fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Online-lecture: Взаємодія з національними та міжнародними ЗМІ: відмінності в підходах для бізнесу

10/ 10/ 2023
  Висвітлення заходів, важливих подій, благодійних акцій в ЗМІ стало важливою частиною PR-стратегій компаній, особливо з початком повномасштабної війни в Україні. Як суспільство ми почали більше покладатися на інформаційні канали, навіть якщо раніше вони й не викликали особливого інтересу. Таким чином, цілком природно, що бізнеси бажають скористатися медіаплатформами, надаючи спільноті велику кількість контенту. Отже, як зацікавити ЗМІ в співпраці та отримати бажані публікації у відомих виданнях? Про це говорили із засновницею PR-агенства PRoector Владою Миколюк та отримали багато корисних порад. Так, правильний час для пітчингу залежить від конкретної ситуації та теми. Зазвичай краще уникати пітчингу у святкові періоди, коли журналісти менше доступні для співпраці, а також у часи гарячих новин, якщо ваша історія не повязана з ними. Українські медіа гірше реагують на офіційну редакційну пошту, краще – на особистий контакт у соцмережі. А міжнародні ЗМІ, ймовірно, відгукнуться на офіційну пошту, а не на контакти в соцмедіа. Ще експертка порадила знаходити українських журналістів, які працюють в іноземних редакціях, для налагодження співпраці. Для пошуку цільових медіа закордоном можна використовувати онлайн-ресурси, такі як медіадовідники, бази даних ЗМІ, інтернет-пошук та соціальні мережі. Неправильно обраний канал комунікації може зробити вашу працю марною, оскільки він може не відповідати практиці медіа чи не бути прийнятним для спілкування. Тож пітч, на який відреагують, зазвичай має наступні характеристики: чітка, лаконічна інформація; важливість теми для аудиторії медіа; специфіка та цікаві факти; готовність надати додаткову інформацію та інтервю.

Висвітлення заходів, важливих подій, благодійних акцій в ЗМІ стало важливою частиною PR-стратегій компаній, особливо з початком повномасштабної війни в Україні. Як суспільство ми почали більше покладатися на інформаційні канали, навіть якщо раніше вони й не викликали особливого інтересу. Таким чином, цілком природно, що бізнеси бажають скористатися медіаплатформами, надаючи спільноті велику кількість контенту.

Отже, як зацікавити ЗМІ в співпраці та отримати бажані публікації у відомих виданнях? Про це говорили із засновницею PR-агенства PRoector Владою Миколюк та отримали багато корисних порад.

Так, правильний час для пітчингу залежить від конкретної ситуації та теми. Зазвичай краще уникати пітчингу у святкові періоди, коли журналісти менше доступні для співпраці, а також у часи гарячих новин, якщо ваша історія не пов’язана з ними.

Українські медіа гірше реагують на офіційну редакційну пошту, краще – на особистий контакт у соцмережі. А міжнародні ЗМІ, ймовірно, відгукнуться на офіційну пошту, а не на контакти в соцмедіа.

Ще експертка порадила знаходити українських журналістів, які працюють в іноземних редакціях, для налагодження співпраці. Для пошуку цільових медіа закордоном можна використовувати онлайн-ресурси, такі як медіадовідники, бази даних ЗМІ, інтернет-пошук та соціальні мережі. Неправильно обраний канал комунікації може зробити вашу працю марною, оскільки він може не відповідати практиці медіа чи не бути прийнятним для спілкування.

Тож пітч, на який відреагують, зазвичай має наступні характеристики:

  • чітка, лаконічна інформація;
  • важливість теми для аудиторії медіа;
  • специфіка та цікаві факти;
  • готовність надати додаткову інформацію та інтерв’ю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: