fbpx

Позиція BDO як провідного консультанту середнього ринку посилюється, оскільки сума загального доходу перевищує позначку 8 млрд. доларів США, а кількість працівників збільшується на 9%

08/ 12/ 2017
  • Зростання загального доходу на 8% протягом другого року поспіль
  • Програма трансформації забезпечує культуру високої продуктивності та зростання
  • Збільшення доходів дозволяє інвестувати в платформи взаємодії з клієнтами, трансформуючи способи ведення бізнесу
  • Стратегія консолідації стимулює розширення діяльності в сфері злиття та поглинання у всій мережі
  • Всеосяжне потужне внутрішнє зростання, очолюване США та Китаєм (обидві країни + 10%), та Норвегією (+ 9%)

Брюссель, 7 грудня 2017 р. BDO оголошує про загальний дохід від гонорару (з урахуванням ексклюзивних альянсів BDO) за рік, що закінчився 30 вересня 2017 року, у розмірі 8,1 млрд. доларів США/7,4 млрд. Євро, що становить щорічне зростання у 8%, за постійними курсами валют.

Подальше стійке зростання BDO є результатом чітких стратегічних амбіцій. Ключ до цього успіху – це постійний курс на клієнта, за підтримки неухильної програми злиття та консолідації, яка призначена для усунення будь-яких недоліків та посилення ринкового впливу всіх фірм BDO.

В результаті, глобальне представництво компанії BDO продовжує неухильно зростати, зі 158 країн та регіонів у 2016 році до 162, що забезпечує безпосередню близькість до клієнта по всьому світу. Кількість персоналу компанії збільшилася на 9,04%. Наразі 73 854 співробітників працює в 1500 офісах BDO по всьому світу.

Генеральний директор Кейт Фарлінгер коментує відмінні показники зростання BDO: «Я дуже пишаюсь своєю новою роллю, коли бачу, наскільки успішно BDO адаптувалася на дуже конкурентному ринку в ролі лідера середнього бізнесу, який фокусується на винятковому обслуговуванні клієнтів. У глобальному масштабі BDO продовжує свою постійну консолідацію та розширення шляхом придбання особливо важливих гравців, таких як компанії, що спеціалізуються в кібербезпеці. Використовуючи ці глобальні ресурси знань, наші фірми в даний час роблять наступний крок, стаючи ефективним інструментом та прискорюючи цифрові перетворення наших клієнтів, як і належить нашій лідерській позиції в цьому найбільш інноваційному сегменті ринку».

«В нашу епоху прискорення ми продовжуватимемо інвестувати в технології разом з нашими діловими партнерами, щоб надалі допомагати нашим клієнтам. Без сумніву, BDO стає першою цифровою організацією та використовує дані для створення розуміння та цінності для наших клієнтів».

«У майбутньому я передбачаю зміну нашого підходу до надання послуг, коли ми і надалі матимемо ті ж самі напрямки обслуговування, але з іншою пропозицією наших послуг: операційні моделі для кожного основного напрямку обслуговування обов’язково стануть більш узгодженими та автоматизованими в нашій моделі, орієнтованій на клієнта. Всі моделі будуть мати консультативну складову. Саме таким чином ми можемо додати реальну цінність для наших клієнтів, розробляючи нові рішення у все більш складному діловому світі».

Серед причин, які сприяли цьому істотному зростанню, BDO визначає наступне:

Цифрові перетворення – BDO розуміє, що реальна цінність полягає в тому, щоб допомагати нашим клієнтам шляхом інновацій та змін: технологія перетворює професію та аналітику даних, великі дані, інструменти співставлення і аналітичної оцінки мають велике значення. У 2017 році компанія BDO розширила свої цифрові перетворення, щоб задовольняти майбутнім вимогам автоматизації, включаючи автоматизацію робототехнічних процесів, технологію блокчейн і бот. Організація продовжує використовувати свої довгострокові партнерські відносини з лідерами ринку, такими як Microsoft і Xero, і гарантує, що її унікальний інструмент аудиторського процесу (АРТ) задовольнить вимоги майбутнього.

Залучені клієнти. У світі, керованому технологією, інвестиції в перехід на цифрові послуги дозволяють BDO пропонувати більшу додану вартість для клієнтів. Інфраструктура та ресурси, доступні для всіх фірм BDO, включають цілий ряд платформ взаємодії з клієнтами та найкращі методології, що дозволяють забезпечити глобальне  надання послуг на відповідному рівні. Таким чином, BDO надає цифровий досвід роботи з клієнтами, як на рівні обслуговування, так і на рівні фірми, надаючи можливість компаніям BDO не тільки надавати кращі аудиторські та податкові послуги своїм клієнтам, але й швидше реагувати на можливості клієнтів. Ця здатність бути гнучкими та чуйними одночасно допомагає експертам BDO будувати відносини зі своїми клієнтами, які ґрунтуються на довірі – підхід, який наочно працює, оскільки мережа в минулому році досягла низки важливих перемог, як у великих фірмах, таких як в Німеччині, Великобританії та США, так і в менших, включаючи BDO Індія та BDO ОАЕ.

Злиття та нові фірми. BDO привітала нові компанії в Антигуа і Барбуді, Домініці, Гренаді та Самоа в 2017 році, а також заміну колишньої фірми BDO в Арубі. Цей рік також продемонстрував серію злиттів великих об’ємів у всіх регіонах, включаючи Вірменію, Фінляндію, Францію, Ірландію, Італію, Люксембург, Південну Африку та Іспанію в Європі, Близькому Сході і Африці, а також Австралію, Індію та Індонезію в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Доходи у регіоні в цілому зросли на 5,1%, де контрастує BDO Індія внаслідок своєї стратегії динамічного зростання, в рамках якої її партнерська база зросла з 20 до 67 лише за останні 18 місяців, включаючи численні горизонтальні наймання конкурентів.

Зростання доходів у країнах Америки в порівнянні з попереднім роком склало 9,6%, де нові фірми у Східному Карибському басейні стали результатом злиття фірми BDO з колишньою практикою KPMG, в результаті чого з’явилися нові партнери компанії BDO Сент-Люсія та фірмі-заміннику в Сент-Вінсенті і Гренадіни. BDO Пуерто-Ріко завершила найбільше в історії острова злиття в січні, що вивело її на першу позицію в цьому регіоні. Регіон також спостерігав значні злиття в Бразилії, Канаді та США.

На закінчення, Кіт Фарлінгер каже: «Я в захваті від можливості, яку BDO має на світовому ринку. Ми маємо належну спрямованість, правильну клієнтську базу та відповідних людей, щоб виконати обіцяне. Ми знаємо, як керувати ризиками у нашому бізнесі, який починається з надання якості в усьому, що ми робимо».

«В BDO ми дійсно дбаємо про наших клієнтів та наших співробітників. Ця культура забезпечує виняткове обслуговування наших клієнтів і найкращий досвід для нашого персоналу задля навчання та розвитку у своїй кар’єрі. Наш курс – це, безумовно,  сильний та прибутковий 2018 рік. Це час для BDO!»

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: