fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Astound Commerce підсилює глобальну команду управлінців експертами у сфері фінансів, розвитку талантів та бренду роботодавця

31/ 08/ 2021
  Рішення дозволить прискорити розвиток компанії в якості Глобального Лідера з цифрової комерції Глобальний експерт з цифрової комерції — компанія Astound Commerce з центрами розробки та командою з понад 850 ІТ-спеціалістів у п’яти містах України повідомила про призначення трьох нових членів у свою глобальну команду вищого керівництва. Томас Спелліос посів позицію Chief Financial Officer, Метью Баркер — Chief PeopleOfficer, а Марія (Мару) Веландія стала Global Employer Brand Manager. Astound Commerce має більш ніж 20-річну історію створення виняткових рішень цифрової комерції для таких світових брендів, як PUMA, LOréal, Under Armor, Boohoo, Halfords та Crocs. Ці потужні інвестиції в глобальну команду управлінців компанії Astound у сферів фінансів, розвитку талантів та бренду роботодавців покликані прискорити прогрес компанії в напрямку досягнення ключових цілей — розбудови своїх бізнес-можливостей та мережі, розширення нових комерційних ринків та, в підсумку, лідерства на світовому ринку цифрової комерції та трансформації. Як фінансовий директор, Томас Спелліос визначатиме та керуватиме фінансовим та операційним управлінням компанії глобально. Перед ним поставлено завдання підвищити продуктивність Astound Commerce під час подальшого зростання компанії. Томас базуватиметься в США, він має довгу 25-річну історію роботи в консалтингових компаніях (Booz Allen & Hamilton, Deloitte та Accenture) та технологічних компаніях (TTec, Logica, Ericsson та Teradata), а також в структурі приватних фірм. Він випускник Університету Массачусетсу та Університету Меріленду, магістр міжнародних фінансів. Метью Баркер базуватиметься в Лондоні і відповідатиме за глобальне управління персоналом для забезпечення безперервного розвитку бізнесу, керуватиме стратегіями по залученню, утриманню, розвитку кращих талантів по всьому світу, а також по створенню культури і середовища для фахівців міжнародного рівня. Метью — досвідчений управлінець з великим досвідом міжнародних, технологічних і організаційних перетворень для таких компаній, як Asurion, Bwin.party Entertainment, British Telecom, Cisco Systems і EDS, а також платформ цифрової реклами Rakuten. Баркер навчався в London South Bank University. Марія (Мару) Веландія привносить до компанії Astound більш ніж 10-річний досвід роботи в цифровому маркетингу, маркетингу для найму персоналу та розвитку бренду роботодавця. Маючи експертизу, яка допомогла таким компаніям, як Philips, визначати свою диференційовану ціннісну пропозицію роботодавця на ринку, Марія забезпечила позиціонування бренду компанії, який став вибором місця роботи сереж талантів. Базуючись у Панамі, Мару має ступінь магістра комунікацій та реклами в Католицькому університеті Андреса Белло. Томас і Метью будуть напряму звітувати Astound Global СЕО Майклу Кану (MK), а Мару Веландія — Метью. «Astound Commerce має єдину мету — стати світовим лідером зі створення рішень для цифрової комерції. Як компанія, ми прагнемо надавати максимальну цінність щодня, тож нові експерти в команді управлінців ще більше сприятимуть в досягненні цієї місії», - ділиться Astound Global CEO Michael Kahn (MK). «Ми дуже раді вітати Томаса, Метью і Мару, експертних лідерів у своїх професійних галузях, в нашій глобальній команді лідерів і з нетерпінням чекаємо результатів їх роботи». * * * Про Astound Commerce Astound Commerce, глобальний експерт з цифрової комерції, яка надає повний цикл послуг — від створення стратегії на основі масиву даних та надання UX-послуг до розробки рішень цифрової комерції для різних клієнтів. Маючи 20-річний досвід роботи, 1400 експертів з цифрової комерції, понад 3000 реалізованих проектів і десятки галузевих нагород, компанія досягає значних успіхів у максимізації бренду та вартості бізнесу у кожній точці цифрової комерції. Наші стратегічні рішення працюють для відомих світових брендів, таких як L’Oréal, Boohoo, Halfords, FLOR, TOMS та Crocs. Astound Commerce була заснована в 2000 році в Сан-Франциско і наразі має десять інженерних центрів у шести країнах світу. В Україні компанія представлена пятьма офісами розробки в Києві, Чернігові, Ужгороді, Вінниці та Луцьку. Більше іфнормації на офіційному сайті компанії www.astoundcommerce.com.

Рішення дозволить прискорити розвиток компанії в якості Глобального Лідера з цифрової комерції

Глобальний експерт з цифрової комерції — компанія Astound Commerce з центрами розробки та командою з понад 850 ІТ-спеціалістів у п’яти містах України повідомила про призначення трьох нових членів у свою глобальну команду вищого керівництва. Томас Спелліос посів позицію Chief Financial Officer, Метью Баркер — Chief PeopleOfficer, а Марія (Мару) Веландія стала Global Employer Brand Manager.

Astound Commerce має більш ніж 20-річну історію створення виняткових рішень цифрової комерції для таких світових брендів, як PUMA, L’Oréal, Under Armor, Boohoo, Halfords та Crocs. Ці потужні інвестиції в глобальну команду управлінців компанії Astound у сферів фінансів, розвитку талантів та бренду роботодавців покликані прискорити прогрес компанії в напрямку досягнення ключових цілей розбудови своїх бізнес-можливостей та мережі, розширення нових комерційних ринків та, в підсумку, лідерства на світовому ринку цифрової комерції та трансформації.

Як фінансовий директор, Томас Спелліос визначатиме та керуватиме фінансовим та операційним управлінням компанії глобально. Перед ним поставлено завдання підвищити продуктивність Astound Commerce під час подальшого зростання компанії. Томас базуватиметься в США, він має довгу 25-річну історію роботи в консалтингових компаніях (Booz Allen & Hamilton, Deloitte та Accenture) та технологічних компаніях (TTec, Logica, Ericsson та Teradata), а також в структурі приватних фірм. Він випускник Університету Массачусетсу та Університету Меріленду, магістр міжнародних фінансів.

Метью Баркер базуватиметься в Лондоні і відповідатиме за глобальне управління персоналом для забезпечення безперервного розвитку бізнесу, керуватиме стратегіями по залученню, утриманню, розвитку кращих талантів по всьому світу, а також по створенню культури і середовища для фахівців міжнародного рівня. Метью досвідчений управлінець з великим досвідом міжнародних, технологічних і організаційних перетворень для таких компаній, як Asurion, Bwin.party Entertainment, British Telecom, Cisco Systems і EDS, а також платформ цифрової реклами Rakuten. Баркер навчався в London South Bank University.

Марія (Мару) Веландія привносить до компанії Astound більш ніж 10-річний досвід роботи в цифровому маркетингу, маркетингу для найму персоналу та розвитку бренду роботодавця. Маючи експертизу, яка допомогла таким компаніям, як Philips, визначати свою диференційовану ціннісну пропозицію роботодавця на ринку, Марія забезпечила позиціонування бренду компанії, який став вибором місця роботи сереж талантів. Базуючись у Панамі, Мару має ступінь магістра комунікацій та реклами в Католицькому університеті Андреса Белло.

Томас і Метью будуть напряму звітувати Astound Global СЕО Майклу Кану (MK), а Мару Веландія Метью.

«Astound Commerce має єдину мету — стати світовим лідером зі створення рішень для цифрової комерції. Як компанія, ми прагнемо надавати максимальну цінність щодня, тож нові експерти в команді управлінців ще більше сприятимуть в досягненні цієї місії», – ділиться Astound Global CEO Michael Kahn (MK). «Ми дуже раді вітати Томаса, Метью і Мару, експертних лідерів у своїх професійних галузях, в нашій глобальній команді лідерів і з нетерпінням чекаємо результатів їх роботи».

* * *

Про Astound Commerce

Astound Commerce, глобальний експерт з цифрової комерції, яка надає повний цикл послуг — від створення стратегії на основі масиву даних та надання UX-послуг до розробки рішень цифрової комерції для різних клієнтів. Маючи 20-річний досвід роботи, 1400 експертів з цифрової комерції, понад 3000 реалізованих проектів і десятки галузевих нагород, компанія досягає значних успіхів у максимізації бренду та вартості бізнесу у кожній точці цифрової комерції. Наші стратегічні рішення працюють для відомих світових брендів, таких як L’Oréal, Boohoo, Halfords, FLOR, TOMS та Crocs.

Astound Commerce була заснована в 2000 році в Сан-Франциско і наразі має десять інженерних центрів у шести країнах світу. В Україні компанія представлена п’ятьма офісами розробки в Києві, Чернігові, Ужгороді, Вінниці та Луцьку.

Більше іфнормації на офіційному сайті компанії www.astoundcommerce.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: