fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

EBA Dnipro Diplomacy Hub: Як говорити та чути ”Ні”?

17/ 11/ 2021
  Чи відчуваєте Ви себе незручно сказавши: “Ні”? Та чи лютуєте та гніваєтесь , коли відмовляють Вам? Сьогодні, разом зі спікерами заходу EBA Dnipro Diplomacy Hub Мілою Леоновою та Юрієм Филюком говорили про відмови, вчилися не потрапляти до пастки емоційного колапсу і з розумінням ставитись та сприймати ситуації, де ми не отримаємо бажану відповідь.  Ось головні правила сприйняття відмови: не починайте сперечатися чи панікувати, не здавайтеся, вмикайте в собі дослідника. Підключайте свої soft skillsактивного слухання та намагайтесь виявити потреби і точку зору співрозмовника. Зрозумівши позицію та внутрішній запит візаві, наступним кроком потрібно представити власне бачення питання. Такий діалог будує правильну комунікацію, де кожен отримує зворотній зв’язок та звіряється, чи правильно зрозумів, знаходить можливі приховані причини відмови. Важливо навчитись говорити мовою не суджень, а спостережень. Міла порадила використовувати цікаву практику під назвою “Як це бачить відеокамера?”. Інодіпросто необхідно поглянути на ситуацію та проаналізувати факти без будь-якогоупередженного відношення. Юрій Филюк поділився власним досвідом ведення переговорів з інвесторами та органами державної влади, порадив дипломатично підходити до відмови, аби не залишати негативні відчуття. Пережитий досвід формує внутрішню інтуїцію та розуміння, чого від тебе очікують та якою мовою краще спілкуватись. Отримавши “ні”, необхідно давати собі підтримку, не здаватись.

Чи відчуваєте Ви себе незручно сказавши: “Ні? Та чи лютуєте та гніваєтесь , коли відмовляють Вам?

Сьогодні, разом зі спікерами заходу EBA Dnipro Diplomacy Hub Мілою Леоновою та Юрієм Филюком говорили про відмови, вчилися не потрапляти до пастки емоційного колапсу і з розумінням ставитись та сприймати ситуації, де ми не отримаємо бажану відповідь. 

Ось головні правила сприйняття відмови: не починайте сперечатися чи панікувати, не здавайтеся, вмикайте в собі дослідника. Підключайте свої soft skillsактивного слухання та намагайтесь виявити потреби і точку зору співрозмовника. Зрозумівши позицію та внутрішній запит візаві, наступним кроком потрібно представити власне бачення питання. Такий діалог будує правильну комунікацію, де кожен отримує зворотній зв’язок та звіряється, чи правильно зрозумів, знаходить можливі приховані причини відмови.

Важливо навчитись говорити мовою не суджень, а спостережень. Міла порадила використовувати цікаву практику під назвою Як це бачить відеокамера?. Інодіпросто необхідно поглянути на ситуацію та проаналізувати факти без будь-якогоупередженного відношення.

Юрій Филюк поділився власним досвідом ведення переговорів з інвесторами та органами державної влади, порадив дипломатично підходити до відмови, аби не залишати негативні відчуття. Пережитий досвід формує внутрішню інтуїцію та розуміння, чого від тебе очікують та якою мовою краще спілкуватись. Отримавши “ні”, необхідно давати собі підтримку, не здаватись.

Спікери

1 / 2
Міла Леонова
CEO Leonova Consulting, Peace Engineer, працює в сфері мирного вирішення конфліктів як фасилітатор діалогу, медіатор, тренер з трансформації конфліктів та переговорних процесів, практик ненасильницької комунікації
Юрій Филюк
CEO Промприлад.Реновація, підприємець, ресторатор, співзасновник платформи Тепле Місто та ідеолог Урбан Спейс 100
Міла Леонова
Юрій Филюк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: