fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дані — кисень для зростання, діджиталізація — нове спілкування, – директор Johnson & Johnson

05/ 03/ 2021
  Як Ви розпочали свою кар’єру в компанії Johnson & Johnson Ukraine? Мене завжди захоплювала ідея допомагати людям, які цього потребують. Коли я дізнався про Johnson & Johnson (J&J) та познайомився з Кредо і Метою компанії, зрозумів, що це саме те місце, де я бачу своє майбутнє. Я був дуже вражений увагою J&J до споживачів і тим, як компанія прагне допомагати мільйонам людей у всьому світі жити більш здоровим та щасливим життям щодня. Приєднавшись до команди J&J у 2012 році як менеджер з розвитку продажу, я став частиною команди талановитих, пристрасних співробітників, які сформували високу та динамічну корпоративну культуру. Роки йдуть, але основні речі залишаються незмінними — Наше Кредо і Мета. Це те, що робить нашу компанію життєво важливою у такі часи. Міжнародні аналітики стверджують, що майбутнє інвестицій буде залежати від компаній, які працюють у фармацевтичній та біотехнологічній сферах. Будь ласка, поділіться своєю думкою про галузь охорони здоров’я, її зростання в Україні, а також про тенденції, які спостерігаються на цьому ринку? Галузь охорони здоров’я є дуже динамічною. Нещодавні пертурбації (COVID-19) надають цій галузі більше можливостей для запуску інновацій, щоб забезпечити краще медичне рішення для всіх та скрізь. Безсумнівно, COVID-19 не лише змінив нашу компанію, але й наше ставлення, як суспільства до охорони здоров’я. Кілька років тому наша команда вже почала шлях до справді науково-обґрунтованих і професійних інновацій для нашої лінійки продукції для догляду за собою. Ми застосовуємо ті ж самі можливості на глобальному рівні в лінійках продукції по догляду за шкірою та краси. Як впровадження цифрових технологій впливає на фармацевтичну галузь і роздрібну торгівлю? Діджиталізація тією чи іншою мірою торкнулася всіх галузей. Охорона здоров’я не виняток. Споживачі тепер більш інформовані, аніж будь-коли раніше, і постійно шукають надійні гарантії якості, ефективності, безпеки та багаторазового доступу до даних. У цьому відношенні, дані — це кисень для зростання, діджиталізація — це нове спілкування. Електронна комерція — новий спосіб покупок, а аналітика відіграє вирішальну роль у задоволенні потреб, запитів споживачів і взаємовигідній співпраці з нашими клієнтами. Ці чотири галузі визначать як ми в J&J Consumer Health будуємо наше майбутнє. Johnson & Johnson — багатопрофільна компанія, що пропонує широкий асортимент продуктів у галузі охорони здоров’я, гігієни та дитячої продукції. Чи була одна з цих галузей визнана пріоритетною під час карантину і чому? Наші знакові бренди допомагають більше ніж 1,2 млрд людей дотримуватися здорового способу життя щоденно, з найпершого дня їхнього життя. Це наша місія, наша пристрасть і наша найбільша відповідальність. Ми — частина сегменту охорони здоров’я, що стрімко розвивається, тож і ми рухаємося швидко, йдемо пліч-о-пліч із споживачами і забезпечуємо дієві рішення для них. Відмінний рівень якості в усіх наших лінійках – завжди є пріоритетом! Розвиваючи нашу комерційну діяльність в галузі Self Care, ми пропонуємо клієнтам нові методи боротьби за якість життя та здоров’я. Бренди в лінійках продукції по догляду за шкірою та краси підвищують стандарти повсякденного догляду. Наш інноваційний підхід дає змогу ефективно покращувати своє здоров’я без зусиль на всіх етапах життя. Наша відповідальність під час пандемії полягала в забезпеченні безперебійного і стабільного постачання всіх наших продуктів — від гігієнічних до проти застудних засобів нашим пацієнтам і споживачам на всіх ринках, де ми ведемо діяльність. У чому полягає різниця між потребами українських споживачів і потребами споживачів в інших країнах? В Україні, з точки зору соціально-економічного статусу, ми можемо помітити, що велика частина населення належить до середнього класу, і їхнім головним пріоритетом після харчування, житлових питань, є охорона здоров’я. У пошуках потрібного товару актуальний час підтримка від експертів важлива як ніколи. Фахівці в галузі охорони здоров’я (Healthcare professionals (HCPs)) як і раніше, є важливими, але рейтинги, огляди, блогери, друзі і сім’я мають все більший вплив на вибір споживачів. Саме це і є різниця. Зростаюче прагнення споживачів до самодопомоги і профілактики поєднується з глобальними системами охорони здоров’я, що прагнуть скоротити витрати. Приватне медичне обслуговування створює значні можливості для економії бюджету охорони здоров’я. Дослідження показують, що 1 долар США, витрачений на охорону здоров’я, дозволяє заощадити 7,20 доларів США на медичні витрати, що складає 146 млрд доларів США лише в США! Наскільки стратегічно важливий український ринок для глобальної компанії Johnson & Johnson? Як акціонерна компанія ми не можемо розкривати цифри по країнам. Проте, з точки зору нашої глобальної структури продажів, для здоров’я споживачів, менше половини нашої комерційної діяльності здійснюється у Північній Америці і трохи більше половини — за межами Північної Америки, що дає нам гарне поєднання розвинених ринків. Наша місія полягає в тому, щоб допомогти 1,2 мільярду споживачів у всьому світі та 6,5 мільйону [1] в Україні жити більш здоровим життям. Вести просвітницьку діяльність у галузі особистого здоров’я, догляду та здорового способу життя. Наприклад, лише 23,1% [2] українців користуються ополіскувачем для ротової порожнини, у порівнянні з більш ніж 46% [3] британських споживачів. Категорія продуктів, які допомагають кинути палити, на українському ринку без рецептурних препаратів, становить лише 1% [4]. Водночас на розвинених європейських ринках цей показник в 5 разів більше [5]. Такі приклади можна знайти в багатьох сегментах ринку. Компанія Johnson & Johnson завжди цікавилася потребами лікарів, медичного персоналу та пацієнтів. Яку підтримку компанія надає українській системі охорони здоров’я під час пандемії? Які інші соціальні проєкти здійснює компанія? Ми постійно розвиваємо нашу модель багатоканального спілкування для медичних працівників. В Україні команда з медичних питань інтегрувала кілька освітніх платформ у національній системі медичної освіти. За останні два роки у співпраці з кількома авторизованими постачальниками медична команда провела навчання для більш ніж 25 000 фахівців охорони здоров’я, підготувала 16 окремих семінарів J&J, брала участь у майже 30 сторонніх конгресах і симпозіумах, і більше ніж 70 онлайн-заходах. Ми розуміємо, що медичні працівники на передовій лінії реагування є невід’ємною частиною глобальної відповіді на COVID-19. У березні 2020 року сім’я компаній Johnson & Johnson разом із Фондом Johnson & Johnson виділили 50 млн доларів США на підтримку працівників охорони здоров’я у світовій боротьбі з COVID-19 [6]. Це розширює багаторічні зобов’язання, вартістю 250 млн доларів США [7], які ми взяли на себе раніше в 2020 році, щоб підтримати працівників охорони здоров’я на передовій лінії під керівництвом Центру інновацій Johnson & Johnson для працівників охорони здоров’я. Окрім того, торік ми оголосили про те, що до 2030 року ми будемо інвестувати 800 млн доларів США на покращення добробуту людей, громад і нашої планети в межах Місії компанії з забезпечення здорового способу життя. Як Ви опишете корпоративну культуру Johnson & Johnson? У компанії J&J Consumer Health ми вважаємо, що корпоративна культура так само важлива, як і бізнес-стратегія компанії. В Україні команда, що налічує майже 80 самовідданих професіоналів, об’єдналася для того, щоб поєднати душу, науку і винахідливість та кардинально змінити траєкторію здоров’я людства. Вирішальним чинником для нашої корпоративної культури є гнучке середовище із всеосяжними, багатофункціональними командами, які найкраще відчувають споживача своєї марки. Ми усуваємо зайві шари і знижуємо рівень прийняття рішень до найприйнятнішого. У кінцевому підсумку це сприяє розвитку нашого бізнесу і задовольняє потреби наших споживачів. Вам подобається подорожувати? Розкажіть про найнезвичайнішу подорож у Вашому житті. Однією з моїх найбільш захоплюючих подорожей, була подорож до Латинської Америки. Я ніколи не користувався послугами гіда чи екскурсовода та не дотримувався туристичних маршрутів. Під час таких поїздок ви потрапляєте до несподіваних зовнішніх умов, знайомитеся з різноманіттям культур, стикаєтеся із проблемами, пристосовуєтесь і знаходити насолоду від перебування у цьому вирі. І тільки-но ви усвідомите красу іншого світу, почнете поважати місцеві традиції і навчитеся нового від інших, із вашим менталітетом і способом мислення починають траплятися дива. Це дуже цінний досвід, що дозоляє побачити розмаїття світу і потім мати можливість застосовувати це до бізнесу, під час розвитку команд. Я знаю, що ми не можемо змінити траєкторію здоров’я людства без наших колег. Я також знаю, що для процвітання, кожен член команди має бути вільними від дискримінації, страху і занепокоєння про те, ким він є. Вирішальним значенням є те, щоб вони могли працювати і відчувати себе по-справжньому. І я багато дізнаюся про те, як допомогти цьому статися, коли подорожую. Ми знаємо, що у Вас є пристрасть до підводних видів спорту. Як Ви думаєте, що спільного між дайвінгом і бізнесом? Це дуже хороше запитання. Тут багато паралельних збігів. По-перше, мова йде про те, щоб покинути власну зону комфорту: ми дихаємо повітрям із першого до останнього подиху, і бути під водою — це стрес для наших органів і систем. Бізнес також означає перебування в середовищі, де правила і закони фізики не завжди лінійні. У бізнесі, як і в океані, важливо бачити те, що ще не існує у вашому полі зору і не пропустити рух агресивних і великих тіней. Але найбільша аналогія, я думаю, в тому, що завжди є великі можливості. Якою Ви бачите компанію Johnson & Johnson Ukraine через п’ять років? Я бачу, що компанія продовжує відігравати важливу роль у національній системі охорони здоров’я. Вона веде конструктивний діалог з усіма зацікавленими сторонами, щоб допомогти мільйонам споживачів жити більш здоровим життям. У Johnson & Johnson Consumer Health ми сповнені ентузіазмом, володіємо знаннями й інноваційним мисленням, щоб докорінно змінити траєкторію здоров’я людини. [1] Genius media data, Wavemaker [2] MMI2020/2 - Ukraine (Kantar) [3] GSK Household Planet, 2019 [4] PharmExplorer, UA 2020 [5] Euromonitor 2019 [6] https://www.jnj.com/latest-news/johnson-johnson-announces-a-50-million-commitment-to-support-frontline-health-workers-battling-covid-19 [7] https://www.jnj.com/latest-news/johnson-johnson-announces-a-50-million-commitment-to-support-frontline-health-workers-battling-covid-19

Як Ви розпочали свою кар’єру в компанії Johnson & Johnson Ukraine?

Мене завжди захоплювала ідея допомагати людям, які цього потребують. Коли я дізнався про Johnson & Johnson (J&J) та познайомився з Кредо і Метою компанії, зрозумів, що це саме те місце, де я бачу своє майбутнє. Я був дуже вражений увагою J&J до споживачів і тим, як компанія прагне допомагати мільйонам людей у всьому світі жити більш здоровим та щасливим життям щодня. Приєднавшись до команди J&J у 2012 році як менеджер з розвитку продажу, я став частиною команди талановитих, пристрасних співробітників, які сформували високу та динамічну корпоративну культуру. Роки йдуть, але основні речі залишаються незмінними — Наше Кредо і Мета. Це те, що робить нашу компанію життєво важливою у такі часи.

Міжнародні аналітики стверджують, що майбутнє інвестицій буде залежати від компаній, які працюють у фармацевтичній та біотехнологічній сферах. Будь ласка, поділіться своєю думкою про галузь охорони здоров’я, її зростання в Україні, а також про тенденції, які спостерігаються на цьому ринку?

Галузь охорони здоров’я є дуже динамічною. Нещодавні пертурбації (COVID-19) надають цій галузі більше можливостей для запуску інновацій, щоб забезпечити краще медичне рішення для всіх та скрізь. Безсумнівно, COVID-19 не лише змінив нашу компанію, але й наше ставлення, як суспільства до охорони здоров’я. Кілька років тому наша команда вже почала шлях до справді науково-обґрунтованих і професійних інновацій для нашої лінійки продукції для догляду за собою. Ми застосовуємо ті ж самі можливості на глобальному рівні в лінійках продукції по догляду за шкірою та краси.

Як впровадження цифрових технологій впливає на фармацевтичну галузь і роздрібну торгівлю?

Діджиталізація тією чи іншою мірою торкнулася всіх галузей. Охорона здоров’я не виняток. Споживачі тепер більш інформовані, аніж будь-коли раніше, і постійно шукають надійні гарантії якості, ефективності, безпеки та багаторазового доступу до даних. У цьому відношенні, дані — це кисень для зростання, діджиталізація — це нове спілкування. Електронна комерція — новий спосіб покупок, а аналітика відіграє вирішальну роль у задоволенні потреб, запитів споживачів і взаємовигідній співпраці з нашими клієнтами. Ці чотири галузі визначать як ми в J&J Consumer Health будуємо наше майбутнє.

Johnson & Johnson — багатопрофільна компанія, що пропонує широкий асортимент продуктів у галузі охорони здоров’я, гігієни та дитячої продукції. Чи була одна з цих галузей визнана пріоритетною під час карантину і чому?

Наші знакові бренди допомагають більше ніж 1,2 млрд людей дотримуватися здорового способу життя щоденно, з найпершого дня їхнього життя. Це наша місія, наша пристрасть і наша найбільша відповідальність. Ми — частина сегменту охорони здоров’я, що стрімко розвивається, тож і ми рухаємося швидко, йдемо пліч-о-пліч із споживачами і забезпечуємо дієві рішення для них. Відмінний рівень якості в усіх наших лінійках – завжди є пріоритетом!

Розвиваючи нашу комерційну діяльність в галузі Self Care, ми пропонуємо клієнтам нові методи боротьби за якість життя та здоров’я. Бренди в лінійках продукції по догляду за шкірою та краси підвищують стандарти повсякденного догляду. Наш інноваційний підхід дає змогу ефективно покращувати своє здоров’я без зусиль на всіх етапах життя. Наша відповідальність під час пандемії полягала в забезпеченні безперебійного і стабільного постачання всіх наших продуктів — від гігієнічних до проти застудних засобів нашим пацієнтам і споживачам на всіх ринках, де ми ведемо діяльність.

У чому полягає різниця між потребами українських споживачів і потребами споживачів в інших країнах?

В Україні, з точки зору соціально-економічного статусу, ми можемо помітити, що велика частина населення належить до середнього класу, і їхнім головним пріоритетом після харчування, житлових питань, є охорона здоров’я. У пошуках потрібного товару актуальний час підтримка від експертів важлива як ніколи. Фахівці в галузі охорони здоров’я (Healthcare professionals (HCPs)) як і раніше, є важливими, але рейтинги, огляди, блогери, друзі і сім’я мають все більший вплив на вибір споживачів. Саме це і є різниця.

Зростаюче прагнення споживачів до самодопомоги і профілактики поєднується з глобальними системами охорони здоров’я, що прагнуть скоротити витрати. Приватне медичне обслуговування створює значні можливості для економії бюджету охорони здоров’я. Дослідження показують, що 1 долар США, витрачений на охорону здоров’я, дозволяє заощадити 7,20 доларів США на медичні витрати, що складає 146 млрд доларів США лише в США!

Наскільки стратегічно важливий український ринок для глобальної компанії Johnson & Johnson?

Як акціонерна компанія ми не можемо розкривати цифри по країнам. Проте, з точки зору нашої глобальної структури продажів, для здоров’я споживачів, менше половини нашої комерційної діяльності здійснюється у Північній Америці і трохи більше половини — за межами Північної Америки, що дає нам гарне поєднання розвинених ринків.

Наша місія полягає в тому, щоб допомогти 1,2 мільярду споживачів у всьому світі та 6,5 мільйону [1] в Україні жити більш здоровим життям. Вести просвітницьку діяльність у галузі особистого здоров’я, догляду та здорового способу життя.

Наприклад, лише 23,1% [2] українців користуються ополіскувачем для ротової порожнини, у порівнянні з більш ніж 46% [3] британських споживачів. Категорія продуктів, які допомагають кинути палити, на українському ринку без рецептурних препаратів, становить лише 1% [4]. Водночас на розвинених європейських ринках цей показник в 5 разів більше [5]. Такі приклади можна знайти в багатьох сегментах ринку.

Компанія Johnson & Johnson завжди цікавилася потребами лікарів, медичного персоналу та пацієнтів. Яку підтримку компанія надає українській системі охорони здоров’я під час пандемії? Які інші соціальні проєкти здійснює компанія?

Ми постійно розвиваємо нашу модель багатоканального спілкування для медичних працівників. В Україні команда з медичних питань інтегрувала кілька освітніх платформ у національній системі медичної освіти. За останні два роки у співпраці з кількома авторизованими постачальниками медична команда провела навчання для більш ніж 25 000 фахівців охорони здоров’я, підготувала 16 окремих семінарів J&J, брала участь у майже 30 сторонніх конгресах і симпозіумах, і більше ніж 70 онлайн-заходах.

Ми розуміємо, що медичні працівники на передовій лінії реагування є невід’ємною частиною глобальної відповіді на COVID-19. У березні 2020 року сім’я компаній Johnson & Johnson разом із Фондом Johnson & Johnson виділили 50 млн доларів США на підтримку працівників охорони здоров’я у світовій боротьбі з COVID-19 [6]. Це розширює багаторічні зобов’язання, вартістю 250 млн доларів США [7], які ми взяли на себе раніше в 2020 році, щоб підтримати працівників охорони здоров’я на передовій лінії під керівництвом Центру інновацій Johnson & Johnson для працівників охорони здоров’я. Окрім того, торік ми оголосили про те, що до 2030 року ми будемо інвестувати 800 млн доларів США на покращення добробуту людей, громад і нашої планети в межах Місії компанії з забезпечення здорового способу життя.

Як Ви опишете корпоративну культуру Johnson & Johnson?

У компанії J&J Consumer Health ми вважаємо, що корпоративна культура так само важлива, як і бізнес-стратегія компанії. В Україні команда, що налічує майже 80 самовідданих професіоналів, об’єдналася для того, щоб поєднати душу, науку і винахідливість та кардинально змінити траєкторію здоров’я людства. Вирішальним чинником для нашої корпоративної культури є гнучке середовище із всеосяжними, багатофункціональними командами, які найкраще відчувають споживача своєї марки. Ми усуваємо зайві шари і знижуємо рівень прийняття рішень до найприйнятнішого. У кінцевому підсумку це сприяє розвитку нашого бізнесу і задовольняє потреби наших споживачів.

Вам подобається подорожувати? Розкажіть про найнезвичайнішу подорож у Вашому житті.

Однією з моїх найбільш захоплюючих подорожей, була подорож до Латинської Америки. Я ніколи не користувався послугами гіда чи екскурсовода та не дотримувався туристичних маршрутів. Під час таких поїздок ви потрапляєте до несподіваних зовнішніх умов, знайомитеся з різноманіттям культур, стикаєтеся із проблемами, пристосовуєтесь і знаходити насолоду від перебування у цьому вирі. І тільки-но ви усвідомите красу іншого світу, почнете поважати місцеві традиції і навчитеся нового від інших, із вашим менталітетом і способом мислення починають траплятися дива. Це дуже цінний досвід, що дозоляє побачити розмаїття світу і потім мати можливість застосовувати це до бізнесу, під час розвитку команд. Я знаю, що ми не можемо змінити траєкторію здоров’я людства без наших колег. Я також знаю, що для процвітання, кожен член команди має бути вільними від дискримінації, страху і занепокоєння про те, ким він є. Вирішальним значенням є те, щоб вони могли працювати і відчувати себе по-справжньому. І я багато дізнаюся про те, як допомогти цьому статися, коли подорожую.

Ми знаємо, що у Вас є пристрасть до підводних видів спорту. Як Ви думаєте, що спільного між дайвінгом і бізнесом?

Це дуже хороше запитання. Тут багато паралельних збігів. По-перше, мова йде про те, щоб покинути власну зону комфорту: ми дихаємо повітрям із першого до останнього подиху, і бути під водою — це стрес для наших органів і систем. Бізнес також означає перебування в середовищі, де правила і закони фізики не завжди лінійні. У бізнесі, як і в океані, важливо бачити те, що ще не існує у вашому полі зору і не пропустити рух агресивних і великих тіней. Але найбільша аналогія, я думаю, в тому, що завжди є великі можливості.

Якою Ви бачите компанію Johnson & Johnson Ukraine через п’ять років?

Я бачу, що компанія продовжує відігравати важливу роль у національній системі охорони здоров’я. Вона веде конструктивний діалог з усіма зацікавленими сторонами, щоб допомогти мільйонам споживачів жити більш здоровим життям. У Johnson & Johnson Consumer Health ми сповнені ентузіазмом, володіємо знаннями й інноваційним мисленням, щоб докорінно змінити траєкторію здоров’я людини.

[1] Genius media data, Wavemaker

[2] MMI’2020/2 – Ukraine (Kantar)

[3] GSK Household Planet, 2019

[4] PharmExplorer, UA 2020

[5] Euromonitor 2019

[6] https://www.jnj.com/latest-news/johnson-johnson-announces-a-50-million-commitment-to-support-frontline-health-workers-battling-covid-19

[7] https://www.jnj.com/latest-news/johnson-johnson-announces-a-50-million-commitment-to-support-frontline-health-workers-battling-covid-19

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: