fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дрес-комунікація

06/ 02/ 2018
  Автор: Анна Даневич, консультант з персонального і корпоративного стилю, ідеолог і спікер DARE TO DRESS. SMART TALKS Ключовою компетенцією майбутнього світова спільнота одноголосно визначила комунікацію. Бізнес-середовище вже розробило чимало інструментів і методів ефективної комунікації, але рідко ми асоціюємо цю навичку з зовнішнім виглядом. Дарма! Комунікація починається задовго до того, як ми власне починаємо говорити. Часто перше найсильніше, а іноді навіть визначальне враження ми складаємо не тим, що кажемо, а тим, як виглядаємо. Тому не варто недооцінювати значимість зовнішнього вигляду. Коли ми говоримо про персональний стиль, нам часто складно візуалізувати його в контексті формального чи бізнесового дрес-коду. Саме по собі поняття дрес-коду в 2018 році видається архаїчним і асоціюється з обмеженнями і знеособленими стандартами. А це мало у кого може викликати захоплення. Четверта індустріальна революція не залишила без суттєвих трансформацій жодну сферу сучасного життя і на місце дрес-коду приходить дрес-комунікація. Ключова відмінність цих двох термінів полягає в тому, що дрес-код є набором стандартних правил, які не враховують потребу конкретної людини в самовираженні. Натомість в основі дрес-комунікації лежать самобутність, персоналізація і креативність, а отже те, що дозволяє нам вирізнятись і робити нашу комунікацію ще більш ефективною. Білий верх, чорний низ. Сіра сукня-футляр. Класичні брюки. Не сильно надихає, правда? Але насправді все залежить від підходу. Сучасна мода пропонує нам необмежений набір інструментів для створення свого самобутнього стилю: існує багато різноманітних фасонів, аксесуарів, форм, тканин, фактур, кольорів. Навіть трендів існує одночасно так багато, що практично все можна інтерпретувати модно і цікаво. Сучасна мода дозволяє навіть в умовах найконсервативнішого дрес-коду виражати зовнішнім виглядом власну життєву позицію. Чому це важливо? Це додає нам впевненості в собі і своїй унікальності. Мешканець сучасного міста в середньому 60 разів на день бачить своє відображення в дзеркалі, вітрині, вікні, екрані смартфону. Якщо ми відчуваємо себе гарними, натхнення до нас приходить швидше. А отже і результати нашої діяльності кращі. Більш того, в шаленому ритмі життя нам часто бракує часу на глибоке, грунтовне спілкування з людьми. Кліпове мислення вийшло за рамки читання френд-стрічки і розповсюджується на «читання» людей. У нас нема більше часу «проводжати по розуму», тому дрес-комунікація - це саме той підхід, який дозволяє закодувати «розум» в зовнішній вигляд. Це лаконічне формулювання внутрішнього меседжу за допомогою одягу, аксесуарів, зачіски, макіяжу, тощо. А тому це не лише повага до себе і своєї особистості, але й прояв поваги до інших людей і їхнього часу. Бути, а не здаватися, виражати себе, а не вражати інших - ось основна філософія дрес-комунікації. Типи фігури, кольоротипи, тенденції - це лише технічні нюанси, які слід враховувати, але які не є ключовими. Ключовою в дрес-комунікації є Особистість, а не тіло. Дуже важливо усвідомити, що персональний бренд, найголовніша тенденція сьогодення, неможливий без персонального стилю. Настав час змінювати свою свідомість і прекрасно, якщо зміни відбуваються не лише всередині, але і зовні.

Автор: Анна Даневич, консультант з персонального і корпоративного стилю, ідеолог і спікер DARE TO DRESS. SMART TALKS

Ключовою компетенцією майбутнього світова спільнота одноголосно визначила комунікацію. Бізнес-середовище вже розробило чимало інструментів і методів ефективної комунікації, але рідко ми асоціюємо цю навичку з зовнішнім виглядом. Дарма! Комунікація починається задовго до того, як ми власне починаємо говорити. Часто перше найсильніше, а іноді навіть визначальне враження ми складаємо не тим, що кажемо, а тим, як виглядаємо. Тому не варто недооцінювати значимість зовнішнього вигляду.

Коли ми говоримо про персональний стиль, нам часто складно візуалізувати його в контексті формального чи бізнесового дрес-коду. Саме по собі поняття дрес-коду в 2018 році видається архаїчним і асоціюється з обмеженнями і знеособленими стандартами. А це мало у кого може викликати захоплення.

Четверта індустріальна революція не залишила без суттєвих трансформацій жодну сферу сучасного життя і на місце дрес-коду приходить дрес-комунікація. Ключова відмінність цих двох термінів полягає в тому, що дрес-код є набором стандартних правил, які не враховують потребу конкретної людини в самовираженні. Натомість в основі дрес-комунікації лежать самобутність, персоналізація і креативність, а отже те, що дозволяє нам вирізнятись і робити нашу комунікацію ще більш ефективною.

Білий верх, чорний низ. Сіра сукня-футляр. Класичні брюки. Не сильно надихає, правда? Але насправді все залежить від підходу. Сучасна мода пропонує нам необмежений набір інструментів для створення свого самобутнього стилю: існує багато різноманітних фасонів, аксесуарів, форм, тканин, фактур, кольорів. Навіть трендів існує одночасно так багато, що практично все можна інтерпретувати модно і цікаво.

Сучасна мода дозволяє навіть в умовах найконсервативнішого дрес-коду виражати зовнішнім виглядом власну життєву позицію. Чому це важливо? Це додає нам впевненості в собі і своїй унікальності. Мешканець сучасного міста в середньому 60 разів на день бачить своє відображення в дзеркалі, вітрині, вікні, екрані смартфону. Якщо ми відчуваємо себе гарними, натхнення до нас приходить швидше. А отже і результати нашої діяльності кращі. Більш того, в шаленому ритмі життя нам часто бракує часу на глибоке, грунтовне спілкування з людьми. Кліпове мислення вийшло за рамки читання френд-стрічки і розповсюджується на «читання» людей. У нас нема більше часу «проводжати по розуму», тому дрес-комунікація – це саме той підхід, який дозволяє закодувати «розум» в зовнішній вигляд. Це лаконічне формулювання внутрішнього меседжу за допомогою одягу, аксесуарів, зачіски, макіяжу, тощо. А тому це не лише повага до себе і своєї особистості, але й прояв поваги до інших людей і їхнього часу.

Бути, а не здаватися, виражати себе, а не вражати інших – ось основна філософія дрес-комунікації. Типи фігури, кольоротипи, тенденції – це лише технічні нюанси, які слід враховувати, але які не є ключовими. Ключовою в дрес-комунікації є Особистість, а не тіло.

Дуже важливо усвідомити, що персональний бренд, найголовніша тенденція сьогодення, неможливий без персонального стилю. Настав час змінювати свою свідомість і прекрасно, якщо зміни відбуваються не лише всередині, але і зовні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: