fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

COMFY запроваджує “Години тиші” для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру

03/ 06/ 2025
  Безумовний лідер з продажу побутової техніки та електроніки COMFY запровадив важливу соціальну ініціативу Годин тиші у  магазинах мережі по всій Україні. Головна ідея проєкту – створення безбар’єрного та комфортного простору для людей з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР), розладами аутистичного спектру (РАС) а також для клієнтів, яким надмірні сенсорні подразники можуть створювати значний дискомфорт. Години тиші проводяться щодня протягом двох годин з моменту відкриття кожного магазину. В цей час у торгових залах зменшується яскравість освітлення,  рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями. COMFY стала першою компанією на ринку побутової техніки та електроніки, яка системно впроваджує подібну ініціативу в національному масштабі. Цей крок є відображенням нашого глибокого розуміння соціальної відповідальності та прагнення створити максимально комфортні інклюзивні простори для всіх наших клієнтів, – зазначає Операційна директорка СOMFY Наталя Кутузова. Операційна директорка також підкреслила особливу актуальність цієї ініціативи в умовах зростання кількості людей, які можуть страждати на різні типи розладів, емоційного перевантаження та психічних  порушень внаслідок війни та постійного стресу в країні: Сьогодні, як ніколи раніше, ми усвідомлюємо важливість створення безбарєрних та чутливих до потреб кожної людини просторів. Війна та повязані з нею переживання, на жаль, можуть призводити до зростання кількості людей з ПТСР та особливими сенсорними потребами. Наш обовязок як відповідального бізнесу – реагувати на ці виклики та робити все можливе для забезпечення їхнього комфорту під час відвідування наших магазинів. Години тиші – це наш практичний крок у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що він стане позитивним прикладом для інших компаній. Ініціатива Години тиші вже запроваджена в усіх 110 магазинах мережі. Компанія сподівається, що цей крок зробить відвідування магазинів більш комфортним та доступним для значної кількості людей, які потребують особливої сенсорної підтримки.

Безумовний лідер з продажу побутової техніки та електроніки COMFY запровадив важливу соціальну ініціативу “Годин тиші” у  магазинах мережі по всій Україні. Головна ідея проєкту – створення безбар’єрного та комфортного простору для людей з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР), розладами аутистичного спектру (РАС) а також для клієнтів, яким надмірні сенсорні подразники можуть створювати значний дискомфорт.

“Години тиші” проводяться щодня протягом двох годин з моменту відкриття кожного магазину. В цей час у торгових залах зменшується яскравість освітлення,  рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.

“COMFY стала першою компанією на ринку побутової техніки та електроніки, яка системно впроваджує подібну ініціативу в національному масштабі. Цей крок є відображенням нашого глибокого розуміння соціальної відповідальності та прагнення створити максимально комфортні інклюзивні простори для всіх наших клієнтів”,зазначає Операційна директорка СOMFY Наталя Кутузова.

Операційна директорка також підкреслила особливу актуальність цієї ініціативи в умовах зростання кількості людей, які можуть страждати на різні типи розладів, емоційного перевантаження та психічних  порушень внаслідок війни та постійного стресу в країні:

“Сьогодні, як ніколи раніше, ми усвідомлюємо важливість створення безбар’єрних та чутливих до потреб кожної людини просторів. Війна та пов’язані з нею переживання, на жаль, можуть призводити до зростання кількості людей з ПТСР та особливими сенсорними потребами. Наш обов’язок як відповідального бізнесу – реагувати на ці виклики та робити все можливе для забезпечення їхнього комфорту під час відвідування наших магазинів. “Години тиші” – це наш практичний крок у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що він стане позитивним прикладом для інших компаній”.

Ініціатива “Години тиші” вже запроваджена в усіх 110 магазинах мережі. Компанія сподівається, що цей крок зробить відвідування магазинів більш комфортним та доступним для значної кількості людей, які потребують особливої сенсорної підтримки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: