fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

22/ 05/ 2025
  В рамках EBA Dnipro PR & Marketing Hub відбулася онлайн-зустріч, організована спільно з компанією BDO in Ukraine за модерації Вікторії Сільченко, голови хабу. Захід був присвячений трансформації маркетингу та продажів за допомогою Microsoft Dynamics і штучного інтелекту. Провідні експерти BDO in Ukraine представили інноваційні рішення, які вже інтегровані у внутрішні процеси компанії та дозволяють суттєво підвищити ефективність роботи відділів продажів і маркетингу. Зокрема, йшлося про: Єдину CRM-систему на базі Microsoft Dynamics 365 — інтеграція всіх даних і процесів у межах однієї системи забезпечує прозорість на кожному етапі воронки продажів, пришвидшує обробку запитів і дозволяє досягти відчутних результатів оптимізації. Автоматизацію за допомогою Copilot у Microsoft 365 — штучний інтелект спрощує виконання рутинних завдань та прискорює робочі процеси. Наприклад, Copilot у PowerPoint може автоматично створювати презентації з ключовими ідеями та покращеним дизайном. Цілодобову підтримку з Copilot Studio — інструмент дає змогу створювати чат-ботів, які виконують функцію персональних асистентів 24/7, автоматизуючи обробку звернень клієнтів. Щиро дякуємо спікерам-експертам Михайлу Атаманову, Евеліні Швед, Єгору Терехову та Андрію Пайосу — за цінний досвід і актуальну інформацію.

В рамках EBA Dnipro PR & Marketing Hub відбулася онлайн-зустріч, організована спільно з компанією BDO in Ukraine за модерації Вікторії Сільченко, голови хабу. Захід був присвячений трансформації маркетингу та продажів за допомогою Microsoft Dynamics і штучного інтелекту.

Провідні експерти BDO in Ukraine представили інноваційні рішення, які вже інтегровані у внутрішні процеси компанії та дозволяють суттєво підвищити ефективність роботи відділів продажів і маркетингу. Зокрема, йшлося про:

  • Єдину CRM-систему на базі Microsoft Dynamics 365 — інтеграція всіх даних і процесів у межах однієї системи забезпечує прозорість на кожному етапі воронки продажів, пришвидшує обробку запитів і дозволяє досягти відчутних результатів оптимізації.
  • Автоматизацію за допомогою Copilot у Microsoft 365 — штучний інтелект спрощує виконання рутинних завдань та прискорює робочі процеси. Наприклад, Copilot у PowerPoint може автоматично створювати презентації з ключовими ідеями та покращеним дизайном.
  • Цілодобову підтримку з Copilot Studio — інструмент дає змогу створювати чат-ботів, які виконують функцію персональних асистентів 24/7, автоматизуючи обробку звернень клієнтів.

Щиро дякуємо спікерам-експертам Михайлу Атаманову, Евеліні Швед, Єгору Терехову та Андрію Пайосу — за цінний досвід і актуальну інформацію.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: