fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес разом із делегатами Торговельно-Економічного відділу Представництва ЄС в Україні зустрілись із керівництвом Львівської митниці Держмитслужби України та начальником ВМО «Муроване»

23/ 03/ 2023
    Бізнес разом із делегатами Торговельно-Економічного відділу Представництва ЄС в Україні зустрілись із керівництвом Львівської митниці Держмитслужби України та начальником ВМО «Муроване». 22 березня відбулась виїзна зустріч представників Офісу Асоціації та делегатів Торговельно-Економічного відділу Представництва ЄС в Україні на відділ митного оформлення «Муроване». Oсновними темами для обговорення стали: впровадження програми Авторизованого економічного оператора (далі – АЕО) та отримання суб’єктами господарювання такого статусу, спільний транзит (NCTS), спільний кордон, черги на пунктах пропуску. З метою напрацювання шляхів вирішення обговорених в ході зустрічі проблематик, будуть донесені до європейських партнерів. Як зазначив Андрій Кузнік, в.о. начальника Львівської митниці Держмитслужби України, створення окремої лінії лише для вантажів, що проходять ветеринарний та фітосанітарний контроль на найбільших пропускних пунктах «Рава-Руська», «Краковець», «Шегині» уже вполовину скоротило кількість вантажних автомобілів у черзі та є одним із кроків уперед для вирішення питання черг на кордонах. Додаткові шляхи покращення поточної ситуації напрацьовують керівництвом Держмитслужби. Протягом зустрічі учасники мали нагоду дізнатись про активну роботу Держмитслужби над доопрацюванням Митного кодексу України на предмет гармонізації із правом ЄС, що має бути завершена у 2023 році, а також про запровадження стандарту Customs Decision Service. Окремо на зустрічі було відведено час для обговорення питання отримання компаніями статусу АЕО. Представники делегації висловили занепокоєння щодо того, що станом на дату зустрічі лише один суб’єкт господарювання набув такого статусу. Незалежно від кількості проведених роз’яснень щодо набуття статусу АЕО як Держмитслужбою, так і Асоціацією, компанії дося мають перестороги щодо «моніторингу» первинної документації посадовими особами Держмитслужби і тому зволікають з отриманням статусу до набрання чинності змін до Митного кодексу України. Представники делегації поставили найактуальніше питання: чому ж не працює NCTS? На жаль, за кордоном немає операторів та гарантів, готових покривати ризики транзиту територією України та навпаки, а також країни-учасниці спільного транзиту бояться використовувати територію України як транзитну. Наприкінці зустрічі учасники пройшли екскурсію територією ВМО, дізнались як в автоматичному режимі відбувається зважування транспортних засобів, присвоєння спеціальних номерів для подальшого паркування, а також відвідали зону огляду товару, для якого буде призначена подальша експертиза для визначення коду УКТЗЕД. Щиро дякуємо за проведену зустріч. Сподіваємось на те, що невдовзі все більше суб’єктів господарювання набуватимуть статусу АЕО та NCTS запрацює наповну! Разом до перемоги!
01/

 

Бізнес разом із делегатами Торговельно-Економічного відділу Представництва ЄС в Україні зустрілись із керівництвом Львівської митниці Держмитслужби України та начальником ВМО «Муроване».

22 березня відбулась виїзна зустріч представників Офісу Асоціації та делегатів Торговельно-Економічного відділу Представництва ЄС в Україні на відділ митного оформлення «Муроване». Oсновними темами для обговорення стали: впровадження програми Авторизованого економічного оператора (далі – АЕО) та отримання суб’єктами господарювання такого статусу, спільний транзит (NCTS), спільний кордон, черги на пунктах пропуску. З метою напрацювання шляхів вирішення обговорених в ході зустрічі проблематик, будуть донесені до європейських партнерів.

Як зазначив Андрій Кузнік, в.о. начальника Львівської митниці Держмитслужби України, створення окремої лінії лише для вантажів, що проходять ветеринарний та фітосанітарний контроль на найбільших пропускних пунктах «Рава-Руська», «Краковець», «Шегині» уже вполовину скоротило кількість вантажних автомобілів у черзі та є одним із кроків уперед для вирішення питання черг на кордонах. Додаткові шляхи покращення поточної ситуації напрацьовують керівництвом Держмитслужби.

Протягом зустрічі учасники мали нагоду дізнатись про активну роботу Держмитслужби над доопрацюванням Митного кодексу України на предмет гармонізації із правом ЄС, що має бути завершена у 2023 році, а також про запровадження стандарту Customs Decision Service.
Окремо на зустрічі було відведено час для обговорення питання отримання компаніями статусу АЕО. Представники делегації висловили занепокоєння щодо того, що станом на дату зустрічі лише один суб’єкт господарювання набув такого статусу. Незалежно від кількості проведених роз’яснень щодо набуття статусу АЕО як Держмитслужбою, так і Асоціацією, компанії дося мають перестороги щодо «моніторингу» первинної документації посадовими особами Держмитслужби і тому зволікають з отриманням статусу до набрання чинності змін до Митного кодексу України.
Представники делегації поставили найактуальніше питання: чому ж не працює NCTS? На жаль, за кордоном немає операторів та гарантів, готових покривати ризики транзиту територією України та навпаки, а також країни-учасниці спільного транзиту бояться використовувати територію України як транзитну.

Наприкінці зустрічі учасники пройшли екскурсію територією ВМО, дізнались як в автоматичному режимі відбувається зважування транспортних засобів, присвоєння спеціальних номерів для подальшого паркування, а також відвідали зону огляду товару, для якого буде призначена подальша експертиза для визначення коду УКТЗЕД.

Щиро дякуємо за проведену зустріч. Сподіваємось на те, що невдовзі все більше суб’єктів господарювання набуватимуть статусу АЕО та NCTS запрацює наповну!

Разом до перемоги!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: