fbpx

Харків Маркетинг

23/ 05/ 2017

На засіданні Маркетингового комітету Асоціації обговорили «Адаптивній дизайн бізнесу». Тема більш ніж актуальна зараз, бо світові компанії стають лідерами ринку завдяки дизайн-мисленню, яке практикують у вирішенні бізнес-завдань і налаштуванні внутрішніх процесів.

Дизайн став задіяний в більшій кількості сфер. Його якість стало легше виміряти фінансовими KPI, він став невід’ємною частиною бізнесу, а не тільки естетичою складовою. Сьогодні дизайн – це не про visual, а про процеси і цінність.

Спікери заходу Вершиніна Катерина та Саламатов Андрій, засновники креативної агенції 4Press, розповіли про наступне: дослідження і аналітику ринку, синтез даних, опис користувальницького сценарію, пошук споживчих інсайтів, виявлення ДНК продукту і визначення його слабких сторін, а також інших процесів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: