fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Дніпро PR та Marketing HUB

26/ 05/ 2021
  https://youtu.be/TZq5z6TnVi4 Зберегти репутацію та попередити кризу не тільки необхідно, але й економічно вигідно: згідно з проведеними дослідженнями вартість репутації як нематеріального активу для компаній S&P500 оцінюють у майже 21 трильйон доларів США. Сергій Біденко, репутаційний та антикризовий радник, автор книги «Репутаційний антистрес, інструктор для власників та топ-менеджерів компаній», під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB поділився практичними кейсами, розібрав типові репутаційні проблеми українських компаній та звернув увагу на такі комунікаційні пастки як: якість продукту; сервіс; порушення етики; технологічні або природні катастрофи; кібератаки; інформаційні атаки. Репутація має цінність, коли вона є видимою, тобто працює на користь власника. Щоб сформувати позитивний цифровий відбиток необхідно завжди уважно слідкувати за усіма інформаційними каналами, соцмережами, публікаціями. Для проведення репутаційного аудиту потрібно визначитись з комунікаційною стратегією та із стейкхолдерами і їх очікуваннями. Обравши релевантні та ефективні платформи, варто намагатися сформувати актуальний контент “тут і зараз”. Перегляньте відеозапис та дізнайтесь: які чотири ключові запитання запропонував Сергій Біденко для експрес-діагностики, яка допоможе відрізнити кризу від тривожної ситуації; як пошукова видача впливає на ухвалення рішень роботодавцем, клієнтом та партнером; п’ять кроків, які необхідно зробити, щоб вийти з несподіваної репутаційної кризи. Щиро дякуємо спікеру Сергію Біденко та голові PR & Marketing HUB Асоціації у Дніпрі Ользі Зеніній за чудову та інформативну зустріч.

Зберегти репутацію та попередити кризу не тільки необхідно, але й економічно вигідно: згідно з проведеними дослідженнями вартість репутації як нематеріального активу для компаній S&P500 оцінюють у майже 21 трильйон доларів США.

Сергій Біденко, репутаційний та антикризовий радник, автор книги «Репутаційний антистрес, інструктор для власників та топ-менеджерів компаній», під час зустрічі EBA Dnipro PR & Marketing HUB поділився практичними кейсами, розібрав типові репутаційні проблеми українських компаній та звернув увагу на такі комунікаційні пастки як:

  • якість продукту;
  • сервіс;
  • порушення етики;
  • технологічні або природні катастрофи;
  • кібератаки;
  • інформаційні атаки.

Репутація має цінність, коли вона є видимою, тобто працює на користь власника. Щоб сформувати позитивний цифровий відбиток необхідно завжди уважно слідкувати за усіма інформаційними каналами, соцмережами, публікаціями.

Для проведення репутаційного аудиту потрібно визначитись з комунікаційною стратегією та із стейкхолдерами і їх очікуваннями. Обравши релевантні та ефективні платформи, варто намагатися сформувати актуальний контент “тут і зараз”.

Перегляньте відеозапис та дізнайтесь:

  1. які чотири ключові запитання запропонував Сергій Біденко для експрес-діагностики, яка допоможе відрізнити кризу від тривожної ситуації;
  2. як пошукова видача впливає на ухвалення рішень роботодавцем, клієнтом та партнером;
  3. п’ять кроків, які необхідно зробити, щоб вийти з несподіваної репутаційної кризи.

Щиро дякуємо спікеру Сергію Біденко та голові PR & Marketing HUB Асоціації у Дніпрі Ользі Зеніній за чудову та інформативну зустріч.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: