fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Daikin переносить свою індійську модель бізнесу в Африку

17/ 03/ 2025
  ЯПОНІЯ: За словами старшого керівника Daikin Industries на медійному заході 26 лютого в японській столиці, провідний глобальний кліматичний виробник прагне стати ринковим гравцем №1 на африканському континенті, повторивши тим самим свій успіх в Індії, тоді як президент відомого японського виробника тракторів і важкого сільськогосподарського обладнання Kubota Corporation заявив, що компанія має намір використовувати Індію в якості експортного хабу для поставок продукції в Африку. Президент компанії Kubota Corporation Yuichi Kitao (ліворуч) і Kanwal Jeet Jawa, регіональний генеральний менеджер Daikin Industries, обговорюють свої плани розширення в Індії та Африці на прес-конференції в Токіо 26 лютого. Керівники виступили на японсько-індійсько-африканському діловому форумі, організованому виданням Nikkei та Міністерством Економіки, Торгівлі та Промисловості Японії METI. Kanwal Jeet Jawa, регіональний генеральний менеджер Daikin Industries, зокрема зазначив: “Продукція, розроблена в Індії, сумісна з африканськими ринками, оскільки Африка має схожі кліматичні умови та ринкове середовище з Індією”. Обидва ринки також страждають від схожих бізнес-проблем, як то дефіцит електроенергії, погана інфраструктура та проблеми з робочою силою, підкреслив Jawa. “В Африці наразі є те, що ми пережили в Індії близько 20 років тому, — споживачі також звертають підвищену увагу на ціну, і існує гостра конкуренція та різноманітність брендів. Наша мета — перенести успішні бізнес-практики в Африку”, сказав Jawa. Керівник зокрема згадав Нігерію, Гану та Південну Африку як напрямки розширення, а також додав, що Daikin здійснюватиме розширення, спираючись на свій досвід та успіх у Східній Африці. Daikin розпочав продавати кондиціонери в Індії в 2000 році. За словами Jawa, компанія стратегічно інвестувала в численні заводи та центри наукових досліджень і розробок, а також здійснила стратегічні придбання в Індії. За останнє десятиліття бізнес Daikin в Індії зріс у 10 разів. Daikin керує складальним підприємством для кондиціонерів повітря в Нігерії та офісом продажів у Єгипті. Компанія також готує кваліфікованих робітників у Кенії та Танзанії. В свою чергу президент Kubota Corporation Yuichi Kitao зазначив: “Ми будемо розвивати наш тракторний бізнес у Європі, Африці та Азії, використовуючи Індію як експортний центр”. Японський виробник сільськогосподарської техніки придбав місцевого виробника тракторів Escorts у 2022 році для подальшого розширення свого бізнесу. У 2008 році компанія відкрила офіс продажів в Індії. “Ми прагнемо подвоїти нашу частку ринку та обсяг виробництва в Індії до 2030 року”, підкреслив Kitao. Виробник Kubota планує поєднати свої сильні сторони — високоякісні та довговічні продукти — з досконалістю компанії Escorts у дизайні, розробці та недорогому виробництві. Японська компанія планує витратити ¥500 млрд. або $3,23 млрд. протягом п’яти років на дослідження та розробки нового сільськогосподарського та будівельного обладнання, яке буде випущено в Індії та Північній Америці. Yuichi Kitao також наголосив, що очікується різке зростання попиту на продукти харчування в Азії та Африці через збільшення населення. За прогнозами компанії, до 2050 року попит в Азії зросте вдвічі порівняно з 2010 роком. “Механізація має важливе значення в сільському господарстві”, сказав Kitao, додавши, що його компанія прагне збільшити продажі тракторів і зернозбиральних комбайнів в Африці. Індійські людські ресурси також є ключовими для багатьох японських компаній, які стикаються з нестачею робочої сили вдома. Hideyuki Aoki, голова департаменту Японії в Infosys, другій за величиною ІТ-компанії Індії, наголосив на важливості залучення талантів в Індії. “Для японських компаній, залучення індійського ІТ-персоналу — термінове і важливе завдання”, підсумував фахівець. Оскільки японський уряд прагне провести обмін персоналом з залученням понад 50 000 працівників, у тому числі в ІТ-індустрії, з південноазіатською країною, Aoki очікує, що в подальшому обмін персоналом буде більш активним і додав, що індійські компанії давно працюють в Африці, а індійці мають високі мовні знання. “Японським компаніям слід розглянути можливості розширення в Африці разом з талановитими індійцями”. Kazuya Nakajo, виконавчий віце-президент Японської Організації Зовнішньої Торгівлі JETRO, зазначив, що японським компаніям доводиться долати деякі труднощі підчас розширення діяльності в Африці. “Витрати на робочу силу в Африці вищі, ніж в Індії, особливо в країнах, які мають виробничий потенціал, таких як Південна Африка. Тому, розумніше виробляти в Індії, а потім експортувати продукцію в Африку”, підсумував Nakajo. Джерело: https://asia.nikkei.com

ЯПОНІЯ: За словами старшого керівника Daikin Industries на медійному заході 26 лютого в японській столиці, провідний глобальний кліматичний виробник прагне стати ринковим гравцем №1 на африканському континенті, повторивши тим самим свій успіх в Індії, тоді як президент відомого японського виробника тракторів і важкого сільськогосподарського обладнання Kubota Corporation заявив, що компанія має намір використовувати Індію в якості експортного хабу для поставок продукції в Африку.

Президент компанії Kubota Corporation Yuichi Kitao (ліворуч) і Kanwal Jeet Jawa, регіональний генеральний менеджер Daikin Industries, обговорюють свої плани розширення в Індії та Африці на прес-конференції в Токіо 26 лютого.

Керівники виступили на японсько-індійсько-африканському діловому форумі, організованому виданням Nikkei та Міністерством Економіки, Торгівлі та Промисловості Японії METI.

Kanwal Jeet Jawa, регіональний генеральний менеджер Daikin Industries, зокрема зазначив: “Продукція, розроблена в Індії, сумісна з африканськими ринками, оскільки Африка має схожі кліматичні умови та ринкове середовище з Індією”. Обидва ринки також страждають від схожих бізнес-проблем, як то дефіцит електроенергії, погана інфраструктура та проблеми з робочою силою, підкреслив Jawa.

“В Африці наразі є те, що ми пережили в Індії близько 20 років тому, — споживачі також звертають підвищену увагу на ціну, і існує гостра конкуренція та різноманітність брендів. Наша мета — перенести успішні бізнес-практики в Африку”, сказав Jawa.

Керівник зокрема згадав Нігерію, Гану та Південну Африку як напрямки розширення, а також додав, що Daikin здійснюватиме розширення, спираючись на свій досвід та успіх у Східній Африці.

Daikin розпочав продавати кондиціонери в Індії в 2000 році. За словами Jawa, компанія стратегічно інвестувала в численні заводи та центри наукових досліджень і розробок, а також здійснила стратегічні придбання в Індії. За останнє десятиліття бізнес Daikin в Індії зріс у 10 разів.

Daikin керує складальним підприємством для кондиціонерів повітря в Нігерії та офісом продажів у Єгипті. Компанія також готує кваліфікованих робітників у Кенії та Танзанії.

В свою чергу президент Kubota Corporation Yuichi Kitao зазначив: “Ми будемо розвивати наш тракторний бізнес у Європі, Африці та Азії, використовуючи Індію як експортний центр”. Японський виробник сільськогосподарської техніки придбав місцевого виробника тракторів Escorts у 2022 році для подальшого розширення свого бізнесу. У 2008 році компанія відкрила офіс продажів в Індії.

“Ми прагнемо подвоїти нашу частку ринку та обсяг виробництва в Індії до 2030 року”, підкреслив Kitao.

Виробник Kubota планує поєднати свої сильні сторони — високоякісні та довговічні продукти — з досконалістю компанії Escorts у дизайні, розробці та недорогому виробництві. Японська компанія планує витратити ¥500 млрд. або $3,23 млрд. протягом п’яти років на дослідження та розробки нового сільськогосподарського та будівельного обладнання, яке буде випущено в Індії та Північній Америці.

Yuichi Kitao також наголосив, що очікується різке зростання попиту на продукти харчування в Азії та Африці через збільшення населення. За прогнозами компанії, до 2050 року попит в Азії зросте вдвічі порівняно з 2010 роком. “Механізація має важливе значення в сільському господарстві”, сказав Kitao, додавши, що його компанія прагне збільшити продажі тракторів і зернозбиральних комбайнів в Африці.

Індійські людські ресурси також є ключовими для багатьох японських компаній, які стикаються з нестачею робочої сили вдома. Hideyuki Aoki, голова департаменту Японії в Infosys, другій за величиною ІТ-компанії Індії, наголосив на важливості залучення талантів в Індії. “Для японських компаній, залучення індійського ІТ-персоналу — термінове і важливе завдання”, підсумував фахівець. Оскільки японський уряд прагне провести обмін персоналом з залученням понад 50 000 працівників, у тому числі в ІТ-індустрії, з південноазіатською країною, Aoki очікує, що в подальшому обмін персоналом буде більш активним і додав, що індійські компанії давно працюють в Африці, а індійці мають високі мовні знання. “Японським компаніям слід розглянути можливості розширення в Африці разом з талановитими індійцями”.

Kazuya Nakajo, виконавчий віце-президент Японської Організації Зовнішньої Торгівлі JETRO, зазначив, що японським компаніям доводиться долати деякі труднощі підчас розширення діяльності в Африці. “Витрати на робочу силу в Африці вищі, ніж в Індії, особливо в країнах, які мають виробничий потенціал, таких як Південна Африка. Тому, розумніше виробляти в Індії, а потім експортувати продукцію в Африку”, підсумував Nakajo.

Джерело: https://asia.nikkei.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: