fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Ділимося враженнями з міжнародної виставки PLMA 2024 World of Private Label в Нідерландах (Амстердам)

31/ 05/ 2024
    PLMA 2024 – виставка, присвячена виключно індустрії торгових марок, яка допомагає компаніям-членам Асоціації у розширенні їх мережі та підвищенні конкурентоспроможності. Цьогоріч захід об’єднав понад 4500 компаній-членів з більш ніж 80 країн світу 🌐. Поговоримо про тренди ‘24? Продукти Private Label є все більш важливою частиною продуктової динаміки в довгостроковій перспективі, при цьому продажі долара зростають на 12,2% порівняно з YA в усьому світі. У 2023 році споживачі масово перейшли на торгові марки, оскільки багато хто турбується про високі темпи інфляції. Загалом у 2023 році роздрібні торговці продали на 2% більше товарів для private label, тоді як Португалія (+ 9%), Чехія (+ 8%), Польща (+ 6%) та Іспанія (+ 5%) значно перевищили середні показники. Приватна торгова марка в 2023 році становить 38,5% європейського продуктового ринку, з продажами 340 млрд євро в 17 країнах, опитаних. З поточним темпом Private Label може становити 25% всіх продажів продуктів протягом найближчих 10 років. Що ж до закупівель, то у 2024 стратегія та процеси базуються на 2 найкращих практиках: 🤖 штучний інтелект 🌱 стійкість Таким чином шлях виробників найближчі роки має бути спрямованим на: диференціацію, інновації та пошук унікальної кастомізованої екологічної продукції замість дешевших альтернатив mass product. Пост у Facebook
01/

 

PLMA 2024 – виставка, присвячена виключно індустрії торгових марок, яка допомагає компаніям-членам Асоціації у розширенні їх мережі та підвищенні конкурентоспроможності.

Цьогоріч захід об’єднав понад 4500 компаній-членів з більш ніж 80 країн світу 🌐.

Поговоримо про тренди ‘24?

Продукти Private Label є все більш важливою частиною продуктової динаміки в довгостроковій перспективі, при цьому продажі долара зростають на 12,2% порівняно з YA в усьому світі.

У 2023 році споживачі масово перейшли на торгові марки, оскільки багато хто турбується про високі темпи інфляції.

Загалом у 2023 році роздрібні торговці продали на 2% більше товарів для private label, тоді як Португалія (+ 9%), Чехія (+ 8%), Польща (+ 6%) та Іспанія (+ 5%) значно перевищили середні показники.

Приватна торгова марка в 2023 році становить 38,5% європейського продуктового ринку, з продажами 340 млрд євро в 17 країнах, опитаних.

З поточним темпом Private Label може становити 25% всіх продажів продуктів протягом найближчих 10 років.

Що ж до закупівель, то у 2024 стратегія та процеси базуються на 2 найкращих практиках:

🤖 штучний інтелект

🌱 стійкість

Таким чином шлях виробників найближчі роки має бути спрямованим на: диференціацію, інновації та пошук унікальної кастомізованої екологічної продукції замість дешевших альтернатив mass product.

Пост у Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: