fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Одеса Маркетинг

21/ 03/ 2017
  Ні для кого не секрет, що креативність стала закоренілою вимогою до будь-яких кандидатів на посаду маркетолога. Але що ж саме потрібно від здобувача і працівника? Як розвинути в собі цю саму «креативність»? Які ключові складові цього поняття? Що з цього приводу стверджує наука? Відповіді на ці та інші запитання в ході засідання Маркетингового комітету Асоціації в Одесі 21 березня 2017 року дав Фелікс Морозовський, корпоративний бізнес-консультант, експерт з продажів та управління, психолог. Спікер розповів, що існує безліч дуже цікавих теорій (ідеї Платона, опосередкований Фреймінг, ТРІЗ, результатоорієнтований підхід, функціональна фіксація тощо), в сукупності використання яких, людина зможе стати більш креативною. Учасники розібрали стандартний алгоритм творчого процесу та дізналися, про існуючі перепони в творчості, види та типові помилки в мисленні (ефекти Даннінга-Крюгера, упередженість підтвердження, схильність до закономірностей, евристика доступності). Гості на практичних прикладах з’ясували, що перебільшення є найрозповсюдженішим способом реклами, помилки в мисленні призводять до неправильних висновків, а найкращим інструментом для творчості є скепитицизм.

Ні для кого не секрет, що креативність стала закоренілою вимогою до будь-яких кандидатів на посаду маркетолога. Але що ж саме потрібно від здобувача і працівника? Як розвинути в собі цю саму «креативність»? Які ключові складові цього поняття? Що з цього приводу стверджує наука? Відповіді на ці та інші запитання в ході засідання Маркетингового комітету Асоціації в Одесі 21 березня 2017 року дав Фелікс Морозовський, корпоративний бізнес-консультант, експерт з продажів та управління, психолог.

Спікер розповів, що існує безліч дуже цікавих теорій (ідеї Платона, опосередкований Фреймінг, ТРІЗ, результатоорієнтований підхід, функціональна фіксація тощо), в сукупності використання яких, людина зможе стати більш креативною. Учасники розібрали стандартний алгоритм творчого процесу та дізналися, про існуючі перепони в творчості, види та типові помилки в мисленні (ефекти Даннінга-Крюгера, упередженість підтвердження, схильність до закономірностей, евристика доступності). Гості на практичних прикладах з’ясували, що перебільшення є найрозповсюдженішим способом реклами, помилки в мисленні призводять до неправильних висновків, а найкращим інструментом для творчості є скепитицизм.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: