fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Western EBA PR HUB

27/ 11/ 2020
  Ділова репутація є основним компонентом успіху кожної організації. Важливо її сприймати як  значний актив компанії. Позитивна репутація формує довіру та лояльність клієнтів, споживачів, постачальників та інших зацікавлених осіб (стейкхолдерів), дозволяє найняти на роботу кращих спеціалістів та утримати їх, а негативна -  може привести до фінансових втрат, а подекуди й банкрутства.  Варто пам’ятати, що над репутацією компанії працює кожен працівник, і якщо працювати з репутацією щодня та зміцнювати її, тоді будь-яка інформаційна криза матиме легший перебіг; Щодо інформаційної маніпуляції: виявляється, більше 50% співробітників компаній не дотримуються інформаційної гігієни, згідно дослідження «Як дотримуються інформаційної гігієни у Facebook працівники 20 великих компаній». Тому, важливо звертати увагу на те, що ви поширюєте на своїх сторінках у соціальних мережах, а також перевіряти достовірність поширюваної вами інформації.  На інформаційні маніпуляції потрібно реагувати: виважено, швидко та ефективно. При цьому, не варто видаляти поширювану негативну інформацію, адже остання все одно залишиться в Інтернеті.  Про це та багато іншого у розрізі PR галузі, ми обговорили на зустрічі EBA Lviv PR Hub 27 листопада. Тому дякуємо нашим експертам: Віктору Гальчинському, керівнику прес-служби АТ “КРЕДОБАНК” та Наталії Улинець, засновниці та директорці агенції Perfect PR за те, що поділились з нами своїми професійними думками, а також Мар’яні Луцишин – за модерацію зустрічі.
01/

Ділова репутація є основним компонентом успіху кожної організації. Важливо її сприймати як  значний актив компанії. Позитивна репутація формує довіру та лояльність клієнтів, споживачів, постачальників та інших зацікавлених осіб (стейкхолдерів), дозволяє найняти на роботу кращих спеціалістів та утримати їх, а негативна –  може привести до фінансових втрат, а подекуди й банкрутства. 

Варто пам’ятати, що над репутацією компанії працює кожен працівник, і якщо працювати з репутацією щодня та зміцнювати її, тоді будь-яка інформаційна криза матиме легший перебіг;

Щодо інформаційної маніпуляції: виявляється, більше 50% співробітників компаній не дотримуються інформаційної гігієни, згідно дослідження «Як дотримуються інформаційної гігієни у Facebook працівники 20 великих компаній». Тому, важливо звертати увагу на те, що ви поширюєте на своїх сторінках у соціальних мережах, а також перевіряти достовірність поширюваної вами інформації. 

На інформаційні маніпуляції потрібно реагувати: виважено, швидко та ефективно. При цьому, не варто видаляти поширювану негативну інформацію, адже остання все одно залишиться в Інтернеті. 

Про це та багато іншого у розрізі PR галузі, ми обговорили на зустрічі EBA Lviv PR Hub 27 листопада.

Тому дякуємо нашим експертам: Віктору Гальчинському, керівнику прес-служби АТ “КРЕДОБАНК” та Наталії Улинець, засновниці та директорці агенції Perfect PR за те, що поділились з нами своїми професійними думками, а також Мар’яні Луцишин – за модерацію зустрічі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: