fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Daikin оприлюднює стабільні бізнес-показники в регіоні EMEA

20/ 06/ 2025
  БЕЛЬГІЯ: Авторитетний транснаціональний кліматичний гігант Daikin Industries, Ltd. повідомив про результати діяльності своєї глобальної групи за 2024 фінансовий рік, що закінчився 31 березня поточного року, зокрема про обсяги реалізації своєї продукції в розмірі €28,98 млрд. по всьому світу. Дочірня компанія Daikin Europe N.V. повідомляє про річний обіг на рівні €5,03 млрд. для регіону Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA), що трошки більше, ніж у попередньому фінансовому році. Виробник Daikin Europe розширив продажі продукції за різними бізнес-напрямками, заснованими на технології низьковуглецевих теплових насосів для систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря та охолодження. Незважаючи на зниження продажів теплових насосів для житлових приміщень в Європі, зростання стало можливим за рахунок комерційних та промислових бізнес-напрямків, комплексних послуг та рішень. Рішення для опалення та охолодження житлових приміщень Daikin є лідером на ринку низьковуглецевих рішень для опалення та охолодження житлових приміщень на основі технології теплових насосів у Європі. Протягом 2024 фінансового року житловий ринковий сегмент був обумовлений чіткими тенденціями, на які вплинули різні економічні та технологічні фактори. Європейський ринок опалення тепловими насосами продовжує стикатися з деякими викликами, головним чином через високе співвідношення цін на електроенергію та газ, що створює тиск на доступність теплових насосів типу повітря-вода (гідравлічних) порівняно з традиційними газовими бойлерами на ринку заміни обладнання. У регіонах, де опалення є важливим, регуляторна невизначеність впливає на довіру споживачів. Продажі в цьому сегменті залишалися нижчими за очікувані, проте компанія Daikin змогла реалізувати зростання частки на відчутно фрагментованому ринку з багатьма конкурентами. Ринок охолодження житлових приміщень скоротився по всій Європейській Унії через доволі мякі літні погодні умови та економічні труднощі. Проте Daikin збільшила продажі своїх теплових насосів типу повітря-повітря (кондиціонерів, що можуть працювати як у режимі охолодження, так і в режимі низьковуглецевого опалення), просуваючи їх як стійке рішення для всіх сезонів. Випуск інноваційних продуктів, таких як лінійка система Multi+ Domestic Hot Water, що дозволяє домовласникам підготовку гарячої води за допомогою теплового насоса типу повітря-повітря, ще більше зміцнив конкурентні позиції Daikin. Компанія Daikin Turkey збільшила продажі обладнання для кондиціювання повітря в житлових приміщеннях завдяки літній спеці та програмам підтримки дилерів. Комерційний та промисловий сегменти набирають обертів Широкий портфоліо кліматичних рішень Daikin у різних комерційних та промислових сегментах застосування, як то центри обробки даних, складське господарство, готельний бізнес, фармацевтика та багато інших, забезпечив компанії потужну позицію на ринку. У сегменті прямого розширення DX Daikin продемонстрував значне зростання завдяки потужній модельній лінійці теплових насосів на холодоагенті R-32. У попередньому фінансовому році компанія продовжувала розробляти та готувати свої модельні лінійки комерційних систем прямого розширення DX до наступних кроків у сфері екологічного регулювання, з новими внутрішніми блоками, що доповнюють широкий портфоліо систем VRV на холодоагенті R-32, а також анонсувала першу серію блоків VRV на базі холодоагенту CO2 (R-744). Водночас, прикладні рішення Daikin (охолоджена вода) перевищили результати минулого року. В країнах Європейської Унії попит на промислових ринках Німеччини та Франції залишався незмінним, а кілька проектів центрів обробки даних у скандинавських країнах були відкладені. Проте, вертикальний ринковий підхід Daikin до промислового та медичного сегментів дозволив компанії забезпечити важливі проекти в кількох регіонах, ще більше розширюючи свою присутність на цих зростаючих ринках. Daikin також забезпечив великі проекти на Близькому Сході (ОАЕ та Саудівська Аравія), що сприяло рекордно високим показникам продажів у цих регіонах. Цього року компанія також обєднала свою комплексну пропозицію послуг та рішень, включаючи готові рішення, рішення для дистанційного моніторингу та лізингу, під одним брендом Daikin 360. Цей бізнес зростав і значною мірою вніс свій вагомий внесок в результати вертикального ринку. Зростання бізнесу сталого холодильного ланцюжка Бізнес холодильного ланцюжка Daikin також позитивно завершив фінансовий рік. Галузь гостинності та продуктовий сегмент продемонстрували зростання порівняно з минулим роком, що зумовлено стабільними показниками туризму в Іспанії та комерційними акціями в нових каналах реалізації продукції, як то оптові оператори у Великій Британії, Франції, Італії та Німеччині. Дисконтери також відчутно інвестували в заміну холодильних камер. Перехід від гідрофторвуглецевих рішень до систем нового покоління на пропані (холодоагент R-290) стимулював продажі загалом. Готовність до майбутнього Нещодавно Daikin представив декілька нових розробок, що враховують впровадження останньої редакції Регламенту щодо поводження з флюоровмісними (F) холодоагентами, а також необхідність прискорення переходу на теплові насоси в Європі. Компанія обирає холодоагенти, що якнайкраще підходять до конкретного застосування: вплив на навколишнє середовище, енергоефективність, вимоги безпеки та доступність готового рішення – все це фактори, що обов’язково враховуються. Daikin представив своє бачення майбутнього та свою останню лінійку на виставці ISH 2025 року у Франкфурті, одній з найбільших виставок HVAC у світі. “Як ми продемонстрували на європейській виставці ISH, компанія Daikin готова прийняти майбутні виклики за допомогою нашої передової технології теплових насосів. Наша відданість інноваціям та сталому розвитку ставить нас на перше місце в переході до вуглецево-нейтрального майбутнього. Ми з оптимізмом дивимося на роль, яку наші теплові насоси відіграватимуть у формуванні набагато більш зеленого та екологічно безпечного світу, забезпечуючи тим самим ефективні та надійні рішення для житла та бізнесу в регіоні EMEA”, зазначив Toshitaka Tsubouchi, президент Daikin Europe. Примітки Побутові теплові насоси: що таке рішення типу повітря-повітря та повітря-вода? Теплові насоси можуть буквально перекачувати тепло з одного місця в інше. Саме так вони нагрівають або охолоджують приміщення та гарячу воду. В режимі опалення вони пропонують кілька переваг порівняно з газовими бойлерами, включаючи вищу енергоефективність, зменшення викидів вуглецю та можливість забезпечувати як опалення, так і охолодження. Вони використовують теплову (калорійну) енергію повітря, яке нас оточує (відновлюване джерело енергії, таке як сонячна енергія), що робить їх за замовчанням найбільш екологічними рішеннями для опалення. Теплові насоси типу повітря-повітря переміщують тепло між зовнішнім та внутрішнім повітрям. Вони можуть опалювати ваш будинок, підводячи тепло ззовні, або охолоджувати його, виводячи тепло зсередини та відправляючи його назовні. Коли теплові насоси використовуються для охолодження, їх часто називають ‘кондиціонерами’. Теплові насоси типу повітря-вода передають тепло воді. Цю воду потім можна використовувати для опалення вашого будинку за допомогою теплої підлоги або радіаторів, а також для забезпечення гарячою водою для щоденного побутового використання. Існує більше різновидів теплових насосів, подробиці – у цьому відео: Комерційні теплові насоси: рішення прямого розширення DX проти рішень на охолодженій воді В системах прямого розширення DX холодоагент поглинає тепло, випаровується під низьким тиском, утворюючи газ, який потім стискається для передачі тепла іншому джерелу, наприклад, навколишньому повітрю. Термін ‘розширення’ стосується того, яким чином холодоагент потрапляє в охолоджувальний теплообмінник через розширювальний пристрій, охолоджуючи повітря шляхом конденсації. Системи прямого розширення DX поширені в комерційних проектах (готелях, офісах, колективному житловому фонді) та забезпечують надійність, простоту обслуговування, а також можуть використовуватися для опалення. І навпаки, системи на базі охолодженої води використовують охолоджену воду як теплоносій, розподіляючи її по всій будівлі. Чудові властивості води щодо передачі тепла та її здатність долати великі відстані роблять її переважною, особливо для великих будівель або кампусів, а також для технологічного охолодження. Всередині будівель використовуються вентиляційні установки з охолодженою водою або фанкойли з теплообмінниками охолодження, які зазвичай встановлюються в будівлях, де потрібна висока потужність для охолодження та опалення. Джерело: https://www.daikin.eu

БЕЛЬГІЯ: Авторитетний транснаціональний кліматичний гігант Daikin Industries, Ltd. повідомив про результати діяльності своєї глобальної групи за 2024 фінансовий рік, що закінчився 31 березня поточного року, зокрема про обсяги реалізації своєї продукції в розмірі €28,98 млрд. по всьому світу. Дочірня компанія Daikin Europe N.V. повідомляє про річний обіг на рівні €5,03 млрд. для регіону Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA), що трошки більше, ніж у попередньому фінансовому році.

Виробник Daikin Europe розширив продажі продукції за різними бізнес-напрямками, заснованими на технології низьковуглецевих теплових насосів для систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря та охолодження. Незважаючи на зниження продажів теплових насосів для житлових приміщень в Європі, зростання стало можливим за рахунок комерційних та промислових бізнес-напрямків, комплексних послуг та рішень.

Рішення для опалення та охолодження житлових приміщень

Daikin є лідером на ринку низьковуглецевих рішень для опалення та охолодження житлових приміщень на основі технології теплових насосів у Європі. Протягом 2024 фінансового року житловий ринковий сегмент був обумовлений чіткими тенденціями, на які вплинули різні економічні та технологічні фактори.

Європейський ринок опалення тепловими насосами продовжує стикатися з деякими викликами, головним чином через високе співвідношення цін на електроенергію та газ, що створює тиск на доступність теплових насосів типу повітря-вода (гідравлічних) порівняно з традиційними газовими бойлерами на ринку заміни обладнання. У регіонах, де опалення є важливим, регуляторна невизначеність впливає на довіру споживачів. Продажі в цьому сегменті залишалися нижчими за очікувані, проте компанія Daikin змогла реалізувати зростання частки на відчутно фрагментованому ринку з багатьма конкурентами.

Ринок охолодження житлових приміщень скоротився по всій Європейській Унії через доволі м’які літні погодні умови та економічні труднощі. Проте Daikin збільшила продажі своїх теплових насосів типу повітря-повітря (кондиціонерів, що можуть працювати як у режимі охолодження, так і в режимі низьковуглецевого опалення), просуваючи їх як стійке рішення для всіх сезонів. Випуск інноваційних продуктів, таких як лінійка система Multi+ Domestic Hot Water, що дозволяє домовласникам підготовку гарячої води за допомогою теплового насоса типу повітря-повітря, ще більше зміцнив конкурентні позиції Daikin. Компанія Daikin Turkey збільшила продажі обладнання для кондиціювання повітря в житлових приміщеннях завдяки літній спеці та програмам підтримки дилерів.

Комерційний та промисловий сегменти набирають обертів

Широкий портфоліо кліматичних рішень Daikin у різних комерційних та промислових сегментах застосування, як то центри обробки даних, складське господарство, готельний бізнес, фармацевтика та багато інших, забезпечив компанії потужну позицію на ринку.

У сегменті прямого розширення DX Daikin продемонстрував значне зростання завдяки потужній модельній лінійці теплових насосів на холодоагенті R-32. У попередньому фінансовому році компанія продовжувала розробляти та готувати свої модельні лінійки комерційних систем прямого розширення DX до наступних кроків у сфері екологічного регулювання, з новими внутрішніми блоками, що доповнюють широкий портфоліо систем VRV на холодоагенті R-32, а також анонсувала першу серію блоків VRV на базі холодоагенту CO2 (R-744).

Водночас, прикладні рішення Daikin (охолоджена вода) перевищили результати минулого року. В країнах Європейської Унії попит на промислових ринках Німеччини та Франції залишався незмінним, а кілька проектів центрів обробки даних у скандинавських країнах були відкладені. Проте, вертикальний ринковий підхід Daikin до промислового та медичного сегментів дозволив компанії забезпечити важливі проекти в кількох регіонах, ще більше розширюючи свою присутність на цих зростаючих ринках. Daikin також забезпечив великі проекти на Близькому Сході (ОАЕ та Саудівська Аравія), що сприяло рекордно високим показникам продажів у цих регіонах.

Цього року компанія також об’єднала свою комплексну пропозицію послуг та рішень, включаючи готові рішення, рішення для дистанційного моніторингу та лізингу, під одним брендом Daikin 360. Цей бізнес зростав і значною мірою вніс свій вагомий внесок в результати вертикального ринку.

Зростання бізнесу сталого холодильного ланцюжка

Бізнес холодильного ланцюжка Daikin також позитивно завершив фінансовий рік. Галузь гостинності та продуктовий сегмент продемонстрували зростання порівняно з минулим роком, що зумовлено стабільними показниками туризму в Іспанії та комерційними акціями в нових каналах реалізації продукції, як то оптові оператори у Великій Британії, Франції, Італії та Німеччині. Дисконтери також відчутно інвестували в заміну холодильних камер. Перехід від гідрофторвуглецевих рішень до систем нового покоління на пропані (холодоагент R-290) стимулював продажі загалом.

Готовність до майбутнього

Нещодавно Daikin представив декілька нових розробок, що враховують впровадження останньої редакції Регламенту щодо поводження з флюоровмісними (F) холодоагентами, а також необхідність прискорення переходу на теплові насоси в Європі. Компанія обирає холодоагенти, що якнайкраще підходять до конкретного застосування: вплив на навколишнє середовище, енергоефективність, вимоги безпеки та доступність готового рішення – все це фактори, що обов’язково враховуються. Daikin представив своє бачення майбутнього та свою останню лінійку на виставці ISH 2025 року у Франкфурті, одній з найбільших виставок HVAC у світі.

“Як ми продемонстрували на європейській виставці ISH, компанія Daikin готова прийняти майбутні виклики за допомогою нашої передової технології теплових насосів. Наша відданість інноваціям та сталому розвитку ставить нас на перше місце в переході до вуглецево-нейтрального майбутнього. Ми з оптимізмом дивимося на роль, яку наші теплові насоси відіграватимуть у формуванні набагато більш зеленого та екологічно безпечного світу, забезпечуючи тим самим ефективні та надійні рішення для житла та бізнесу в регіоні EMEA”, зазначив Toshitaka Tsubouchi, президент Daikin Europe.

Примітки

  • Побутові теплові насоси: що таке рішення типу повітря-повітря та повітря-вода?

Теплові насоси можуть буквально перекачувати тепло з одного місця в інше. Саме так вони нагрівають або охолоджують приміщення та гарячу воду. В режимі опалення вони пропонують кілька переваг порівняно з газовими бойлерами, включаючи вищу енергоефективність, зменшення викидів вуглецю та можливість забезпечувати як опалення, так і охолодження. Вони використовують теплову (калорійну) енергію повітря, яке нас оточує (відновлюване джерело енергії, таке як сонячна енергія), що робить їх за замовчанням найбільш екологічними рішеннями для опалення.

Теплові насоси типу повітря-повітря переміщують тепло між зовнішнім та внутрішнім повітрям. Вони можуть опалювати ваш будинок, підводячи тепло ззовні, або охолоджувати його, виводячи тепло зсередини та відправляючи його назовні. Коли теплові насоси використовуються для охолодження, їх часто називають ‘кондиціонерами’.

Теплові насоси типу повітря-вода передають тепло воді. Цю воду потім можна використовувати для опалення вашого будинку за допомогою теплої підлоги або радіаторів, а також для забезпечення гарячою водою для щоденного побутового використання.

Існує більше різновидів теплових насосів, подробиці – у цьому відео:

  • Комерційні теплові насоси: рішення прямого розширення DX проти рішень на охолодженій воді

В системах прямого розширення DX холодоагент поглинає тепло, випаровується під низьким тиском, утворюючи газ, який потім стискається для передачі тепла іншому джерелу, наприклад, навколишньому повітрю. Термін ‘розширення’ стосується того, яким чином холодоагент потрапляє в охолоджувальний теплообмінник через розширювальний пристрій, охолоджуючи повітря шляхом конденсації. Системи прямого розширення DX поширені в комерційних проектах (готелях, офісах, колективному житловому фонді) та забезпечують надійність, простоту обслуговування, а також можуть використовуватися для опалення.

І навпаки, системи на базі охолодженої води використовують охолоджену воду як теплоносій, розподіляючи її по всій будівлі. Чудові властивості води щодо передачі тепла та її здатність долати великі відстані роблять її переважною, особливо для великих будівель або кампусів, а також для технологічного охолодження. Всередині будівель використовуються вентиляційні установки з охолодженою водою або фанкойли з теплообмінниками охолодження, які зазвичай встановлюються в будівлях, де потрібна висока потужність для охолодження та опалення.

Джерело: https://www.daikin.eu

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: