fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дискримінація за ознакою статі в рекламі, як буде далі?

02/ 12/ 2021
  Автор: Олександр Брагін, адвокат Dynasty Law & Investment У повсякденному житті ми постійно зіштовхуємось із рекламою товарів та послуг. Іноді зміст рекламних матеріалів викликає питання щодо допустимості її змісту та способу подачі інформації з точки зору моралі. Зухвала креативність маркетологів спонукала законодавців втрутитись в ситуацію та результатом такого втручання є прийняття 10.09.2021 року Закону «Про внесення змін до Закону України Про рекламу щодо протидії дискримінації за ознакою статі», який 20.09.2021 року був підписаний Головою Верховної Ради України та вже наступного дня переданий на підпис Президенту України. Метою нового нормативного акту є протидія дискримінації за ознакою статі у сфері реклами, захист прав споживачів реклами та посилення відповідальності за порушення його вимог. Як зазначено в пояснювальній записці до проекту закона, ним пропонується внести зміни щодо визначення понять: “дискримінаційна реклама” та “дискримінаційна реклама за ознакою статі”; посилення відповідальність за порушення законодавства про рекламу; посилення захисту прав споживачів реклами.  А прийняття Закону, на думку законодавців, сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку  у сфері реклами. Фахівці Dynasty Law & Investment зможуть кваліфіковано допомогти Вам і вашій компанії розібратись у тонкощах законодавства, у сфері реклами, та не допустити застосування санкцій за його порушення.

Автор: Олександр Брагін, адвокат Dynasty Law & Investment

У повсякденному житті ми постійно зіштовхуємось із рекламою товарів та послуг. Іноді зміст рекламних матеріалів викликає питання щодо допустимості її змісту та способу подачі інформації з точки зору моралі.

Зухвала креативність маркетологів спонукала законодавців втрутитись в ситуацію та результатом такого втручання є прийняття 10.09.2021 року Закону «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі», який 20.09.2021 року був підписаний Головою Верховної Ради України та вже наступного дня переданий на підпис Президенту України.

Метою нового нормативного акту є протидія дискримінації за ознакою статі у сфері реклами, захист прав споживачів реклами та посилення відповідальності за порушення його вимог. Як зазначено в пояснювальній записці до проекту закона, ним пропонується внести зміни щодо визначення понять: “дискримінаційна реклама” та “дискримінаційна реклама за ознакою статі”; посилення відповідальність за порушення законодавства про рекламу; посилення захисту прав споживачів реклами.  А прийняття Закону, на думку законодавців, сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку  у сфері реклами.

Фахівці Dynasty Law & Investment зможуть кваліфіковано допомогти Вам і вашій компанії розібратись у тонкощах законодавства, у сфері реклами, та не допустити застосування санкцій за його порушення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: