fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

BDO в Україні про систему електронного бронювання. Ключові аспекти реалізації

21/ 06/ 2024
  Законотворці невпинно продовжують вносити зміни до законодавства, яке стосується бронювання працівників. Як ми вже інформували, з липня 2024 року окремі роботодавці зможуть здійснювати бронювання працівників через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (портал «Дія») відповідно до Постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 (далі — Постанова № 650).  Але є певні нюанси. Тож інформуємо про ще одну новацію законодавства, відповідно до якої окремих роботодавців зобов’язали подавати нові відомості до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ). Нижче наводимо, про які саме відомості йдеться і як їх потрібно буде подавати. Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, — які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період та які є критично важливими для функціонування економіки й забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, — не пізніше ніж протягом наступного дня після: прийняття працівника на роботу переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду чи роботу звільнення поновлення на роботі тимчасового припинення / відновлення дії трудового договору подають до ПФУ відповідні відомості через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (пп. 3 п. 3 Постанови № 650). Згідно з Постановою № 650 відомості потрібно буде подавати щодо працівників віком від 17 до 60 років. Нижче зазначимо для чого ж потрібно подавати такі відомості. Відомості подають щодо посад працівників у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі, тобто через «Дію». ПФУ і Міністерству оборони України протягом місяця з дня набрання чинності Постановою № 650 (тобто до 8 липня) доручили забезпечити електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів щодо працівників підприємств, установ й організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, віком від 17 до 60 років, їхніх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі і застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку. Таким чином ПФУ має забезпечити протягом місяця з дня набрання чинності Постановою технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами й організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, ПФУ через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї Постанови. Тому чекаємо, коли таку можливість реалізують на веб-порталі е-послуг ПФУ. Для отримання додаткової інформації і професійної допомоги, будь ласка, звертайтесь до фахівців BDO в Україні.

Законотворці невпинно продовжують вносити зміни до законодавства, яке стосується бронювання працівників. Як ми вже інформували, з липня 2024 року окремі роботодавці зможуть здійснювати бронювання працівників через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (портал «Дія») відповідно до Постанови КМУ від 05.06.2024 № 650 (далі — Постанова № 650). 

Але є певні нюанси.

Тож інформуємо про ще одну новацію законодавства, відповідно до якої окремих роботодавців зобов’язали подавати нові відомості до Пенсійного фонду України (далі — ПФУ).

Нижче наводимо, про які саме відомості йдеться і як їх потрібно буде подавати.

Органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, — які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період та які є критично важливими для функціонування економіки й забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, — не пізніше ніж протягом наступного дня після:

  • прийняття працівника на роботу
  • переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду чи роботу
  • звільнення
  • поновлення на роботі
  • тимчасового припинення / відновлення дії трудового договору

подають до ПФУ відповідні відомості через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (пп. 3 п. 3 Постанови № 650).

Згідно з Постановою № 650 відомості потрібно буде подавати щодо працівників віком від 17 до 60 років.

Нижче зазначимо для чого ж потрібно подавати такі відомості.

Відомості подають щодо посад працівників у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі, тобто через «Дію».

ПФУ і Міністерству оборони України протягом місяця з дня набрання чинності Постановою № 650 (тобто до 8 липня) доручили забезпечити електронну інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів щодо працівників підприємств, установ й організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 Постанови № 650, віком від 17 до 60 років, їхніх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі і застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.

Таким чином ПФУ має забезпечити протягом місяця з дня набрання чинності Постановою технічну можливість подання органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних сил, інших військових формувань в особливий період, підприємствами, установами й організаціями, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, ПФУ через веб-портал електронних послуг ПФУ в електронній формі відомостей, зазначених у пункті 5 цієї Постанови.

Тому чекаємо, коли таку можливість реалізують на веб-порталі е-послуг ПФУ.

Для отримання додаткової інформації і професійної допомоги, будь ласка, звертайтесь до фахівців BDO в Україні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: