fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Логістичні питання

20/ 09/ 2017
  Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації  підготував проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання окремих питань перевезення та транспортного експедирування» та направив його до Міністерства інфраструктури України для взяття у роботу. 15 березня 2017 року цей законопроект було розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України та винесено на публічне обговорення. Прийняття цього законопроекту встановить обмеження щодо граничного розміру відповідальності експедитора та перевізника під час здійснення внутрішніх перевезень, що: дасть змогу запобігти втраті вартості вантажу без компенсації його вартості; сприятиме підвищенню прозорості ринку перевезень; закладе передумови, як і в міжнародних перевезеннях, для ефективного визначення реальної вартості вантажу під час перевезення; дасть змогу гармонізувати чинні застарілі норми з міжнародними стандартами та угодами. Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації дякує Міністерству інфраструктури України за активну позицію у цьому питанні і сподівається на продовження спільної роботи над покращенням бізнес-клімату в Україні.

Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації  підготував проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання окремих питань перевезення та транспортного експедирування» та направив його до Міністерства інфраструктури України для взяття у роботу.

15 березня 2017 року цей законопроект було розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України та винесено на публічне обговорення.

Прийняття цього законопроекту встановить обмеження щодо граничного розміру відповідальності експедитора та перевізника під час здійснення внутрішніх перевезень, що:

  1. дасть змогу запобігти втраті вартості вантажу без компенсації його вартості;
  2. сприятиме підвищенню прозорості ринку перевезень;
  3. закладе передумови, як і в міжнародних перевезеннях, для ефективного визначення реальної вартості вантажу під час перевезення;
  4. дасть змогу гармонізувати чинні застарілі норми з міжнародними стандартами та угодами.

Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації дякує Міністерству інфраструктури України за активну позицію у цьому питанні і сподівається на продовження спільної роботи над покращенням бізнес-клімату в Україні.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: