fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дегустація Асоціації в Одесі з Моцарела Фреска

12/ 07/ 2018
    Тема мотивації персоналу глибока і багатогранна. Одним із нематеріальних аспеків є турбота про співробітників, яка демонструється ставленням до їхніх базових потреб - харчування. Проте буває, що переходячи від вирішення однієї справи до іншої, поспішаємо та одноманітно перекусуємо на  ходу. Тому офіс Асоціації в Одесі вирішив показати різноманіття в раціоні, що безумовно впливає на продуктивність співробітників, та організував для своїх членських компаній дегустацію корпоративніх сніданків і обідів. Нас гостинно приймала та частувала у своїх стінах гастрономія Mozzarella Fresca, яка славиться своїми якісними продуктами і смачними стравами. Учасники змогли не лише скуштувати смаколики від компанії, а ще й дізнатися про філософію харчування. Як зазначив ведучий дегустації, спів-засновник гастрономії та бренд-шеф Віктор Резнік: Дійсно, ми є тими, що ми їмо. Тому велике значення має те, з яких продуктів ми готуємо та які емоції вкладаємо у наші страви. Також гості познайомились із європейською концепцією стилю життя Slow Food, яка зародилась в Італії. Вона ґрунтується на принципах повільного харчування, вивченні кулінарної культури та турботі про навколишнє середовище.
01/

 

Тема мотивації персоналу глибока і багатогранна. Одним із нематеріальних аспеків є турбота про співробітників, яка демонструється ставленням до їхніх базових потреб – харчування. Проте буває, що переходячи від вирішення однієї справи до іншої, поспішаємо та одноманітно перекусуємо на  ходу.

Тому офіс Асоціації в Одесі вирішив показати різноманіття в раціоні, що безумовно впливає на продуктивність співробітників, та організував для своїх членських компаній дегустацію корпоративніх сніданків і обідів. Нас гостинно приймала та частувала у своїх стінах гастрономія Mozzarella Fresca, яка славиться своїми якісними продуктами і смачними стравами. Учасники змогли не лише скуштувати смаколики від компанії, а ще й дізнатися про філософію харчування. Як зазначив ведучий дегустації, спів-засновник гастрономії та бренд-шеф Віктор Резнік: “Дійсно, ми є тими, що ми їмо. Тому велике значення має те, з яких продуктів ми готуємо та які емоції вкладаємо у наші страви”.

Також гості познайомились із європейською концепцією стилю життя “Slow Food”, яка зародилась в Італії. Вона ґрунтується на принципах повільного харчування, вивченні кулінарної культури та турботі про навколишнє середовище.

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: