fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro PR & Marketing Hub: Навички для маркетологів майбутнього

27/ 01/ 2022
  Успішні маркетологи повинні не тільки вміти привертати увагу клієнтів та показувати їм переваги свого продукту чи послуги, але також мати знання, як використовувати найсучасніші інструменти для залучення цих клієнтів. Через шалене інформаційне перенасичення з’явилася потреба в пошуку та використанні кардинально нових підходів, тому що звичні дієві методи швидко застарівають, рекламу все частіше ігнорують, а в компаній зникає поняття унікальної торгової пропозиції. Таким чином, важливо приділяти увагу саме пошуку свіжих ідей, незаангажованості, креативу при розробці маркетингового рішення. Тож, як руйнувати звичні алгоритми мислення? Ольга Корнєва, спікер заходу, порадила знаходити натхнення в неординарних речах, наприклад:  розглядати дивні твори мистецтва;  спостерігати за хаосом у природі;  носити незвичайний одяг, аксесуари;  обирати кіно й літературу з нелінійними сюжетами. Дослідження з нейромаркетингу й нейрофізіології говорять, що процес ухвалення рішень у В2В і В2С маркетингу приблизно однаковий. Важливо, які прийоми використовуються для спілкування зі споживачем: раціональна частина рішення про покупку приймається корою головного мозку, яка обробляє словесну інформацію, але команда до дії, в тому числі до покупки, формується в лімбічному мозку. Ця давня частина мозку не розуміє слів. Коли правильні інструменти комунікації впливають одночасно на емоційний центр та раціональну логіку, ви отримаєте нового клієнта чи покупця. Тому знання фізіології прийняття рішень - ключ до маркетингу в епоху змін. Офіс Асоціації у Дніпрі щиро вдячний Ользі Корнєвій та Ользі Зеніній за надзвичайно насичений корисними інсайтами захід!

Успішні маркетологи повинні не тільки вміти привертати увагу клієнтів та показувати їм переваги свого продукту чи послуги, але також мати знання, як використовувати найсучасніші інструменти для залучення цих клієнтів.

Через шалене інформаційне перенасичення з’явилася потреба в пошуку та використанні кардинально нових підходів, тому що звичні дієві методи швидко застарівають, рекламу все частіше ігнорують, а в компаній зникає поняття унікальної торгової пропозиції.

Таким чином, важливо приділяти увагу саме пошуку свіжих ідей, незаангажованості, креативу при розробці маркетингового рішення. Тож, як руйнувати звичні алгоритми мислення? Ольга Корнєва, спікер заходу, порадила знаходити натхнення в неординарних речах, наприклад:

✅ розглядати дивні твори мистецтва;

✅ спостерігати за хаосом у природі;

✅ носити незвичайний одяг, аксесуари;

✅ обирати кіно й літературу з нелінійними сюжетами.

Дослідження з нейромаркетингу й нейрофізіології говорять, що процес ухвалення рішень у В2В і В2С маркетингу приблизно однаковий. Важливо, які прийоми використовуються для спілкування зі споживачем: раціональна частина рішення про покупку приймається корою головного мозку, яка обробляє словесну інформацію, але команда до дії, в тому числі до покупки, формується в лімбічному мозку. Ця давня частина мозку не розуміє слів. Коли правильні інструменти комунікації впливають одночасно на емоційний центр та раціональну логіку, ви отримаєте нового клієнта чи покупця. Тому знання фізіології прийняття рішень – ключ до маркетингу в епоху змін.

Офіс Асоціації у Дніпрі щиро вдячний Ользі Корнєвій та Ользі Зеніній за надзвичайно насичений корисними інсайтами захід!

Спікери

1 / 1
Ольга Корнева
директорка з маркетингу компанії Listat Software, криптомаркетологиня, кандидатка економічних наук, яка має досвід роботи на більш ніж 30 національних ринках 
Ольга Корнева

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: