fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA DNIPRO GLOBAL MARKETS: Як підкорити німецький ринок. Стратегії та Інсайти

18/ 08/ 2023
  Нещодавно ми анонсували новий проєкт EBA Dnipro Global Markets, який охопить найактуальніші для українських експортерів світові ринки. І на першій зустрічі експертка Альона Возненко поділилася практичним досвідом щодо співпраці з однією з найбільших економічно розвинених країн Європи - Німеччиною. Для ефективного виходу на цей ринок важливо розуміти культурні особливості, менталітет споживачів, етику бізнесу, комунікаційні норми тощо. Не зважаючи на те, що Україна має зону вільної торгівлі з ЄС, що спрощує та знижує митні барєри для експорту товарів, все одно існує ряд значущих факторів, які варто враховувати. Експорт товарів з України до Німеччини може бути вигідним та успішним завдяки виконанню наступних кроків: 1. Професійний та точний підхід, адже німці славляться своєю точністю, організованістю і пунктуальністю. У бізнесі це відображається в уважному ставленні до деталей, виконанні обіцянок та дотриманні строків. Спирайтеся завжди на професіоналізм і обов’язково надавайте рекомендації від вже наявних закордонних партнерів. 2. Якість та надійність товарів. Якщо якість вашої продукції відповідає високим вимогам - це може бути конкурентною перевагою на німецькому ринку. 3. Розробка маркетингу й брендування. Чітко опишіть свій продукт, отримайте всі необхідні сертифікати та подбайте про належне пакування (на всіх етапах - від створення до утилізації). 4. Керування ланцюгами постачання. Німецька логістична інфраструктура розвинута дуже добре, що дозволяє ефективно розподіляти й доставляти товари в інші країни ЄС. Це дійсно трудомісткий процес, який потребує залучення та злагодженого співробітництва всіх гравців. Ми щиро вдячні спікерці Альоні Возненко за цікаву та інформативну зустріч. Слідкуйте за анонсами та долучайтеся до наступних онлайн-заходів!

Нещодавно ми анонсували новий проєкт EBA Dnipro Global Markets, який охопить найактуальніші для українських експортерів світові ринки. І на першій зустрічі експертка Альона Возненко поділилася практичним досвідом щодо співпраці з однією з найбільших економічно розвинених країн Європи – Німеччиною. Для ефективного виходу на цей ринок важливо розуміти культурні особливості, менталітет споживачів, етику бізнесу, комунікаційні норми тощо. Не зважаючи на те, що Україна має зону вільної торгівлі з ЄС, що спрощує та знижує митні бар’єри для експорту товарів, все одно існує ряд значущих факторів, які варто враховувати. Експорт товарів з України до Німеччини може бути вигідним та успішним завдяки виконанню наступних кроків:
1. Професійний та точний підхід, адже німці славляться своєю точністю, організованістю і пунктуальністю. У бізнесі це відображається в уважному ставленні до деталей, виконанні обіцянок та дотриманні строків. Спирайтеся завжди на професіоналізм і обов’язково надавайте рекомендації від вже наявних закордонних партнерів.
2. Якість та надійність товарів. Якщо якість вашої продукції відповідає високим вимогам – це може бути конкурентною перевагою на німецькому ринку.
3. Розробка маркетингу й брендування. Чітко опишіть свій продукт, отримайте всі необхідні сертифікати та подбайте про належне пакування (на всіх етапах – від створення до утилізації).
4. Керування ланцюгами постачання. Німецька логістична інфраструктура розвинута дуже добре, що дозволяє ефективно розподіляти й доставляти товари в інші країни ЄС. Це дійсно трудомісткий процес, який потребує залучення та злагодженого співробітництва всіх гравців.
Ми щиро вдячні спікерці Альоні Возненко за цікаву та інформативну зустріч.
Слідкуйте за анонсами та долучайтеся до наступних онлайн-заходів!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: