fbpx

Одеса Маркетинг

16/ 05/ 2017

Існує думка, що дизайн – це мистецтво, яке непідвладне аналітичному складу розуму. Насправді ж, так само як і математика, він піддається логіці, діє за певними алгоритмами, які може освоїти будь-хто, маючи при цьому бажання. На сьогоднішній день власник бізнесу, маркетолог або менеджер повинні знати про свою справу все – від великих проблем до найдрібніших деталей. Тут кожен механізм працює на загальну задачу, тому важливо приділити пильну увагу деталям, щоб отримати бажаний результат. Один із цих механізмів – дизайн – чітко продуманий комплекс дій, які допомагають бізнесу досягнути його головної мети – збільшити прибуток.

Зважаючи на це, 16 квітня 2017 року Південноукраїнський офіс Асоціації запросив свої членські компанії на чергову зустріч Маркетингового комітету. Спікерами виступили Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, співзасновники агентства 4Press. В ході зустрічі присутні дізналися про еволюцію бізнесу та дизайну, види і значення аналітики в проектуванні і в бізнесі, три сфери проектування продукту і планування бізнесу, креативні методики (такі як спекулятивне мислення, позакатегорійні аналоги) і методи їхнього застосування та про те, де шукати унікальні нестандартні рішення і як їх ефективно застосовувати. Учасники обговорили циклічний процес в дизайні і бізнесі, секрети і користь аналітики та питання вирішення бізнес-завдань за допомогою дизайн-інструментарію. Також спікери навели цікаві приклади використання дизайн-мислення для вирішення завдань бізнесу в локальних і глобальних масштабах, зокрема приклад репозиціонування і розвитку міста Ейндховен.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: