fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Бізнес обговорив питання оновленої процедури бронювання військовозобов’язаних працівників

22/ 12/ 2023
  Вчора бізнес Європейської Бізнес Асоціації зустрівся з Ігорем Фоменком, заступником Міністра економіки України задля обговорення питання бронювання працівників та оновленої процедури бронювання. Так, наразі Міноборони готуються пакетні зміни і одна з пропозицій - оновлена процедура бронювання. Наразі вона ще не узгоджена та формується, проте, як тільки вона та її окремі елементи (мобілізація, бронювання, відпустки військовослужбовцям, тощо) буде погоджено – деталі буде анонсовано. Ідея в тому, щоб змінити підходи до бронювання – зробити їх більш зрозумілими та прозорими. Варто зауважити, що е-бронювання вже також було напрацьовано та направлено на погодження. Проте, з урахуванням того, що всі процедури концептуально можуть змінитися,  як тільки буде прийнято нове бачення, всі пропозиції бізнесу і до е-бронювання буде адаптовано. Але від е-бронювання країна жодним чином не відмовляється. Це буде експериментальний проект, терміном, ймовірно, на 2 роки (паперові бронювання також будуть залишатись). В контексті чинної системи бронювань, було зазначено кілька аспектів. Так, йшлося про те, що забронювати можна до 50% від військовозобов’язаних (на місяць бронюються ті, у кого є неточності в даних (тобто, вони потребують уточнення) і на 6 місяців - у кого все в порядку; якщо людина не стоїть на військовому обліку – вона заброньованою бути не може). Куди звертатись для бронювання (до центрального органу влади чи до місцевої) залежить, в більшості своїй, від сфери. Бронювання підприємству надається на час поки його визначено критично важливим (наразі такий статус дається на 1 рік). Коли підприємство продовжує статус критичності, тоді і перебронювання відбувається. Щодо затримок з погодженнями бронювань, доцільно вести комунікацію як з Мінекономіки, так і з Генштабом, але бронювання продовжують погоджуватись. Тож, сподіваємось, цифровізація частково прибере цю ситуацію. Щодо перевірки інформації про військовозобов’язаних в «Дія» пан Ігор пояснив, що є така система «Оберіг», через яку інформація переводиться з паперового в електронний варіант. Наразі Міноборони та Мінцифри кинули всі сили для внесення інформації в «Оберіг».  І там можна буде перевіряти свої військово-облікові дані з обмеженим доступом. Однак, поки про терміни поки говорити важко. Лунала також інформація, що списки військовозобов’язаних потрібно буде погоджувати в ТЦК. Пан Ігор підтвердив, що такі ініціативи від Міноборони поступали, проте Мінекономіки такі ініціативи не підтримало. Щиро дякуємо Ігорю Фоменко за зустріч і щиро сподіваємось, що баланс між тим, як продовжувати підтримувати ЗСУ, але і бізнес також та сприяти інвестиціям буде мати місце в цьому надважливому питанні!

Вчора бізнес Європейської Бізнес Асоціації зустрівся з Ігорем Фоменком, заступником Міністра економіки України задля обговорення питання бронювання працівників та оновленої процедури бронювання.

Так, наразі Міноборони готуються пакетні зміни і одна з пропозицій – оновлена процедура бронювання. Наразі вона ще не узгоджена та формується, проте, як тільки вона та її окремі елементи (мобілізація, бронювання, відпустки військовослужбовцям, тощо) буде погоджено – деталі буде анонсовано. Ідея в тому, щоб змінити підходи до бронювання – зробити їх більш зрозумілими та прозорими.

Варто зауважити, що е-бронювання вже також було напрацьовано та направлено на погодження. Проте, з урахуванням того, що всі процедури концептуально можуть змінитися,  як тільки буде прийнято нове бачення, всі пропозиції бізнесу і до е-бронювання буде адаптовано. Але від е-бронювання країна жодним чином не відмовляється. Це буде експериментальний проект, терміном, ймовірно, на 2 роки (паперові бронювання також будуть залишатись).

В контексті чинної системи бронювань, було зазначено кілька аспектів. Так, йшлося про те, що забронювати можна до 50% від військовозобовязаних (на місяць бронюються ті, у кого є неточності в даних (тобто, вони потребують уточнення) і на 6 місяців – у кого все в порядку; якщо людина не стоїть на військовому обліку – вона заброньованою бути не може). Куди звертатись для бронювання (до центрального органу влади чи до місцевої) залежить, в більшості своїй, від сфери. Бронювання підприємству надається на час поки його визначено критично важливим (наразі такий статус дається на 1 рік). Коли підприємство продовжує статус критичності, тоді і перебронювання відбувається. Щодо затримок з погодженнями бронювань, доцільно вести комунікацію як з Мінекономіки, так і з Генштабом, але бронювання продовжують погоджуватись. Тож, сподіваємось, цифровізація частково прибере цю ситуацію.

Щодо перевірки інформації про військовозобов’язаних в «Дія» пан Ігор пояснив, що є така система «Оберіг», через яку інформація переводиться з паперового в електронний варіант. Наразі Міноборони та Мінцифри кинули всі сили для внесення інформації в «Оберіг».  І там можна буде перевіряти свої військово-облікові дані з обмеженим доступом. Однак, поки про терміни поки говорити важко.

Лунала також інформація, що списки військовозобовязаних потрібно буде погоджувати в ТЦК. Пан Ігор підтвердив, що такі ініціативи від Міноборони поступали, проте Мінекономіки такі ініціативи не підтримало.

Щиро дякуємо Ігорю Фоменко за зустріч і щиро сподіваємось, що баланс між тим, як продовжувати підтримувати ЗСУ, але і бізнес також та сприяти інвестиціям буде мати місце в цьому надважливому питанні!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: