fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Daikin впевнено утримує чільну позицію на глобальному кліматичному ринку

14/ 07/ 2023
  АВСТРІЯ: Австрійським домогосподарствам важко обійтися без кондиціонерів повітря, а з підвищенням літніх температури відповідно зростає і попит на ці системи. Саме з цієї причини, згідно з опитуванням Інституту Маркетингових Досліджень Marketagent, кожний третій австрієць планує придбати собі кондиціонер протягом наступних двох років, тоді як у Відні це бажає зробити кожен другий. Системи кондиціювання повітря Daikin Які кліматичні виробники особливо виграють від нинішньої спеки і входять до п’ятірки лідерів кліматичного ринку? Daikin На першому місці впевнено залишається славетний японський виробник Daikin. Лише його німецька філія Daikin Airconditioning Germany досягла продажів у €125 млн. Загальний обсяг продажів Daikin Industries становить €17,5 млрд, тоді як в компанії працює понад 70 000 людей. Поточна спекотна хвиля позитивно впливає на бізнес кондиціювання повітря, підкреслює Klaus Koller, генеральний менеджер з продажу Daikin Austria, в інтерв’ю виданню HLK: “Цьогорічна спека є сильним стимулом для продажів систем кондиціювання повітря в приватному секторі і не тільки. Існує багато факторів, що мали позитивний вплив на розвиток галузі кондиціювання повітря в останні роки. Перш за все, зросли вимоги наших замовників до комфорту. Кондиціонер став стандартом у елітних будинках, а кондиціювання повітря стало доступним”. Gree Electric Appliances Продукція китайської компанії Gree потихеньку приживається в Європі. Компанія хоче переконати європейський ринок технологіями самоочищення та інтелектуальними технологіями. Щодо холодильних агентів, виробник робить ставку на екологічно чистий R32. При цьому, кондиціонери повинні бути особливо енергоефективними. Китайська компанія нещодавно досягла 13% частки ринку, що зробило її другим за величиною виробником кондиціонерів у світі. Toshiba Частка ринку японського постачальника кондиціонерів Toshiba дещо вища. На глобальному ринку частка Toshiba становить близько 7%. Компанія також досягла важливої віхи в галузі холодильних технологій: у 1961 році Toshiba розробила перший у світі спліт-кондиціонер. Чисельність співробітників у всій Групі Toshiba становить близько 185 809 осіб. Ще в 1999 році Toshiba і американський виробник Carrier заснували спільне підприємство з виробництва кондиціонерів повітря і компресорів, де зайнято понад 5 тисяч осіб. Mitsubishi Японська компанія Mitsubishi Electric має 142 філії, 74 виробництва і вісім науково-дослідницьких центрів. На додаток до технологій кондиціювання повітря та опалення, портфоліо Mitsubishi також включає продукцію з обробки інформації та комунікацій, розробки космічних технологій та супутникового зв’язку, побутової електроніки, промислових технологій, енергетики та транспорту. Частка ринку Mitsubishi Electric також становить 5%. У компанії працює 143 тис. осіб. LG Окрім продукції розваг, асортимент південнокорейського постачальника електроніки LG також включає системи кондиціювання повітря. Компанія пропонує не лише звичайні кондиціонери, а й розумні системи. Завдяки інтегрованому модулю WLAN LG Smart ThinQ, деякими безканальними спліт-системами можна керувати в дорозі. Останнім часом частка ринку кондиціонерів LG досягла 5%. Загалом у LG Electronics працює 83 000 осіб. Річні оберти становлять близько €80 млрд. Джерело: https://hlk.co.at

АВСТРІЯ: Австрійським домогосподарствам важко обійтися без кондиціонерів повітря, а з підвищенням літніх температури відповідно зростає і попит на ці системи. Саме з цієї причини, згідно з опитуванням Інституту Маркетингових Досліджень Marketagent, кожний третій австрієць планує придбати собі кондиціонер протягом наступних двох років, тоді як у Відні це бажає зробити кожен другий.

Системи кондиціювання повітря Daikin

Які кліматичні виробники особливо виграють від нинішньої спеки і входять до п’ятірки лідерів кліматичного ринку?

Daikin

На першому місці впевнено залишається славетний японський виробник Daikin. Лише його німецька філія Daikin Airconditioning Germany досягла продажів у €125 млн. Загальний обсяг продажів Daikin Industries становить €17,5 млрд, тоді як в компанії працює понад 70 000 людей. Поточна спекотна хвиля позитивно впливає на бізнес кондиціювання повітря, підкреслює Klaus Koller, генеральний менеджер з продажу Daikin Austria, в інтерв’ю виданню HLK: “Цьогорічна спека є сильним стимулом для продажів систем кондиціювання повітря в приватному секторі і не тільки. Існує багато факторів, що мали позитивний вплив на розвиток галузі кондиціювання повітря в останні роки. Перш за все, зросли вимоги наших замовників до комфорту. Кондиціонер став стандартом у елітних будинках, а кондиціювання повітря стало доступним”.

Gree Electric Appliances

Продукція китайської компанії Gree потихеньку приживається в Європі. Компанія хоче переконати європейський ринок технологіями самоочищення та інтелектуальними технологіями. Щодо холодильних агентів, виробник робить ставку на екологічно чистий R32. При цьому, кондиціонери повинні бути особливо енергоефективними. Китайська компанія нещодавно досягла 13% частки ринку, що зробило її другим за величиною виробником кондиціонерів у світі.

Toshiba

Частка ринку японського постачальника кондиціонерів Toshiba дещо вища. На глобальному ринку частка Toshiba становить близько 7%. Компанія також досягла важливої віхи в галузі холодильних технологій: у 1961 році Toshiba розробила перший у світі спліт-кондиціонер. Чисельність співробітників у всій Групі Toshiba становить близько 185 809 осіб. Ще в 1999 році Toshiba і американський виробник Carrier заснували спільне підприємство з виробництва кондиціонерів повітря і компресорів, де зайнято понад 5 тисяч осіб.

Mitsubishi

Японська компанія Mitsubishi Electric має 142 філії, 74 виробництва і вісім науково-дослідницьких центрів. На додаток до технологій кондиціювання повітря та опалення, портфоліо Mitsubishi також включає продукцію з обробки інформації та комунікацій, розробки космічних технологій та супутникового зв’язку, побутової електроніки, промислових технологій, енергетики та транспорту. Частка ринку Mitsubishi Electric також становить 5%. У компанії працює 143 тис. осіб.

LG

Окрім продукції розваг, асортимент південнокорейського постачальника електроніки LG також включає системи кондиціювання повітря. Компанія пропонує не лише звичайні кондиціонери, а й розумні системи. Завдяки інтегрованому модулю WLAN LG Smart ThinQ, деякими безканальними спліт-системами можна керувати в дорозі. Останнім часом частка ринку кондиціонерів LG досягла 5%. Загалом у LG Electronics працює 83 000 осіб. Річні оберти становлять близько €80 млрд.

Джерело: https://hlk.co.at

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: