fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Astound Commerce оголошує нові призначення топ-менеджменту

07/ 10/ 2021
  Зростання компанії потребує нових ролей і функціоналу для існуючої команди 7 жовтня 2021 року. Глобальний експерт з цифрової комерції, компанія Astound Commerce з центрами розробки у п’яти українських містах та командою близько 900 ІТ-спеціалістів,  оголошує про ряд глобальних та локальних призначень у структурі вищої ланки управлінців, що відображає необхідність компанії в масштабному розширенні в умовах прискореного зростання. Очікується, що організаційні зміни принесуть користь клієнтам, партнерам і команді, дозволяючи компанії пропонувати більш інноваційні рішення та послуги, швидше запускаючи їх на ринок.  Відразу після призначення в Раду директорів Томаса Спеліоса в якості Chief Financial Officer та Метью Баркера як Chief People Officer цього літа, в Astound зявилися нові ролі — Chief Strategy Officer, Chief Solutions Officer, та Chief Revenue Officer. Відтепер співзасновники компанії Ігор Горін та Ілля Виноградський обіймають посади Chief Strategy Officer і Chief Solutions Officer відповідно. В свою чергу Террі Хантер, який нещодавно був CEO британського представництва компанії Astound Commerce UK, займатиме посаду Chief Revenue Officer. Усі топ-менеджери звітуватимуть Майклу Кану, Astound Global CEO. Ринкове лідерство Astound залишиться сильним і незмінним: Ванесса Картврайт займатиме посаду CEO в Astound Commerce North America, Сем Кейн — Managing Director британського представництва Astound Commerce UK, Ларс Фельдшер продовжуватиме свою роботу як CEO в Astound Commerce DACH на німецькомовних ринках Європи, а Девід О’Салліван і далі обійматиме посаду Managing Director в Astound Commerce MENA на ринках країн Близького Сходу. Представлені лідери глибово віддані стратегії зміцнення відносин з клієнтами і партнерами на ринках, де вони тривалий час працюють. Усі вони будуть підпорядковані Террі Хантеру, Chief Revenue Officer, що свідчить про відхід від моделі франчайзингу до глобальної платформи для зростання.  “У відповідь на цей поворотний момент в історії компанії, ми усвідомили, що потребуємо змін у нашій структурі, щоб досягти більшої узгодженості, співпраці, масштабування та росту”, — поділився Astound Global CEO. Це зрушення є також важливим і для наших людей. Підсилюючи зусилля, ми прагнемо перетворити Astound на роботодавця вибору у сфері цифрової комерції”. “Ці організаційні зміни вкотре підтверджують, що ми постійно адаптуємось і інвестуємо в наших людей, інфраструктуру, та прискорене зростання”, — зазначив Ілля Виноградський, Chief Solutions Officer. “Ми прагнемо забезпечити узгоджені, швидкі та гнучкі стратегічні рішення, що охоплюють усі наші можливості, як частину нашого зобовязання збільшити цінність бізнесу для наших клієнтів”. В ролі Chief Solutions Officer Ілля Виноградський куруватиме напрямки управління рішеннями та ресурсами, в той час як Chief Strategy Officer Ігор Горін фокусуватиметься на стратегії, поглинанні інших бізнесів та інвестиціях. Террі Хантер в якості Chief Revenue Officer зосередиться на продажах, маркетингу, практиках та продуктах. Це останній крок в стратегічному плані компанії, запущеному на початку 2020 року з ціллю зробити Astound світовим лідером ринку цифрової комерції, і є результатом надходження значного обсягу інвестицій в компанію від RLH EquityPartners фонду в травні цього року. Отримання інвестицій стимулювали зусилля Astound стосовно розширення своїх можливостей та глобальної присутності, і оголошена сьогодні реструктуризація значно прискорює досягнення цієї мети. * * * Про Astound Commerce: В Astound Commerce ми найбільше цінуємо клієнтський досвід. Ми створюємо такі рішення і відносини, що посилюють лояльність до бренду протягом часу його існування. Ми формуємо клієнтський попит та просуваємо технології на якісно новий рівень. Маючи більш ніж 20-річний досвід, 1400 спеціалістів в електронній комерції, понад 3000 реалізованих проектів, та десятки галузевих нагород, ми досягаємо успіхів у максимізації бренду та вартості бізнесу у кожній точці цифрової комерції. Наші стратегічні рішення працюють для провідних брендів, таких як LOréal, Boohoo, Halfords, FLOR, TOMS та Crocs. Astound є переможцем 2021 Salesforce Partner Innovation Award в B2C Commerce для бренду FLOR, та отримав статуси Salesforce B2CCommerce Expert і Retail Industry Specialist, що відображає постійне прагнення компанії до досконалості в екосистемі Salesforce. Щоб дізнатися більше деталей, відвідайте astoundcommerce.com.

Зростання компанії потребує нових ролей і функціоналу для існуючої команди

7 жовтня 2021 року. Глобальний експерт з цифрової комерції, компанія Astound Commerce з центрами розробки у п’яти українських містах та командою близько 900 ІТ-спеціалістів,  оголошує про ряд глобальних та локальних призначень у структурі вищої ланки управлінців, що відображає необхідність компанії в масштабному розширенні в умовах прискореного зростання. Очікується, що організаційні зміни принесуть користь клієнтам, партнерам і команді, дозволяючи компанії пропонувати більш інноваційні рішення та послуги, швидше запускаючи їх на ринок. 

Відразу після призначення в Раду директорів Томаса Спеліоса в якості Chief Financial Officer та Метью Баркера як Chief People Officer цього літа, в Astound з’явилися нові ролі — Chief Strategy Officer, Chief Solutions Officer, та Chief Revenue Officer. Відтепер співзасновники компанії Ігор Горін та Ілля Виноградський обіймають посади Chief Strategy Officer і Chief Solutions Officer відповідно. В свою чергу Террі Хантер, який нещодавно був CEO британського представництва компанії Astound Commerce UK, займатиме посаду Chief Revenue Officer. Усі топ-менеджери звітуватимуть Майклу Кану, Astound Global CEO.

Ринкове лідерство Astound залишиться сильним і незмінним: Ванесса Картврайт займатиме посаду CEO в Astound Commerce North America, Сем Кейн — Managing Director британського представництва Astound Commerce UK, Ларс Фельдшер продовжуватиме свою роботу як CEO в Astound Commerce DACH на німецькомовних ринках Європи, а Девід О’Салліван і далі обійматиме посаду Managing Director в Astound Commerce MENA на ринках країн Близького Сходу. Представлені лідери глибово віддані стратегії зміцнення відносин з клієнтами і партнерами на ринках, де вони тривалий час працюють. Усі вони будуть підпорядковані Террі Хантеру, Chief Revenue Officer, що свідчить про відхід від моделі франчайзингу до глобальної платформи для зростання. 

“У відповідь на цей поворотний момент в історії компанії, ми усвідомили, що потребуємо змін у нашій структурі, щоб досягти більшої узгодженості, співпраці, масштабування та росту”, — поділився Astound Global CEO. Це зрушення є також важливим і для наших людей. Підсилюючи зусилля, ми прагнемо перетворити Astound на роботодавця вибору у сфері цифрової комерції”.

“Ці організаційні зміни вкотре підтверджують, що ми постійно адаптуємось і інвестуємо в наших людей, інфраструктуру, та прискорене зростання”, — зазначив Ілля Виноградський, Chief Solutions Officer. “Ми прагнемо забезпечити узгоджені, швидкі та гнучкі стратегічні рішення, що охоплюють усі наші можливості, як частину нашого зобов’язання збільшити цінність бізнесу для наших клієнтів”.

В ролі Chief Solutions Officer Ілля Виноградський куруватиме напрямки управління рішеннями та ресурсами, в той час як Chief Strategy Officer Ігор Горін фокусуватиметься на стратегії, поглинанні інших бізнесів та інвестиціях. Террі Хантер в якості Chief Revenue Officer зосередиться на продажах, маркетингу, практиках та продуктах.

Це останній крок в стратегічному плані компанії, запущеному на початку 2020 року з ціллю зробити Astound світовим лідером ринку цифрової комерції, і є результатом надходження значного обсягу інвестицій в компанію від RLH EquityPartners фонду в травні цього року. Отримання інвестицій стимулювали зусилля Astound стосовно розширення своїх можливостей та глобальної присутності, і оголошена сьогодні реструктуризація значно прискорює досягнення цієї мети.

* * *

Про Astound Commerce:

В Astound Commerce ми найбільше цінуємо клієнтський досвід. Ми створюємо такі рішення і відносини, що посилюють лояльність до бренду протягом часу його існування. Ми формуємо клієнтський попит та просуваємо технології на якісно новий рівень. Маючи більш ніж 20-річний досвід, 1400 спеціалістів в електронній комерції, понад 3000 реалізованих проектів, та десятки галузевих нагород, ми досягаємо успіхів у максимізації бренду та вартості бізнесу у кожній точці цифрової комерції. Наші стратегічні рішення працюють для провідних брендів, таких як L’Oréal, Boohoo, Halfords, FLOR, TOMS та Crocs.

Astound є переможцем 2021 Salesforce Partner Innovation Award в B2C Commerce для бренду FLOR, та отримав статуси Salesforce B2CCommerce Expert і Retail Industry Specialist, що відображає постійне прагнення компанії до досконалості в екосистемі Salesforce. Щоб дізнатися більше деталей, відвідайте astoundcommerce.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: