fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Досягнення попереднього керівництва Укрзалізниці в Україні та очікування від наступного, – думка бізнесу

03/ 03/ 2023
  Цього тижня Голова “Укрзалізниці” Олександр Камишін оголосив про відставку. Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації мав та має досить плідну співпрацю з Укрзалізницею тож висловлює подяку за роботу Олександру Камишіну на посаді Голови. Зокрема, під час війни (коли питання логістики вкрай критично постало в країні) Укрзалізниця стійко витримала виклики, із якими зіткнулась залізнична галузь. Зокрема: Була забезпечена стабільна робота Укрзалізниці в умовах війни, залізниця працювала. Укрзалізниці вдалось швидко та ефективно організовувалися евакуаційні поїзди для населення, зокрема, із найгарячіших точок.  На постійній основі працював залізничний коридор для доставки гуманітарних вантажів з Європи: перевезено 11 тис. тонн гуманітарної допомоги пасажирським поїздами та 324,7 – вантажними вагонами. Стартувала робота Експортного офісу при Укрзалізниці — майданчика для діалогу з бізнесом та оперативного вирішення нагальних питань у вантажних перевезеннях. Укрзалізниця та ЕВА мали прозорий та постійний діалог. Була збільшена пропускна спроможність західних прикордонних переходів між Україною та ЄС в умовах заблокованих портів. Розпочались прямі закупівлі для Укрзалізниці електроенергії та газу напряму у виробників за прямими контрактами. Розпочався процесу трансформації системи тарифоутворення для залізничних вантажних перевезень. Відбувся запуск програми оновлення вагонного парку: прийнято 65 нових пасажирських вагонів, проведено 8 капітально-відновлювальних ремонтів пасажирських вагонів, придбано 2 дизель-поїзди ДПКР, відремонтовано поїзд Skoda. У 2022 році капітально відремонтовано рекордну протяжність колій за 4 роки. Відремонтовано інфраструктуру на 11 прикордонних переходах. Запущено нове залізничне сполучення із Молдовою: Відбудовано дільницю «Березине — Басарабяска». Відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на дільниці (Польща) Ковель — Ягодин — держкордон протяжністю 64,4 км. Тож щиро сподіваємось, що залізнична інфраструктура і надалі продовжить свою ефективну роботу та розвиток. Більше того, що відкритий діалог з бізнесом продовжиться. Водночас, оскільки пан Камишін очолить офіс з євроінтеграції Укрзалізниці в Європі бізнес сподівається, що завдяки цьому Україні ще більш ефективно вдасться налагодити взаємодію із європейськими перевізниками, адаптувати залізничну інфраструктуру України та Європи, щоб збільшити обсяги українського експорту та покращити логістичні шляхи.  Водночас, очікуваннями бізнесу до нового керівництва Укрзалізниці в Україні будуть:  Продовження роботи над покращенням пропускної здатності на залізничних прикордонних переходах Продовження роботи над реформуванням Укрзалізниці як надійного партнера для бізнесу Продовження роботи над оновленням рухомого складу (зокрема, пасажирських поїздів). Розвиток та покращення інтермодальних перевезень (об’єднання контрейлерних поїздів, контейнерних поїздів та комбінованого транспорту).  Продовження співпраці із бізнесом щодо реформування залізничної галузі, зокрема, в частині спільного доопрацювання законопроекту «Про залізничний транспорт»  Ну і, безумовно, сподіваємось на подальшу співпрацю та діалог задля розвитку залізничної інфраструктури!

Цього тижня Голова “Укрзалізниці” Олександр Камишін оголосив про відставку.

Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації мав та має досить плідну співпрацю з Укрзалізницею тож висловлює подяку за роботу Олександру Камишіну на посаді Голови.

Зокрема, під час війни (коли питання логістики вкрай критично постало в країні) Укрзалізниця стійко витримала виклики, із якими зіткнулась залізнична галузь. Зокрема:

  • Була забезпечена стабільна робота Укрзалізниці в умовах війни, залізниця працювала.
  • Укрзалізниці вдалось швидко та ефективно організовувалися евакуаційні поїзди для населення, зокрема, із найгарячіших точок. 
  • На постійній основі працював залізничний коридор для доставки гуманітарних вантажів з Європи: перевезено 11 тис. тонн гуманітарної допомоги пасажирським поїздами та 324,7 – вантажними вагонами.
  • Стартувала робота Експортного офісу при Укрзалізниці — майданчика для діалогу з бізнесом та оперативного вирішення нагальних питань у вантажних перевезеннях.
  • Укрзалізниця та ЕВА мали прозорий та постійний діалог.
  • Була збільшена пропускна спроможність західних прикордонних переходів між Україною та ЄС в умовах заблокованих портів.
  • Розпочались прямі закупівлі для Укрзалізниці електроенергії та газу напряму у виробників за прямими контрактами.
  • Розпочався процесу трансформації системи тарифоутворення для залізничних вантажних перевезень.
  • Відбувся запуск програми оновлення вагонного парку: прийнято 65 нових пасажирських вагонів, проведено 8 капітально-відновлювальних ремонтів пасажирських вагонів, придбано 2 дизель-поїзди ДПКР, відремонтовано поїзд Skoda.
  • У 2022 році капітально відремонтовано рекордну протяжність колій за 4 роки. Відремонтовано інфраструктуру на 11 прикордонних переходах.
  • Запущено нове залізничне сполучення із Молдовою: Відбудовано дільницю «Березине — Басарабяска». Відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на дільниці (Польща) Ковель — Ягодин — держкордон протяжністю 64,4 км.

Тож щиро сподіваємось, що залізнична інфраструктура і надалі продовжить свою ефективну роботу та розвиток. Більше того, що відкритий діалог з бізнесом продовжиться. Водночас, оскільки пан Камишін очолить офіс з євроінтеграції Укрзалізниці в Європі бізнес сподівається, що завдяки цьому Україні ще більш ефективно вдасться налагодити взаємодію із європейськими перевізниками, адаптувати залізничну інфраструктуру України та Європи, щоб збільшити обсяги українського експорту та покращити логістичні шляхи. 

Водночас, очікуваннями бізнесу до нового керівництва Укрзалізниці в Україні будуть: 

  • Продовження роботи над покращенням пропускної здатності на залізничних прикордонних переходах
  • Продовження роботи над реформуванням Укрзалізниці як надійного партнера для бізнесу
  • Продовження роботи над оновленням рухомого складу (зокрема, пасажирських поїздів).
  • Розвиток та покращення інтермодальних перевезень (об’єднання контрейлерних поїздів, контейнерних поїздів та комбінованого транспорту).
  •  Продовження співпраці із бізнесом щодо реформування залізничної галузі, зокрема, в частині спільного доопрацювання законопроекту «Про залізничний транспорт» 

Ну і, безумовно, сподіваємось на подальшу співпрацю та діалог задля розвитку залізничної інфраструктури!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: