fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дослідження Admitad: топ 6 подарунків до 8 березня для українок

07/ 03/ 2024
  Жіночий день вже дуже близько, але багато хто ще вагається з вибором найкращого подарунка. Партнерська мережа Admitad Україна проаналізувала тогорічну статистику та останні тенденції та зясувала, які подарунки на 8 березня цього року найімовірніше отримають українки. У цьому дослідженні Admitad Україна проаналізував понад 10,5 мільйонів замовлень по всьому світу та понад 300 000 замовлень в Україні. За даними мережі, минулого року українські покупці зробили на 15% більше онлайн-замовлень протягом святкового тижня і витратили на 8% більше, ніж у звичайний період. Середня вартість подарунка в країні склала 37 доларів США — трохи вище, ніж глобальний цінник у 35 доларів США. Абсолютним лідером серед подарунків стала категорія електроніки, яка в цілому завжди займає перші місця серед вибору українських покупців. Минулого року саме на неї припало понад 28% подарунків. Тож цього року на піку популярності будуть подарунки у вигляді смартфонів і товарів для них, побутової техніки, компютерних комплектуючих і менших гаджетів на кшталт клавіатур або зручних навушників. Ця категорія дуже добре показала себе 14 лютого цього року, залучивши понад 25% усіх покупців, що робили подарунки на це свято. Наступними за популярністю будуть товари для дому та саду — минулого року на них припало 9% всіх подарунків, що дуже логічно, адже весняний сезон дуже добре підходить для оновлення декору в будинку і садівництва на вулиці. Ця категорія стала ще більш популярною 14 лютого цього року, зібравши 11,3% всіх онлайн-замовлень. Наступною за популярністю категорією будуть товари для краси, на які припало 10,5% онлайн-замовлень протягом святкового тижня. День Святого Валентина цього року показав, що 6,1% дарувальників вирішили зробити ставку саме на такі подарунки. Тому шанс отримати такий подарунок на 8 березня залишається високим і цього року. 8,3% українців дарували коханим ювелірні прикраси минулого року. Однак на День святого Валентина цього року такі розкішні подарунки склали лише 5%. Очевидно, цього року в моді більш практичні та корисні подарунки. Ще 7,4% подарунків призначені для маленьких леді та їхніх мам. До цієї категорії відносяться товари для молодих мам, іграшки, товари для дитячих хобі та інші способи порадувати не тільки маленьких дівчаток, а й їхніх батьків. Роблячи святкові покупки, українці не забувають і про економію — за прогнозами експертів Admitad, понад 27% замовлень будуть зроблені з використанням кешбеку. Щонайменше ще 10% користувачів будуть використовувати купони та промокоди. А найбільший вплив на користувачів, які обирають подарунки, знову матимуть контент-платформи та партнерські магазини — вони залучать щонайменше 20% та 15% усіх клієнтів для брендів відповідно.

Жіночий день вже дуже близько, але багато хто ще вагається з вибором найкращого подарунка. Партнерська мережа Admitad Україна проаналізувала тогорічну статистику та останні тенденції та з’ясувала, які подарунки на 8 березня цього року найімовірніше отримають українки.

У цьому дослідженні Admitad Україна проаналізував понад 10,5 мільйонів замовлень по всьому світу та понад 300 000 замовлень в Україні. За даними мережі, минулого року українські покупці зробили на 15% більше онлайн-замовлень протягом святкового тижня і витратили на 8% більше, ніж у звичайний період. Середня вартість подарунка в країні склала 37 доларів США — трохи вище, ніж глобальний цінник у 35 доларів США.

Абсолютним лідером серед подарунків стала категорія електроніки, яка в цілому завжди займає перші місця серед вибору українських покупців. Минулого року саме на неї припало понад 28% подарунків. Тож цього року на піку популярності будуть подарунки у вигляді смартфонів і товарів для них, побутової техніки, комп’ютерних комплектуючих і менших гаджетів на кшталт клавіатур або зручних навушників. Ця категорія дуже добре показала себе 14 лютого цього року, залучивши понад 25% усіх покупців, що робили подарунки на це свято.

Наступними за популярністю будуть товари для дому та саду — минулого року на них припало 9% всіх подарунків, що дуже логічно, адже весняний сезон дуже добре підходить для оновлення декору в будинку і садівництва на вулиці. Ця категорія стала ще більш популярною 14 лютого цього року, зібравши 11,3% всіх онлайн-замовлень.

Наступною за популярністю категорією будуть товари для краси, на які припало 10,5% онлайн-замовлень протягом святкового тижня. День Святого Валентина цього року показав, що 6,1% дарувальників вирішили зробити ставку саме на такі подарунки. Тому шанс отримати такий подарунок на 8 березня залишається високим і цього року.

8,3% українців дарували коханим ювелірні прикраси минулого року. Однак на День святого Валентина цього року такі розкішні подарунки склали лише 5%. Очевидно, цього року в моді більш практичні та корисні подарунки.

Ще 7,4% подарунків призначені для маленьких леді та їхніх мам. До цієї категорії відносяться товари для молодих мам, іграшки, товари для дитячих хобі та інші способи порадувати не тільки маленьких дівчаток, а й їхніх батьків.

Роблячи святкові покупки, українці не забувають і про економію — за прогнозами експертів Admitad, понад 27% замовлень будуть зроблені з використанням кешбеку. Щонайменше ще 10% користувачів будуть використовувати купони та промокоди. А найбільший вплив на користувачів, які обирають подарунки, знову матимуть контент-платформи та партнерські магазини — вони залучать щонайменше 20% та 15% усіх клієнтів для брендів відповідно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: