fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

15/ 09/ 2021
  Правильно побудовані послідовні стандарти бренду допомагають створити зрозумілий і цілісний образ, а також сприяють ефективному маркетингу та комунікації у команді. Під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB разом з Олександром Тараненком, креативним директором TECHIIA Holding та senseit.solutions говорили про мову візуалізації бренду. Перш за все, Олександр Тараненко порадив у роботі з дизайнерами завжди залишати простір для творчості і чітко ставити цілі. До інструментрарію дизайнера відноситься не тільки робота з графічними програмами, а й опрацювання форми, кольору, матеріалів, типографіки, композиції, образу, сторітеллінгу. Тому не варто шкодувати додатковий час на побудову чіткого брифу і технічного завдання, щоб у результі отримати бажаний кінцевий продукт. Чому айдентика НЕ є брендинг? Брендинг складається з поєднання усіх наступних площин: Бізнесу (товар\ послуга, ресурси). Дослідження (споживачі, ринок, конкуренти). Стратегії (позиціювання,платформ бренду). Вербальної ідентифікації (стиль, тон, слоган, назва). Візуальної ідентифікації (система дизайну). Впровадження (адаптація, регламенти, засоби комунікації). Ці фактори мають фундаментальний характер і в процесі брендування описують те, що компанія хоче донести до споживача. Завдання айдентики бути впізнаваємим інструментом для клієнта. В ідеалі ідентичність бренду повинна мати можливість швидко презентувати компанію чи продукт потенційним клієнтам. Ваша аудиторія асоціюватиме ідентичність вашого бренду з вашим товаром чи послугою, і саме ця ідентичність створює зв’язок між вами та клієнтами, формує лояльність та визначає, як ваші клієнти сприйматимуть ваш бренд. Офіс ЕВА Dnipro дякує за інформативну та актуальну зустріч, цікаві кейси голові EBA Dnipro PR & Marketing HUB Ользі Зеніній та Олександру Тараненку.

Правильно побудовані послідовні стандарти бренду допомагають створити зрозумілий і цілісний образ, а також сприяють ефективному маркетингу та комунікації у команді. Під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB разом з Олександром Тараненком, креативним директором TECHIIA Holding та senseit.solutions говорили про мову візуалізації бренду.

Перш за все, Олександр Тараненко порадив у роботі з дизайнерами завжди залишати простір для творчості і чітко ставити цілі. До інструментрарію дизайнера відноситься не тільки робота з графічними програмами, а й опрацювання форми, кольору, матеріалів, типографіки, композиції, образу, сторітеллінгу. Тому не варто шкодувати додатковий час на побудову чіткого брифу і технічного завдання, щоб у результі отримати бажаний кінцевий продукт.

Чому айдентика НЕ є брендинг? Брендинг складається з поєднання усіх наступних площин:

  1. Бізнесу (товар\ послуга, ресурси).
  2. Дослідження (споживачі, ринок, конкуренти).
  3. Стратегії (позиціювання,платформ бренду).
  4. Вербальної ідентифікації (стиль, тон, слоган, назва).
  5. Візуальної ідентифікації (система дизайну).
  6. Впровадження (адаптація, регламенти, засоби комунікації).

Ці фактори мають фундаментальний характер і в процесі брендування описують те, що компанія хоче донести до споживача. Завдання айдентики бути впізнаваємим інструментом для клієнта. В ідеалі ідентичність бренду повинна мати можливість швидко презентувати компанію чи продукт потенційним клієнтам. Ваша аудиторія асоціюватиме ідентичність вашого бренду з вашим товаром чи послугою, і саме ця ідентичність створює зв’язок між вами та клієнтами, формує лояльність та визначає, як ваші клієнти сприйматимуть ваш бренд.

Офіс ЕВА Dnipro дякує за інформативну та актуальну зустріч, цікаві кейси голові EBA Dnipro PR & Marketing HUB Ользі Зеніній та Олександру Тараненку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: