fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Час Продажів з Асоціацією в Одесі Онлайн: “Ключові помилки бізнесу в продажах під час і після вірусу. Як продавати гідно НЕ тільки у кризу?”

29/ 07/ 2020
  Будь-яка криза незмінно веде до зменшення продажів. Про це потрібно завжди памятати, однак не засмучуватись передчасно, а навпаки постаратися виробити нові тактичні прийоми для роботи.   29 липня 2020 року ми зустрілись онлайн на Часі Продажів Асоціації в Одесі, аби скоригувати комунікацію з клієнтами у продажах у такий непростий час як зараз. Разом зі спікером, бізнес-консультантом у сфері системних продажів і сервісу, Ольгою Антоновою провели роботу над помилками. Зокрема поговорили про те, як знизити базову напругу в процесі продажів (особливо в умовах невизначеності), дізнались, які якості необхідні для підвищення вірогідності покупки, розглянули тему дистанційних продажів у розрізі різних каналів комунікації (у дзвінках, месенджерах, аудіо-повідомленнях та соціальних мережах), адже сьогодні кількість вхідних меседжів зашкалює і одночасно знецінюється. Так, для зниження напруги та вибудовування теплих та довірливих відносин з покупцем, продавець повинен підвищувати якість комунікації. Тобто більше говорити про клієнта, інформувати про те, як той чи інший продукт або послуга вирішує питання/завдання клієнта, відповідати на питання/запити у процесі комунікації та обов’язково задавати свої уточнюючі питання. Пам’ятайте, продажі — це динамічний і творчий процес, який лежить в основі будь-якого бізнесу. Тому підходьте до комунікації з клієнтами креативно та максимально тактовно, незалежно від зовнішніх обставин!

Будь-яка криза незмінно веде до зменшення продажів. Про це потрібно завжди пам’ятати, однак не засмучуватись передчасно, а навпаки постаратися виробити нові тактичні прийоми для роботи.  

29 липня 2020 року ми зустрілись онлайн на Часі Продажів Асоціації в Одесі, аби скоригувати комунікацію з клієнтами у продажах у такий непростий час як зараз. Разом зі спікером, бізнес-консультантом у сфері системних продажів і сервісу, Ольгою Антоновою провели роботу над помилками. Зокрема поговорили про те, як знизити базову напругу в процесі продажів (особливо в умовах невизначеності), дізнались, які якості необхідні для підвищення вірогідності покупки, розглянули тему дистанційних продажів у розрізі різних каналів комунікації (у дзвінках, месенджерах, аудіо-повідомленнях та соціальних мережах), адже сьогодні кількість вхідних меседжів зашкалює і одночасно знецінюється. Так, для зниження напруги та вибудовування теплих та довірливих відносин з покупцем, продавець повинен підвищувати якість комунікації. Тобто більше говорити про клієнта, інформувати про те, як той чи інший продукт або послуга вирішує питання/завдання клієнта, відповідати на питання/запити у процесі комунікації та обов’язково задавати свої уточнюючі питання.

Пам’ятайте, продажі — це динамічний і творчий процес, який лежить в основі будь-якого бізнесу. Тому підходьте до комунікації з клієнтами креативно та максимально тактовно, незалежно від зовнішніх обставин!

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: