fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

ЕBA Dnipro PR & Marketing Hub: Стратегія виживання VS Стратегія масштабування

23/ 05/ 2023
  Сезон зустрічей в рамках ЕBA Dnipro PR & Marketing Hub розпочали з яскравою експерткою Анель Інтегріті та розібрали тему побудови стратегії для бізнесу. Навіть наявність поганої стратегії важлива, оскільки вона створює загальний вектор і напрямок дій для бізнесу. Вона дозволяє уникнути безладу і допомагає зосередитися на конкретних цілях. Крім того, така стратегія може бути корисною в тому сенсі, що надає можливість вчитися на помилках і вдосконалювати її з часом. Головна різниця між поганою і гарною стратегіями полягає в їх ефективності й результативності. Вдала стратегія має чіткі цілі, ретельно виважені кроки й плани дій, а також ураховує змінні фактори та можливі ризики. Яку стратегію обрати?  Вибір стратегії залежить від багатьох чинників, тож основні кроки при виборі стратегії включають: Аналіз зовнішнього середовища (дослідження конкурентів, тенденцій ринку та змінні фактори). Внутрішній аналіз організації (ресурси, компетенції та особливості бізнесу). Визначення стратегічних цілей, які відповідають вимогам організації та сприяють її розвитку. Розробка альтернативних стратегій та оцінка їх ефективності. Вибір оптимальної стратегії, враховуючи всі умови та ризики. Інформованість всередині організації щодо зміни стратегії - запорука успіху. Більш конкурентоздатними на ринку будуть ті підприємства, що мають налагоджені канали комунікації. Модератором цієї зустрічі виступила Альона Возненко, нова голова ЕBA Dnipro PR & Marketing Hub. Вітаємо її з дебютом на цій засаді, бажаємо успіхів та цікавих тем, сповнених інсайтів! Слідкуйте за нашими анонсами!

Сезон зустрічей в рамках ЕBA Dnipro PR & Marketing Hub розпочали з яскравою експерткою Анель Інтегріті та розібрали тему побудови стратегії для бізнесу.

Навіть наявність поганої стратегії важлива, оскільки вона створює загальний вектор і напрямок дій для бізнесу. Вона дозволяє уникнути безладу і допомагає зосередитися на конкретних цілях. Крім того, така стратегія може бути корисною в тому сенсі, що надає можливість вчитися на помилках і вдосконалювати її з часом. Головна різниця між поганою і гарною стратегіями полягає в їх ефективності й результативності. Вдала стратегія має чіткі цілі, ретельно виважені кроки й плани дій, а також ураховує змінні фактори та можливі ризики.

Яку стратегію обрати?  Вибір стратегії залежить від багатьох чинників, тож основні кроки при виборі стратегії включають:

  • Аналіз зовнішнього середовища (дослідження конкурентів, тенденцій ринку та змінні фактори).
  • Внутрішній аналіз організації (ресурси, компетенції та особливості бізнесу).
  • Визначення стратегічних цілей, які відповідають вимогам організації та сприяють її розвитку.
  • Розробка альтернативних стратегій та оцінка їх ефективності.
  • Вибір оптимальної стратегії, враховуючи всі умови та ризики.

Інформованість всередині організації щодо зміни стратегії – запорука успіху. Більш конкурентоздатними на ринку будуть ті підприємства, що мають налагоджені канали комунікації.

Модератором цієї зустрічі виступила Альона Возненко, нова голова ЕBA Dnipro PR & Marketing Hub. Вітаємо її з дебютом на цій засаді, бажаємо успіхів та цікавих тем, сповнених інсайтів! Слідкуйте за нашими анонсами!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: