fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Регуляторні питання

20/ 07/ 2011
  Європейська Бізнес Асоціація неодноразово наголошувала на гострій необхідності оновлення законодавчої бази у сфері авіації і приведення її у відповідність до європейських практик задля забезпечення ефективного регулювання і розширення можливостей для бізнесу, що працює у цій сфері. В грудні 2009 року представники Комітету з подорожей і туризму Асоціації розпочали роботу над коментарями до першого проекту Повітряного кодексу, який тоді розроблявся в рамках окремої робочої групи в Комітеті Верховної Ради з питань транспорту і звязку. З того часу ЄБА активно долучалась до розробки декількох текстів нового Повітряного Кодексу, що розроблялись в органах державної влади. Як результат звернень ЄБА нещодавно прийнятий Повітряний Кодекс включає цілий ряд наших пропозицій, зокрема, щодо: визначень понять (таких, як єдиний міжнародний перевізний документ, обмін повітряними суднами та екіпажами, катастрофа); автоматизованих систем бронювання, що мають забезпечувати прозорість, рівність та справедливість конкуренції між операторами таких систем; обовязку експлуатанта аеропорту негайно письмово повідомляти уповноважений орган з питань цивільної авіації, якщо він виявить, що невиконання ремонту аеропорту (аеродрому) загрожує чи може загрожувати безпеці польотів чи пасажирів; права отримати операційну ліцензію авіаційним перевізником за умови, що Україна, юридичні особи України та/або фізичні особи-резиденти володіють більш як 50 відсотками статутного капіталу (пакета акцій) цього підприємства; права пасажира відмовитися від повітряного перевезення і одержати назад плату за послуги у порядку, встановленому авіаційними правилами України та правилами авіаперевізника. ЄБА щиро сподівається, що імплементація на практиці положень прийнятого кодексу дасть можливість ефективно врегульовувати діяльність субєктів господарювання в авіаційній сфері.

Європейська Бізнес Асоціація неодноразово наголошувала на гострій необхідності оновлення законодавчої бази у сфері авіації і приведення її у відповідність до європейських практик задля забезпечення ефективного регулювання і розширення можливостей для бізнесу, що працює у цій сфері.

В грудні 2009 року представники Комітету з подорожей і туризму Асоціації розпочали роботу над коментарями до першого проекту Повітряного кодексу, який тоді розроблявся в рамках окремої робочої групи в Комітеті Верховної Ради з питань транспорту і зв’язку. З того часу ЄБА активно долучалась до розробки декількох текстів нового Повітряного Кодексу, що розроблялись в органах державної влади.

Як результат звернень ЄБА нещодавно прийнятий Повітряний Кодекс включає цілий ряд наших пропозицій, зокрема, щодо:

  • визначень понять (таких, як єдиний міжнародний перевізний документ, обмін повітряними суднами та екіпажами, катастрофа);
  • автоматизованих систем бронювання, що мають забезпечувати прозорість, рівність та справедливість конкуренції між операторами таких систем;
  • обов’язку експлуатанта аеропорту негайно письмово повідомляти уповноважений орган з питань цивільної авіації, якщо він виявить, що невиконання ремонту аеропорту (аеродрому) загрожує чи може загрожувати безпеці польотів чи пасажирів;
  • права отримати операційну ліцензію авіаційним перевізником за умови, що Україна, юридичні особи України та/або фізичні особи-резиденти володіють більш як 50 відсотками статутного капіталу (пакета акцій) цього підприємства;
  • права пасажира відмовитися від повітряного перевезення і одержати назад плату за послуги у порядку, встановленому авіаційними правилами України та правилами авіаперевізника.

ЄБА щиро сподівається, що імплементація на практиці положень прийнятого кодексу дасть можливість ефективно врегульовувати діяльність суб’єктів господарювання в авіаційній сфері.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: