fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дослідження P&G: куди підуть працювати найкращі спеціалісти покоління Z

01/ 02/ 2019
  До Дня студента компанія P&G в Україні провела дослідження професійних інтересів молодих фахівців – представників покоління Z, тобто юнаків і дівчат, які народилися після 1995 року. Головна мета дослідження – дізнатися, яким компаніям віддають перевагу українські студенти і випускники вишів, в яких сферах хотіли б реалізувати себе і як уявляють роботу своєї мрії. «Тематика дослідження – надзвичайно актуальна: через кілька років представники покоління Z стануть головною рушійною силою на ринку праці. Тому сучасним роботодавцям важливо глибоко розуміти нове покоління, щоб залучати та утримувати таланти. Більшість фахівців у нашій компанії працюють тут 10+ років і починають зі студентських років, тому ми приділяємо особливу увагу вивченню потреб молоді », – зазначила HR-директор P&G в Україні Ольга Левченко. «Портрет» ідеального роботодавця За результатами дослідження P&G, студенти і випускники вишів виділяють три найголовніші критерії вибору роботодавця – адекватна фінансова винагорода, умови роботи та графік. За перераховані параметри «проголосували» відповідно 28%, 19% і 16% опитаних. Ще для 13% молодих фахівців на першому місці – команда і взаємини в колективі, а для 9% – стосунки з керівником. Фінансова винагорода. Учасники дослідження відзначили, що хотіли б заробляти від 6 000-10 000 гривень і до $1000. Вони прагнуть потрапити в компанію, де у всіх співробітників буде хороший соціальний пакет, бонуси за роботу, а також оплата за понаднормову працю. На думку опитаних, такі умови можуть запропонувати відомі міжнародні компанії, такі як P&G. Умови роботи. Психологічний комфорт, цікаві задачі та можливості для карєрного зростання – так, на думку покоління Z, виглядає робота мрії. Молоді фахівці хотіли б стати частиною дружної і відкритої команди, де колеги з повагою ставляться один до одного незалежно від своїх позицій і немає яскраво вираженої ієрархії. Студентам і випускникам вишів важливо, щоб роботодавці, яких вони обирають, були готові приймати їх в штат без досвіду і навчати всього необхідного (наставництво, закордонні відрядження, тренінги). При цьому, як відзначають опитані, вони хотіли б відразу отримувати серйозні і відповідальні завдання, щоб застосовувати свої знання на практиці і розвиватися. Наприклад, в P&G можна потрапити на стажування без досвіду роботи, а усі необхідні навички молоді спеціалісти отримують «в процесі». При цьому з першого дня стажерів вважають повноцінними членами команди, і вони відповідають за реальні бізнес-проекти. Робочий графік. Вибір студентів і випускників – компанії з гнучким графіком і можливістю працювати віддалено. За словами учасників дослідження, вони хотіли б проводити поза офісом мінімум два дні на тиждень, щоб поєднувати роботу з навчанням або хобі. При цьому умови роботи в офісі також повинні бути на найвищому рівні, сприяти зручності і продуктивності співробітника (релакс-зони, ігрові куточки тощо). Також Z-фахівцям важливо мати свободу дій: вони хочуть самостійно вирішувати, коли робити поставлені завдання, а не просто виконувати вказівки керівника. Зокрема, співробітники P&G вже давно мають можливість працювати віддалено, а також підлаштовувати робочий графік під свої потреби. Це допомагає їм зберігати баланс між робочою і особистим життям, а також сфокусуватися на досягненні результату, а не на кількості годин, проведених в офісі. Професійні інтереси У середньому більше 56% студентів і випускників знають ключових роботодавців країни, в тому числі і P&G. Якщо говорити про переваги в конкретних сферах, то серед лідерів – IT- та FMCG-роботодавці, а також великі аудиторські і консалтингові компанії (наприклад, «Велика четвірка»). Так, потрапити в команду до перших роботодавців хочуть 15% студентів і випускників, до других – 13%, а до третіх – 22%. Опитані відзначили, що ці компанії входять в їх особистий топ місць для працевлаштування, і вони зацікавлені отримати роботу в них. Найменше молоде покоління хоче працювати в банківській сфері: такий професійний вибір готові зробити тільки 4% фахівців. «Чорний список» компаній Як відзначили учасники дослідження, вони ніколи не будуть працювати в компаніях, які орієнтовані виключно на зростання доходу і не дбають про своїх клієнтів та суспільство в цілому. До того ж, молоді фахівці не затримаються надовго там, де керівники проявляють неповагу до своїх підлеглих, немає зрозумілих та «прозорих» умов праці (зарплата, графік роботи, обовязки) і висока плинність кадрів. Методологія дослідження У ході дослідження P&G опитали 150 студентів і випускників вишів, які навчаються на 3-6 курсах в КПІ ім. І. Сікорського, КНУ ім. Т. Шевченка, КНЕУ ім. В. Гетьмана, НАУ і НАУКМА. При цьому представники компанії опитували тільки тих студентів, в яких є досвід роботи. Вік респондентів –20-26 років. У дослідженні брали участь представники чоловічої (39%) і жіночої статі (61%). Інтервю з молодими фахівцями проходили як онлайн, такі  в режимі «живого» спілкування. Про Procter & Gamble P&G покращує життя свої споживачів у різних країнах світу за допомогою одного з найбільших портфелів якісних брендів, заснованих на довірі та лідерстві, у тому числі Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, та Whisper®. Спільнота P&G працює у 70 країнах світу. Останні новини та інформацію про компанію та її бренди можна знайти на веб-сайті http://www.pg.com або на сторінці https://bit.ly/2SOCFl4. Для додаткової інформації: Ольга Клименко Менеджер з зовнішніх комунікацій P&G в Україні [email protected]

До Дня студента компанія P&G в Україні провела дослідження професійних інтересів молодих фахівців – представників покоління Z, тобто юнаків і дівчат, які народилися після 1995 року. Головна мета дослідження – дізнатися, яким компаніям віддають перевагу українські студенти і випускники вишів, в яких сферах хотіли б реалізувати себе і як уявляють роботу своєї мрії.

«Тематика дослідження – надзвичайно актуальна: через кілька років представники покоління Z стануть головною рушійною силою на ринку праці. Тому сучасним роботодавцям важливо глибоко розуміти нове покоління, щоб залучати та утримувати таланти. Більшість фахівців у нашій компанії працюють тут 10+ років і починають зі студентських років, тому ми приділяємо особливу увагу вивченню потреб молоді », – зазначила HR-директор P&G в Україні Ольга Левченко.

«Портрет» ідеального роботодавця

За результатами дослідження P&G, студенти і випускники вишів виділяють три найголовніші критерії вибору роботодавця – адекватна фінансова винагорода, умови роботи та графік. За перераховані параметри «проголосували» відповідно 28%, 19% і 16% опитаних. Ще для 13% молодих фахівців на першому місці – команда і взаємини в колективі, а для 9% – стосунки з керівником.

Фінансова винагорода. Учасники дослідження відзначили, що хотіли б заробляти від 6 000-10 000 гривень і до $1000. Вони прагнуть потрапити в компанію, де у всіх співробітників буде хороший соціальний пакет, бонуси за роботу, а також оплата за понаднормову працю. На думку опитаних, такі умови можуть запропонувати відомі міжнародні компанії, такі як P&G.

Умови роботи. Психологічний комфорт, цікаві задачі та можливості для кар’єрного зростання – так, на думку покоління Z, виглядає робота мрії. Молоді фахівці хотіли б стати частиною дружної і відкритої команди, де колеги з повагою ставляться один до одного незалежно від своїх позицій і немає яскраво вираженої ієрархії.

Студентам і випускникам вишів важливо, щоб роботодавці, яких вони обирають, були готові приймати їх в штат без досвіду і навчати всього необхідного (наставництво, закордонні відрядження, тренінги). При цьому, як відзначають опитані, вони хотіли б відразу отримувати серйозні і відповідальні завдання, щоб застосовувати свої знання на практиці і розвиватися. Наприклад, в P&G можна потрапити на стажування без досвіду роботи, а усі необхідні навички молоді спеціалісти отримують «в процесі». При цьому з першого дня стажерів вважають повноцінними членами команди, і вони відповідають за реальні бізнес-проекти.

Робочий графік. Вибір студентів і випускників – компанії з гнучким графіком і можливістю працювати віддалено. За словами учасників дослідження, вони хотіли б проводити поза офісом мінімум два дні на тиждень, щоб поєднувати роботу з навчанням або хобі. При цьому умови роботи в офісі також повинні бути на найвищому рівні, сприяти зручності і продуктивності співробітника (релакс-зони, ігрові куточки тощо).

Також Z-фахівцям важливо мати свободу дій: вони хочуть самостійно вирішувати, коли робити поставлені завдання, а не просто виконувати вказівки керівника.

Зокрема, співробітники P&G вже давно мають можливість працювати віддалено, а також підлаштовувати робочий графік під свої потреби. Це допомагає їм зберігати баланс між робочою і особистим життям, а також сфокусуватися на досягненні результату, а не на кількості годин, проведених в офісі.

Професійні інтереси

У середньому більше 56% студентів і випускників знають ключових роботодавців країни, в тому числі і P&G. Якщо говорити про переваги в конкретних сферах, то серед лідерів – IT- та FMCG-роботодавці, а також великі аудиторські і консалтингові компанії (наприклад, «Велика четвірка»). Так, потрапити в команду до перших роботодавців хочуть 15% студентів і випускників, до других – 13%, а до третіх – 22%. Опитані відзначили, що ці компанії входять в їх особистий топ місць для працевлаштування, і вони зацікавлені отримати роботу в них.

Найменше молоде покоління хоче працювати в банківській сфері: такий професійний вибір готові зробити тільки 4% фахівців.

«Чорний список» компаній

Як відзначили учасники дослідження, вони ніколи не будуть працювати в компаніях, які орієнтовані виключно на зростання доходу і не дбають про своїх клієнтів та суспільство в цілому. До того ж, молоді фахівці не затримаються надовго там, де керівники проявляють неповагу до своїх підлеглих, немає зрозумілих та «прозорих» умов праці (зарплата, графік роботи, обов’язки) і висока плинність кадрів.

Методологія дослідження

У ході дослідження P&G опитали 150 студентів і випускників вишів, які навчаються на 3-6 курсах в КПІ ім. І. Сікорського, КНУ ім. Т. Шевченка, КНЕУ ім. В. Гетьмана, НАУ і НАУКМА. При цьому представники компанії опитували тільки тих студентів, в яких є досвід роботи. Вік респондентів –20-26 років. У дослідженні брали участь представники чоловічої (39%) і жіночої статі (61%). Інтерв’ю з молодими фахівцями проходили як онлайн, такі  в режимі «живого» спілкування.

Про Procter & Gamble

P&G покращує життя свої споживачів у різних країнах світу за допомогою одного з найбільших портфелів якісних брендів, заснованих на довірі та лідерстві, у тому числі Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, та Whisper®. Спільнота P&G працює у 70 країнах світу. Останні новини та інформацію про компанію та її бренди можна знайти на веб-сайті http://www.pg.com або на сторінці https://bit.ly/2SOCFl4.

Для додаткової інформації:

Ольга Клименко

Менеджер з зовнішніх комунікацій P&G в Україні

[email protected]

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: