fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Аналіз і прогнози: що буде далі в зерновій і елеваторній сфері?

27/ 12/ 2021
  Минулі роки вкотре показали, що вгадувати майбутнє — справа невдячна. Але цікава, тому ми знов звернулися до обізнаних людей із запитанням «Що ж буде далі?». Отож, яким шляхом піде українська зернова сфера найближчими роками, чи зникнуть коли-небудь проблеми з логістикою, яка доля чекає комерційні й фермерські елеватори, чи будуть вони будуватися, чи ринок уже наситився, — коментарі від COO компанії G.R. Agro - Ремпен Артем читайте в матеріалі на ресурсі elevatorist.com Висока врожайність і якість зерна Щоб підтримувати сталу високу урожайність, необхідно докладати зусиль. По-перше, треба розвивати меліорацію, і це питання вже підіймається на державному рівні. В компанії G.R. Agro звертають увагу саме на кліматичні зміни, як дуже вагомий фактор впливу на урожайність, і не тільки в традиційно засушливих південних областях. «В найближчі роки кліматичні зміни можуть бути дуже відчутними. Це в першу чергу штовхатиме розвиток системи зрошення в регіонах, де раніше про це навіть не думали, а також відродження системи зрошення в регіонах, де вона була історично», — вважає операційний директор ГК G.R. Agro Артем Ремпен. Залізниця В Україні також будуть розвиватися і контейнерні перевезення зерна, прогнозують в компанії G.R.Agro. За словами операційного директора Артема Ремпена, все більше елеваторів в Україні готують точки відвантаження зерна в контейнери, щоб бути більш конкурентними на ринку. Автомобільні перевезення зерна Великі зміни за 2021 рік сталися і в автомобільній логістиці: з’явився контроль за дотриманням вагових норм зерновозів, подорожчала вартість самих перевезень. Вантажівки закривають ті фронти, що не змогла охопити залізниця. Олена Нероба розповіла, що цього року були випадки, коли постачання зерна здійснювалося автомобільним транспортом там, де раніше ніколи не користувалися вантажівками, бо компаніям це було невигідно через тарифи. В Групі компаній G.R. Agro прогнозують розвиток автомобільної логістики, частково і через активне будівництво та ремонт доріг. «На мою думку, буде значний стрибок автомобільної логістики, бо і надалі вартість послуг залізниці зростатиме. Автомобільний транспорт більш маневровий: автомобілю без різниці, чи маршрутний елеватор, чи він стоїть на тупикові гілці залізниці. Треба врахувати, що триває оновлення доріг, і це значно скорочує час доставлення вантажу автомобільним транспортом», — зазначає операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен.

Минулі роки вкотре показали, що вгадувати майбутнє — справа невдячна. Але цікава, тому ми знов звернулися до обізнаних людей із запитанням «Що ж буде далі?». Отож, яким шляхом піде українська зернова сфера найближчими роками, чи зникнуть коли-небудь проблеми з логістикою, яка доля чекає комерційні й фермерські елеватори, чи будуть вони будуватися, чи ринок уже наситився, — коментарі від COO компанії G.R. Agro – Ремпен Артем читайте в матеріалі на ресурсі elevatorist.com

Висока врожайність і якість зерна

Щоб підтримувати сталу високу урожайність, необхідно докладати зусиль. По-перше, треба розвивати меліорацію, і це питання вже підіймається на державному рівні. В компанії G.R. Agro звертають увагу саме на кліматичні зміни, як дуже вагомий фактор впливу на урожайність, і не тільки в традиційно засушливих південних областях.

«В найближчі роки кліматичні зміни можуть бути дуже відчутними. Це в першу чергу штовхатиме розвиток системи зрошення в регіонах, де раніше про це навіть не думали, а також відродження системи зрошення в регіонах, де вона була історично», — вважає операційний директор ГК G.R. Agro Артем Ремпен.

Залізниця

В Україні також будуть розвиватися і контейнерні перевезення зерна, прогнозують в компанії G.R.Agro. За словами операційного директора Артема Ремпена, все більше елеваторів в Україні готують точки відвантаження зерна в контейнери, щоб бути більш конкурентними на ринку.

Автомобільні перевезення зерна

Великі зміни за 2021 рік сталися і в автомобільній логістиці: з’явився контроль за дотриманням вагових норм зерновозів, подорожчала вартість самих перевезень. Вантажівки закривають ті фронти, що не змогла охопити залізниця. Олена Нероба розповіла, що цього року були випадки, коли постачання зерна здійснювалося автомобільним транспортом там, де раніше ніколи не користувалися вантажівками, бо компаніям це було невигідно через тарифи.

В Групі компаній G.R. Agro прогнозують розвиток автомобільної логістики, частково і через активне будівництво та ремонт доріг.

«На мою думку, буде значний стрибок автомобільної логістики, бо і надалі вартість послуг залізниці зростатиме. Автомобільний транспорт більш маневровий: автомобілю без різниці, чи маршрутний елеватор, чи він стоїть на тупикові гілці залізниці. Треба врахувати, що триває оновлення доріг, і це значно скорочує час доставлення вантажу автомобільним транспортом», — зазначає операційний директор G.R. Agro Артем Ремпен.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: