в якій працює, зростати професійно, залучатися таким чином, аби будувати довгострокові плани на майбутнє.

Результати дослідження в Україні оголосять вже в квітні цього року, а після ми знову чекаємо на представників компанії ANCOR Ukraine, які поділяться результатами і з представниками бізнес-спільноти Асоціації. Тож слідкуйте за нашими новинами та анонсами й долучайтеся!

Щиро дякуємо команді ANCOR Ukraine й особисто керівнику відділу регіонального рекрутменту Юлії Шилкевич, директору з розвитку бізнесу Андрію Данілюку та  територіальному директору Юрію Перч за вичерпну інформацію, відповіді на запитання та продуктивний ранок!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: