fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес зустрівся з представниками Одеської митниці

01/ 12/ 2021
  1 грудня Європейська Бізнес Асоціація зустрілась з керівництвом Одеської Держмитслужби. Так, спільнота підвела підсумки щодо питань, які були озвучені попереднього разу та обговорила проблеми щодо здійснення митних формальностей у зоні діяльності Одеської митниці. Нагадаємо, що минулого місяця бізнес звернув увагу Керівництва відомства  на затримку митного оформлення вантажів та коригування митної вартості. Також було наголошено на тому, що час візування нарядів є завеликим. Крім того, йшлося про процедуру огляду небезпечних вантажів, необхідність переходу на безпаперові відносини, спрощення процедур пропуску вантажів в морських портах, практичну реалізацію положень митного кодексу щодо переліку документів, які мають надаватися митниці тощо.   Так, за словами представників Одеської митниці задля пришвидшення митного оформлення буде збільшена кількість співробітників, а саме: 6 у м.п. “Орлівка”, 4 у м.п. “Одеса-автомобільний”, 2 у м.п. “Південний-порт”, 2 на м.п. Одеса-порт. Також задля вирішення питання щодо внутрішнього транзиту, було направлено зауваження на центральний рівень і вони вже знаходиться на опрацюванні Держмитслужби – тож найближчим часом будемо очікувати на зворотній зв’язок. З метою запровадження моніторингу часових нормативів, призначених форм контролю та їхньої результативності Одеська митниця пообіцяла розібратися у питанні детальніше - до наступної зустрічі з бізнесом. В контексті ж надання карток відмов, посадові особи Митниці визнають, що проблема з ними існує, на жаль, буквально на всіх постах. Аби вирішити ситуацію був ухвалений Наказ №337 від 11 листопада 2021, відповідно до якого керівників митних постів зобов’язані перевіряти до 5 числа кожного місяця картки відмов та звітувати. Крім того бізнес-спільнота акцентувала увагу на статистиці по часу митного оформлення, який на різних пунктах пропусків займає від 5 до 11 годин. Бізнес також говорив про проблему залучення правоохоронців до митного оформлення та не співмірність між кількістю орієнтувань та складених в результаті протоколів, необхідність розробки та запуску Електронного журналу пункту пропуску морського сполучення, тощо. Сподіваємось, що ці та інші питання будуть вирішуватися оперативно. Від Європейської Бізнес Асоціації дякуємо Керівництву Одеської митниці за готовність до діалогу та зворотній звязок щодо вирішених питань! Довідково: Зі сторони відомства у зустрічі взяли участь: керівництво Південно-українського офісу ЄБА, начальник Одеської митниці Юрій Герасимов та його заступники - очільники структурних підрозділів за компетенцією, а також Голова Громадської Ради при Держмитслужбі Галина Вдовіна.

1 грудня Європейська Бізнес Асоціація зустрілась з керівництвом Одеської Держмитслужби. Так, спільнота підвела підсумки щодо питань, які були озвучені попереднього разу та обговорила проблеми щодо здійснення митних формальностей у зоні діяльності Одеської митниці.

Нагадаємо, що минулого місяця бізнес звернув увагу Керівництва відомства  на затримку митного оформлення вантажів та коригування митної вартості. Також було наголошено на тому, що час візування нарядів є завеликим. Крім того, йшлося про процедуру огляду небезпечних вантажів, необхідність переходу на безпаперові відносини, спрощення процедур пропуску вантажів в морських портах, практичну реалізацію положень митного кодексу щодо переліку документів, які мають надаватися митниці тощо.  

Так, за словами представників Одеської митниці задля пришвидшення митного оформлення буде збільшена кількість співробітників, а саме: 6 у м.п. “Орлівка”, 4 у м.п. “Одеса-автомобільний”, 2 у м.п. “Південний-порт”, 2 на м.п. “Одеса-порт”. Також задля вирішення питання щодо внутрішнього транзиту, було направлено зауваження на центральний рівень і вони вже знаходиться на опрацюванні Держмитслужби – тож найближчим часом будемо очікувати на зворотній зв’язок. З метою запровадження моніторингу часових нормативів, призначених форм контролю та їхньої результативності Одеська митниця пообіцяла розібратися у питанні детальніше – до наступної зустрічі з бізнесом. В контексті ж надання карток відмов, посадові особи Митниці визнають, що проблема з ними існує, на жаль, буквально на всіх постах. Аби вирішити ситуацію був ухвалений Наказ №337 від 11 листопада 2021, відповідно до якого керівників митних постів зобов’язані перевіряти до 5 числа кожного місяця картки відмов та звітувати.

Крім того бізнес-спільнота акцентувала увагу на статистиці по часу митного оформлення, який на різних пунктах пропусків займає від 5 до 11 годин. Бізнес також говорив про проблему залучення правоохоронців до митного оформлення та не співмірність між кількістю орієнтувань та складених в результаті протоколів, необхідність розробки та запуску Електронного журналу пункту пропуску морського сполучення, тощо. Сподіваємось, що ці та інші питання будуть вирішуватися оперативно.

Від Європейської Бізнес Асоціації дякуємо Керівництву Одеської митниці за готовність до діалогу та зворотній зв’язок щодо вирішених питань!

Довідково: Зі сторони відомства у зустрічі взяли участь: керівництво Південно-українського офісу ЄБА, начальник Одеської митниці Юрій Герасимов та його заступники – очільники структурних підрозділів за компетенцією, а також Голова Громадської Ради при Держмитслужбі Галина Вдовіна.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: